שתף קטע נבחר

"סימאונה בשמיים עם יהלומים"

במארקה עקצו את ליברפול על ההפסד לאתלטיקו 1:0, והחמיאו לסימאונה. קלופ: "זה לא מה שהיה אמור לקרות"

אתלטיקו מדריד הזכירה אמש (שלישי) ל-90 דקות את הקבוצות הגדולות שדייגו סימאונה העמיד בבירה הספרדית בשנים הקודמות. הניצחון 0:1 על אלופת אירופה, ליברפול, היה בדיוק לפי הדרך אותה הנהיג צ'ולו במועדון - הגנה חזקה ולא מתפשרת, וכיבוש שער אחד שמספיק לניצחון.

 

במארקה פירגנו לקולצ'ונרוס: "אתלטיקו הרגילה", ועקצו את ליברפול: "סימאונה בשמיים עם יהלומים", כלהיט הגדול של הביטלס, הלהקה האגדית שהגיעה מליברפול. "האוהדים עזרו לנו לנצח במשחק. זאת הייתה האווירה הכי טובה שחוויתי בשמונה השנים שלי באתלטיקו מדריד. עשינו מה שהיינו צריכים לעשות בעזרת הרבה מאמץ קבוצתי. עדיין מחכה לנו אתגר גדול במשחק הגומלין", אמר סימאונה.

 

דייגו סימאונה על הקווים (צילום: AFP)
סימאונה על הקווים(צילום: AFP)

 

יורגן קלופ, היה מתוסכל בסיום, אך רחוק מלאבד תקווה: "זה לא בדיוק מה שאמור היה לקרות, אבל זה מה שקרה. זה היה המאבק שציפינו לו והאווירה שציפינו לה, אבל אני אוהב כל כך הרבה חלקים מהמשחק שלנו. זה רק 0:1 בסיום המחצית הראשונה ואת המחצית השנייה אנחנו משחקים בבית שלנו", אמר.

 

"היה חסר לנו משהו בשליש האחרון של המגרש", ניסה המאמן להסביר מה לא עבד. "הם הגנו עם כל מה שהיה להם, ההגנה שלהם בתוך הרחבה הייתה יוצאת מן הכלל. זה קשה כשאתה בפיגור 1:0 מול קבוצה מהסוג הזה, שלא צריכה יותר".

 

יורגן קלופ על הקווים (צילום: AFP)
קלופ. "ברוכים הבאים לאנפילד, זה לא נגמר"(צילום: AFP)

  

המאמן התייחס להחלפתו של סאדיו מאנה בהפסקה: "הוא 'סומן', זה היה ברור. הם רצו לוודא שהוא יקבל את הצהוב השני. זו רק המחצית הראשונה אבל אתה צריך להיות חזק מאוד כשופט באווירה הזו. כבר בחצי השעה הראשונה שלושה שחקנים שלהם ירדו לדשא, אני לא יודע אפילו על מה", התקומם קלופ, אך הוסיף: "אין לנו את מי להאשים. אנ בסדר גמור", וסיכם: "ברוכים הבאים לאנפילד. זה עוד לא נגמר".

 

בלם ליברפול וירג'יל ואן דייק, שבמשך דקות ארוכות שהה יותר ברחבת אתלטיקו מאשר בזו של קבוצתו, אמר בסיום: "ידענו שיהיה קרב קשה כאן מול הקהל הביתי שלהם. השער המוקדם שספגנו לא עזר, זו אפילו לא היתה הזדמנות, היה להם קצת מזל".

 

וירג'יל ואן דייק  (צילום: AP)
ואן דייק. "היה להם מזל"(צילום: AP)


פורסם לראשונה 19/02/2020 00:41

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים