שתף קטע נבחר

שני בני אדם הודו כי צפו בווידאו נתיחת הגופה של סאלה

שרי בריי (48) וכריסטופר אשפורד (62) מואשמים כי פרצו למצלמות במעגל סגור של חדר המתים בבורנמות' בו נותח הכדורגלן שמת בהתרסקות מטוס. על פי החשד, הראשונה צפתה בשידור חי והפיצה תמונה מתוכו, השני צפה בסרטון שש פעמים תוך 48 שעות

שני בני אדם נעצרו והודו שצפו בסרטונים ותמונות מתוך הנתיחה שלאחר המוות של אמילאנו סאלה, לאחר שהצליחו להתחבר למצלמות במעגל סגור בחדר המתים בבורנמות' בו בוצעה. סאלה נהרג בהתרסקות מטוס כאשר היה בדרכו לקארדיף בה חתם אחרי שנרכש מנאנט הצרפתית. גופתו נמצאה ב-6 בפברואר השנה לאחר תקופה ארוכה בה נעדר. 

 

זוהתה גופתו של אמיליאנו סאלה

 

על פי ההאשמות, שרי בריי בת ה-48 צפתה בשידור חי בניתוח בעת שבוצע ב-7 בפברואר, יום לאחר שהגופה נמצאה, ואף הפיצה תמונה מתוכו. לאחר מכן כריסטופר אשפורד (62) צפה בסרטון שש פעמים במהלך 48 שעות.

 

 

שרידי המטוס (צילום: AP)
שרידי המטוס של סאלה(צילום: AP)

אוהד נאנט מחזיק תמונה של סאלה (צילום: AFP)
אוהד נאנט מחזיק תמונה של סאלה(צילום: AFP)

 

החוקרים גם מאשימים את בריי בשיבוש מהלך החקירה לאחר שמחקה מהטלפון שלה תמונות של הגופה של סאלה והנחתה גם את אשפורד למחוק את התמונות.

 

כמה ימים לאחר ביצוע הנתיחה משטרת אנגליה הודיעה כי היא חוקרת תמונה שהופצה ברשתות החברתיות של שרידי גופתו של סאלה. על פי ההאשמה, אשפורד הצליח להתחבר למערכת המצלמות של חדר המתים ולשדר מחדש מספר פעמים את הסרטון. בריי מואשממת שגרמה לשידור להיות מוקלט. היא מואשמת גם בהתערבות דומה במערכת המצלמות בעבר, במהלך נתיחה של גופת אדם אחר.

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים