שתף קטע נבחר

רק 2:2 לארסנל מול נוריץ'

למרות פיטורי אמרי, התותחנים לא הצליחו לנצח. מצד שני הם חזרו פעמיים מפיגור. טימו פוקי כבש שער ליגה לראשונה מאז ספטמבר. בדקה ה-94: לסטר הבקיעה ורשמה 1:2 על אברטון

ארסנל נמצאת בתקופה רעה מאוד, בלשון המעטה. אחרי חמישה משחקי פרמייר-ליג ללא ניצחון הגיע ההפסד הביתי 2:1 מול פרנקפורט בחמישי האחרון בליגה האירופית שגרם לפרידה מאונאי אמרי לאחר שנה וחצי. כצפוי, במשחק הליגה הערב (ראשון) מול נוריץ', כל המצלמות הופנו לעבר הקווים שם עמד לראשונה שחקן העבר של המועדון, פרדי ליונברג.

 

לטבלת הליגה האנגלית

 

אבל זו לא הייתה בכורה חלומית. 21 דקות משריקת הפתיחה השבדי ראה את טימו פוקי כובש שער ליגה ראשון מאז ה-14 בספטמבר, ומעלה את נוריץ' ל-0:1, יתרון שהחזיק שמונה דקות עד שפייר-אמריק אובמיאנג השווה בבעיטת פנדל מדויקת.

 

טימו פוקי חוגג (צילום: EPA)
פוקי חגג ראשון(צילום: EPA)

פייר-אמריק אובמיאנג חוגג (צילום: gettyimages)
אובמיאנג השתיק אותו(צילום: gettyimages)

 

שתי דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית טוד קנטוול כבש את שערו השלישי העונה בליגה והשני ברציפות. אובמיאנג לא ויתר ובדקה ה-57 הבקיע את השני שלו וקבע את תוצאת המשחק. משחק ליגה שישי ברציפות ללא ניצחון לתותחנים שנשארו במקום השמיני, נוריץ' עדיין עמוק מתחת לקו האדום במקום ה-19. 

 

השנייה בטבלה, לסטר, ניצחה בסיומה של דרמה אדירה - 1:2 את אברטון. על המשחק הזה חתום קלצ'י איהנאצ'ו, שנכנס כמחליף, בישל את הראשון לג'יימי וארדי (68) וכבש בעצמו בדקה ה-94 את שער הניצחון. רישרליסון נתן יתרון זמני לאורחת (23). מנצ'סטר יונייטד ואסטון וילה נפרדו בתיקו 2:2. ג'ק גריליש כבש שער גאוני בדקה ה-11 עם בעיטה לחיבורים. נגיחה של מרקוס רשפורד פגעה בשוער טום היטון ונכנסה. באנגליה נתנו לשוער אסטון וילה שער עצמי (42). ויקטור לינדלוף הפך בדקה ה-64, אבל המילה האחרונה הייתה של טיירון מינגס שתי דקות לאחר מכן.

 

במשחק נוסף: וולבס - שפילד יונייטד 1:1.


פורסם לראשונה 01/12/2019 18:03

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
פרדי ליונברג
צילום: רויטרס
מומלצים