שתף קטע נבחר

אנגליה: בזכות ה-VAR - ניצחון לארסנל

שער של לקאזט (78) אושר וקבע 0:1 על ווסטהאם. העונה המופלאה של שפילד יונייטד נמשכה עם 0:1 מול נוריץ'

ארסנל חגיגה (צילום: רויטרס)
ה-VAR מראה: יש שער לארסנל(צילום: רויטרס)

 

זה הלך קשה, אפילו קשה מאוד, אבל בסופו של יום ארסנל השיגה הערב (ש') ניצחון שלישי ברציפות בפרמייר-ליג - 0:1 על ווסטהאם, במסגרת המחזור ה-29 בפרמייר-ליג.

 

לטבלת הפרמייר ליג

 

ברנד לנו היה הגיבור של התותחנים במחצית הראשונה עם שתי הצלות גדולות. אלכסנדר לקאזט, שנכנס כמחליף בדקה ה-59, היה זה שכבש את השער היקר (78) מבישול של מסוט אוזיל. בתחילה השער נפסל בטענה לנבדל של אוזיל, אך לאחר בדיקת ה-VAR הוא אושר. ארסנל עלתה למקום התשיעי עם 40 נקודות.

אוהדי ארסנל (צילום: EPA)
אוהדי ארסנל באמירויות חוששים גם כן מהקורונה(צילום: EPA)

 

העונה המופלאה של שפילד יונייטד נמשכה עם 0:1 קטן-גדול על האחרונה נוריץ'. בילי שארפ כבש בדקה ה-26 והקפיץ את שפילד, לפחות זמנית, מעל מנצ'סטר יונייטד אל המקום השישי, שתי נקודות פחות מצ'לסי הרביעית.

 

טוטנהאם המאכזבת סיימה ב-1:1 מול ברנלי בחוץ. כריס ווד העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-13, דלה עלי השווה בפנדל (50) לתרנגולים שנמצאים במקום השמיני בלבד.

 

ניוקאסל השיגה ניצחון קריטי בתחתית - 0:1 בסאות'המפטון. מוסא דז'נפו הורחק (28) ואלן סאן-מקסימין הכריע את ההתמודדות (79). שבוע אחרי ה-0:3 המרשים על ליברפול, ווטפורד ירדה לקרקע עם 1:0 בדרבי הלונדוני לקריסטל פאלאס. ג'ורדן איו כבש (28). במשחק נוסף: וולבס - ברייטון 0:0.

 

בילי שארפ (צילום: EPA)
שארפ חוגג עוד ניצחון של שפילד יונייטד(צילום: EPA)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים