שתף קטע נבחר

רק 2:2 לבאיירן מינכן, מנשנגלאדבך הפסידה

ליגה גרמנית, מחזור שמיני: האלופה ספגה מאוגסבורג בתוספת הזמן והחמיצה הזדמנות לעלות לראש הטבלה. המוליכה נוצחה 1:0 בדורטמונד. 1:1 לוולפסבורג בלייפציג

אלופת גרמניה, באיירן מינכן, החמיצה היום (ש') הזדמנות לטפס לראש הטבלה כאשר סיימה בתיקו 2:2 בחוץ עם אוגסבורג במחזור השמיני. מארק ריכטר העלה את המארחת ליתרון בדקה הראשונה, רוברט לבנדובסקי (14) וסרג' גנאברי (49) הפכו, אבל אלפרד פינבוגאסון השווה בתוספת הזמן. מגן באיירן, ניקלס סולה, נפצע במחצית הראשונה והוחלף על ידי דויד אלאבה, שבעצמו מחלים משבר בצלעות.

 

 

וולפסבורג מדורגת במקום השני אחרי שסיימה בתיקו 1:1 בחוץ עם רד בול לייפציג, שהוליכה משער של טימו ורנר (54). ווט וגהורסט השווה (82). המוליכה בורוסיה מנשנגלאדבך הפסידה 1:0 בחוץ לבורוסיה דורטמונד, לזכותה כבש מרקו רויס (58). בעקבות הניצחון מדורגים הצהובים-שחורים במקום הרביעי.

 

באיירן מינכן (צילום: EPA)
חאבי מרטינס, תומאס מולר ותיאגו אלקנטרה מאוכזבים(צילום: EPA)

 

אוניון ברלין ניצחה 0:2 את פרייבורג משערים של מריוס באטלר (1) ומרקוס אינברסטן (84). שער של רואן הנינגס (82) העניק לפורטונה דיסלדורף ניצחון 0:1 ביתי על מיינץ, שאיבדה את אדמילסון פרננדז שהורחק (45) בצהוב שני. ורדר ברמן והרטה ברלין סיימו בתיקו 1:1. ג'וש סרג'נט כבש (7) למארחת, דודי לוקבאיו השווה (70). 

פורסם לראשונה 19/10/2019 18:53

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
חאבי מרטינס וסרחיו קורדובה
צילום: EPA
מומלצים