שתף קטע נבחר

"המצב קריטי, ריאל מדריד בסיכון"

עיתוני ספרד מודאגים ממצב הבלאנקוס, שנותרו עם נקודה משני משחקים בליגת האלופות אחרי ה-2:2 הביתי עם ברוז'. ביקורת על זידאן: "שילם את המחיר על השארת גארת' בייל וחאמס רודריגס בחוץ, לא מובן איך פתח עם לוקאס". מעמדו של קורטואה מעורער: "יצטרך עזרה מאלוהים כדי להישאר שוער ראשון"

"המצב קריטי, ריאל מדריד בסיכון". ב"מארקה" מודאגים אחרי שהבלאנקוס נחלצו בקושי מהפסד ביתי מביך לקלאב ברוז' כאשר חזרו מפיגור 2:0 והצליחו להשוות ל-2:2. נגיחות של סרחיו ראמוס וקאסמירו מנעו מהשחקנים של זינדין זידאן את אחת המבוכות הגדולות ביותר בשנים האחרונות.

 

"הקבוצה תצטרך להתאמץ המון כדי לעלות לשמינית הגמר והיא לא רגילה למצב הזה", נכתב בעיתון. "היא הצליחה להימנע מאסון הרבה יותר גדול". ואכן, ב-24 העונות הקודמות בהן השתתפה בליגת האלופות מעולם לא קרה שריאל צברה פחות משלוש נקודות אחרי שני מחזורים, וכעת היא נותרה עם אחת בלבד אחרי התבוסה 3:0 שספגה במשחק הראשון מול פריז סן ז'רמן בצרפת.

 

ריאל מדריד ()
"שוב מסננת". שער העיתון "מארקה"

 

בכותרת נוספת נכתב "ברוז' העלתה את ריאל מדריד על המוקד, שוב ההגנה הייתה מסננת וריאל סיבכה לעצמה את החיים ונותרה במקום האחרון אחרי שעלתה חסרת מתח".

 

לוקאס ואסקס והשוער תיבו קורטואה, שאיכזבו, ספגו שריקות בוז מהאוהדים בסנטיאגו ברנבאו. "קשה להבין מדוע פתח זידאן עם לוקאס שרחוק מלהציג רמה משביעת רצון", נכתב. "הוא לא ניצח כמעט בשום מאבק ושום דבר לא הלך לו. המאמן השאיר את גארת' בייל וחאמס רודריגס מחוץ לסגל ושילם על זה ביוקר".

 

"נורת אזהרה". שער העיתון "אס"

 

קורטואה הוחלף בהפסקה בגלל "כאבי בטן", וב"אס" הזכירו את העובדה שהוא ספג כבר חמישה שערים העונה בליגת האלופות מתוך שמונה בעיטות שנבעטו לעבר שערו. בנוסף, הוא ספג עד היום 59 שערים ב-44 משחקים בהם פתח בשערה של ריאל מדריד.

 

ריאל דמריד (צילום: getty images)
ראמוס מאוכזב(צילום: getty images)

 

"קורטואה יזדקק לעזרה מאלוהים אם הוא רוצה להישאר השוער הקבוע של ריאל מדריד", נכתב על הבלגי. "הוא פתח תיבת פנדורה והמחליף שלו אלפונס אראולה מנע את ספיגת השער השלישי. קורטואה סבל לא רק מווירוס, אלא גם מפרנויה של הרבה שחקנים מובילים שבורחים כאשר לא הולך להם".

 

אחרי המשחק אמר קורטואה: "עיתונאים וכל מיני אנשים הורגים אותך מהר, אני מתייחס רק לביקורות של אנשים מתוך הענף, כאלה שמבינים". על כך הגיבו ב"אס: "הוא לא יודע לקבל ביקורת". זידאן הגיב: "קורטואה מרגיש רע. הוא לא יכול היה להמשיך. הוא רוצה לעשות את הדברים יותר טוב ואני לא מודאג בקשר אליו. אפשר להאשים אותו במחצית הראשונה, אבל אנחנו משחקים ביחד. אני זה שאחראי ומזל שידענו להגיב. תיבו הוא השוער שלנו יחד עם אראולה וכל אחד יכול להגיד מה דעתו".

 

ריאל דמריד (צילום: EPA)
וניציוס ובנזמה לא יודעים איך לצאת מזה(צילום: EPA)

 

ב-22 באוקטובר תצא ריאל למשחק חוץ בטורקיה מול גלאטסראיי, ובבירת ספרד חוששים שמקומה בשלב הבא אינו מובטח, במיוחד כשלוח המשחקים שלה צפוף וקשה. ארבעה ימים אחרי אותו משחק באיסטנבול היא תתמודד מול ברצלונה בקלאסיקו בקאמפ נואו.

 

זידאן אמר על המשחק: "אני מסתכל על 45 הדקות של המחצית השנייה. אני לא מרוצה מהנקודה כי התוצאה הזו רעה לנו, אבל כן מרוצה מהדרך בה השחקנים ידעו להגיב. המחצית הראשונה שלנו לא הייתה טובה ואף פעם לא הצגנו מחצית כזו. זה לא שהתחלנו רע, אבל ספגנו שער מצחיק ולא היינו מרוכזים במקום בו היריבה גרמה לנו נזק".

 

ריאל דמריד (צילום: AFP)
"לא שלטנו בכלום". זידאן(צילום: AFP)

 

המאמן הוסיף: "לא שלטנו בשום דבר, אבל במחצית השנייה הסיפור היה שונה. אנחנו לא יכולים להיות מרוצים, אבל צריך לחשוב חיובי. בהפסקה דיברנו על זה שאם לא נשנה כלום נפסיד את המשחק והשחקנים שינו את הגישה ושיחקו עם הלב. אני לא מודאג. אנחנו צריכים ליצור מצבים וב-10 הדקות הראשונות לא עשינו הרבה, אבל יכולנו להבקיע אם היינו יותר מדויקים. שאנשים יפסיקו להגיד שאין לנו חשק, פשוט לא היינו מרוכזים כמו שצריך ולא עבדנו לפי תוכנית המשחק. זה לא מפתיע שברוז' לקחה נקודה מולנו כי אין היום קבוצות קטנות". 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים