שתף קטע נבחר

במצב הנוכחי: המשחק בין ארגנטינה לאורוגוואי בארץ יבוטל

אם לא יחול שינוי במצב הבטחוני ולא תהיה רגיעה עד חמישי ההתמודדות בין מסי וחבריו לסלסטה, שאמורה להתקיים ביום שני בבלומפילד, כנראה לא תצא אל הפועל

המשחק בין נבחרות ארגנטינה ואורגוואי שאמור להתקיים ביום שני הקרוב (18 בנובמבר) בבלומפילד עשוי להתבטל. ההתאחדויות של שתי הנבחרות פנו בשעות האחרונות למנכ"ל קומטק, דני בן-נעים, המארגן את משחק הידידות על מנת לבקש הבהרות לגבי המצב הבטחוני בעקבות ההסלמה ביממה האחרונה.

 

 

בתום שיחה ארוכה הוחלט בין הצדדים, שנמצאים ביחסים חבריים קרובים, שהחלטה סופית לגבי הגעת הנבחרות תתקבל ביום חמישי. זאת, בשל לוח הזמנים הצפוי. אורגוואי הייתה אמורה לנחות בישראל בשבת ואילו ארגנטינה ביום ראשון הקרוב.

 

מסי חוגג (צילום: עוז מועלם)
מסי עדיין לא בטוח שיגיע לישראל(צילום: עוז מועלם)

 

גורמים המקורבים לצדדים העריכו שאם לא יחול שינוי במצב ולא תהיה רגיעה בקרוב המשחק כנראה לא יתקיים. "המצב לא נראה טוב, אין עדיין החלטה על ביטול המשחק", אמרו גורמים בארגנטינה. "הוחלט בין ההתאחדויות שנחכה עד מחר בבוקר ובהתאם להתפתחויות נקבע אם לבטל או להמשיך את ההכנות כרגיל".

 

 בתקשורת הארגנטינאית נכתב: "ההסטוריה עשויה לחזור על עצמה", כלומר בפעם השניה בתוך שנה לאחר שסוכם על משחק של נבחרת ארגנטינה בישראל לא ייצא האירוע אל הפועל. אלפי אוהדי הכדורגל שרכשו כרטיסים למשחק לחוצים מאוד בשל החשש לאי הגעתו של מסי. אם המשחק לא יתקיים הם יקבלו החזר כספי מלא. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
ליונל מסי ולואיס סוארס
צילום: AP
מומלצים