שתף קטע נבחר

אדן הזאר הודה: "אני יכול לשחק יותר טוב"

כוכב ריאל מדריד התייחס לביקורות נגדו בעקבות היכולת שלו מפתיחת העונה: "אני עדיין לא גלקטיקו, צריך להוכיח שאני יכול להיות אחד. אני בטוח בעצמי, נכון לעכשיו חסרים לי השערים ויותר החלטיות"

אדן הזאר הגיע בקיץ לריאל מדריד כדי להשכיח את העונה שעברה ולהתחיל תקופה חדשה של תארים במועדון שרגיל להיות בטופ העולמי. ריאל אמנם מוליכה את הטבלה, אבל הבלגי לא מזכיר אפילו את הסופרסטאר שכיכב בצ'לסי.

 

לאוהדים כבר נמאס ולא מעט ביקרו את הזאר שלא מספק את הסחורה למרות שעלה 100 מיליון אירו (סכום שעשוי להגיע גם ל-146 מיליון אירו). בראיון שנתן ל-ESPN, הבלגי הודה שהוא בינתיים לא מצדיק את המחיר ששולם עליו.

 

אדן הזאר (צילום:AFP)
מצפה מעצמו ליותר. הזאר(צילום:AFP)

"זה נכון שמצפים ממני לעשות הרבה וגם אני מצפה מעצמי", אמר הזאר. אני יכול לשחק יותר טוב. אני מודע ליכולת שלי ואני עובד כל יום כדי להגיע להישגים גדולים במועדון".

 

"כרגע אנחנו במקום הראשון בטבלה", המשיך הקשר. "נכון לעכשיו אני כשיר ב-100 אחוז ואני מקווה לתת את המקסימום במשחקים הקרובים. אני עדיין לא גלקטיקו, אני צריך להוכיח שאני יכול להפוך לאחד כזה".

 

כריסטיאנו רונאלדו (צילום: רויטרס)
"כולם יודעים מי הקודם שלבש את חולצה מספר 7 בריאל"(צילום: רויטרס)

 

עוד אמר הבלגי: "כולם יודעים מי השחקן הקודם במועדון הזה שלבש את חולצה מספר 7 ואני צריך להיות האחד שיוכיח שאני יכול להיות הטוב בעולם, צריך ליהנות על המגרש ולתת הכל, לא רק במשחקים אלא גם באימונים. אני מטיל ספק בעצמי, אני בטוח לחלוטין. נכון לעכשיו, חסרים לי רק השערים ולהיות יותר החלטי. הרבה בכדורגל תלוי בביטחון עצמי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים