שתף קטע נבחר

בדרך לגמר: 0:2 לריבר על בוקה בליברטדורס

הלבנים-אדומים ניצחו במשחק הראשון של חצי הגמר בזכות שערים של בורה ופרננדס. קפאלדו הורחק בתוספת הזמן בעקבות עבירה מכוערת. הגומלין ב-23 באוקטובר בבונבונרה

שחקני ריבר חוגגים (צילום: רויטרס)
שחקני ריבר חוגגים(צילום: רויטרס)

 

ריבר פלייט התקרבה הלילה (בין שלישי לרביעי) משמעותית לגמר הליברטדורס, אחרי שניצחה במשחק הראשון מבין שניים 0:2 את בוקה ג'וניורס בסופר קלאסיקו. גומלין חצי הגמר ייערך ב-23 באוקטובר בבונבונרה המיתולוגי.

 

ריבר יכולה הייתה לנצח בתוצאה גבוהה בהרבה, אבל שחקניו של מרסלו גז'ארדו החמיצו לא מעט. מצד שני, בוקה בכלל לא הייתה פקטור בהתמודדות והגיעה למצב אחד פחות או יותר לקראת סיום המחצית הראשונה.

 

מרסלו גז'ארדו חוגג (צילום: AP)
גז'ארדו. מתי הוא כבר יאמן באירופה?(צילום: AP)

קרלוס טבס מאוכזב (צילום: AP)
טבס. לא עזר לבוקה(צילום: AP)

 

המקומיים עלו ליתרון כבר בדקה השביעית. קרלוס איזקווירדוס הכשיל ברחבה את רפאל קלאוס. השופט לא ראה זאת בתחילה, אך מערכת ה-VAR התריעה ובסוף השופט הורה על הנקודה הלבנה. רפאל בורה לא התבלבל והעלה את הלבנים-אדומים ל-0:1.

 

בדקה ה-70 איגנסיו פרננדס הכריע את המשחק אחרי שכבש מקרוב בסיומה של התקפה קבוצתית יפה. ניקולאס קפאלדו ספג אדום בעקבות עבירה מכוערת על אנזו פרס בתוספת הזמן של המשחק. בתחילה השופט הוציא לו צהוב בלבד, אבל אחרי בדיקה ב-VAR החליט לשנות את החלטתו לאדום ישיר מוצדק.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים