שתף קטע נבחר

קלופ: "הלו"ז של הפרמייר ליג - פשע"

ליברפול תשחק הערב (22:00) מול לסטר, המנג'ר לא אוהב את העבודה שהקבוצות באנגליה נאלצות לשחק בתוך 48 שעות: "בגרמניה זה היה יוצר בעיות, אנחנו לא רגילים לזה"

"לוח המשחקים של הפרמייר ליג הוא פשע". אוהדי הכדורגל באנגליה מתמוגגים מחגיגת הכדורגל בשבוע חג המולד, אבל מנג'ר ליברפול לא מרוצה. קבוצתו המוליכה את הטבלה תתמודד הערב (ה', 22:00) מול השנייה לסטר בחוץ במחזור ה"בוקסינג דיי" ולאחר מכן מצפים לה מפגשים נגד וולבס ביום ראשון ונגד שפילד יונייטד ב-2 בינואר.

 

 

אחרי שאלופת אירופה זכתה במונדיאל הקבוצות בקטאר בזכות ניצחון 0:1 על פלמנגו היא תקבל הערב אישור חד פעמי לשחק עם חולצת הזכייה. האדומים שואפים להגדיל את פער 10 הנקודות מיריבתם, אבל הגרמני המשיך להתעסק בלו"ז הצפוף של הקבוצות בליגה ומסרב להשלים עם העובדה שהן נאלצות לשחק בתוך 48 שנות.

 

יורגן קלופ  (צילום: AFP)
יורגן קלופ (צילום: AFP)

 

"אנשים רוצים את זה, אבל בגרמניה זה היה יוצר בעיות", טען קלופ. "אנחנו לא רגילים לזה וזה לא בסדר. אין שום סיבה שקבוצות לא יקבלו מנוחה ארוכה יותר מ-48 שעות. אנחנו יכולים להגיד מה שאנחנו רוצים, אבל לא מקשיבים לנו. הגוף של השחקנים זקוק למנוחה, אבל מתעלמים מזה לגמרי". ליברפול תחסר הערב את אלכס אוקסלייד צ'מברליין הפצוע בקרסול.

 

צ'לסי תארח את סאות'המפטון כשהרוחות במועדון הלונדוני עדיין סוערות בעקבות האירועים הגזעניים בדרבי מול טוטנהאם. אנטוניו רודיגר, שספג קריאות נאצה, קרא להנהלת התרנגולים "לטפל בכמה אידיוטים" ולעומת זאת הערעור שהגישה טוטנהאם (תתמודד מול ברייטון ב-14:30) על הרחקתו של סון יונג מין במשחק הסוער נדחה.

 

אנטוניו רודיגר (צילום: רויטרס)
אנטוניו רודיגר. הרוחות בצ'לסי טרם נרגעו(צילום: רויטרס)

 

אברטון והמנג'ר החדש שלה קרלו אנצ'לוטי יארחו את ברנלי (17:00) כאשר החלוץ האיטלקי הצעיר מויסה קן מקווה שהגעתו של בן ארצו לספסל תעזור לו להתאקלם טוב יותר בקבוצתו. מאז הגיע קן לאברטון תמורת 25 מיליון ליש"ט הוא לא הצליח לעמוד בציפיות, אבל אנצ'לוטי משוכנע: "אני בטוח שהוא יהפוך לשחקן צמרת".

 

מנצ'סטר יונייטד תנסה להתאושש מהמשבר במשחק ביתי מול ניוקאסל ואילו ארסנל תשחק במגרשה של בורנמות'. משחקים נוספים: אסטון וילה - נוריץ', קריסטל פאלאס - ווסטהאם, שפילד יונייטד - ווטפורד.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים