שתף קטע נבחר

רביבו: "מחזיק אצבעות לרושטו, מקווה שייצא מזה"

מיוחד ל-ynet: כדורגלן העבר, ששיתף פעולה עם השוער הטורקי בפנרבחצ'ה, הביע דאגה לבריאות חברו שנדבק בקורונה: "לפי הבנתי מצבו התייצב"

מצבו של שוער העבר הטורקי רושטו רצ'בר, שאושפז במצב קשה אחרי שנדבק בנגיף הקורונה, עורר לא מעט דאגות בעולם וגם אצל אחד מחבריו בישראל. כוכב העבר חיים רביבו הספיק לשחק עם השוער במדי פנרבחצ'ה במשך כמעט שלוש שנים, ומאז שהתפרסם מצבו הרפואי הוא דואג להתעדכן.

 

"שמעתי שהוא אושפז, ועוד לפני כן אושפזו כמה חברים אחרים שלי מטורקיה כמו המאמן פתיח טרים", אמר רביבו. "ממה שהבנתי הוא היה במצב קשה כשפונה לבית החולים, אבל משיחה שקיימתי בשעות האחרונות עם אנשים שאני מכיר נאמר לי שהוא התייצב. אני מחזיק לו אצבעות, שייצא מזה. הוא היה אדם חזק מאוד".

 

רושטו עם פיני בלילי ב-2011 (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
רושטו עם פיני בלילי ב-2011(צילום: ראובן שוורץ)

 

מודאג. חיים רביבו (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
מודאג. חיים רביבו(צילום: אורן אהרוני)

 

רביבו, שהשאיר את חותמו בטורקיה ושיחק גם בגלאטסראיי, שומר על קשר עם חברים רבים במדינה. "אני יודע שהרבה חברים נדבקו שם בצורה קלה יותר. להבדיל מהתקופה בסלטה ויגו, שם הייתי בקשר בעיקר עם השחקנים הזרים, כששיחקתי בטורקיה הקשר היה בעיקר עם המקומיים ורושטו היה אחד מהם. הוא בסך הכל איש חזק וצעיר ואני מקווה מאוד שהוא ייצא מזה". 

 

השוער הטורקי (46) התחיל את הקריירה באנטליהספור וב-1994 עבר לפנרבחצ'ה, באותה שנה גם ערך את הבכורה בנבחרת. בעונת 2000/01 רושטו ורביבו זכו ביחד באליפות המקומית והישראלי הצטיין עם 16 שערים ו-22 בישולים. לאחר מונדיאל 2002 בו הצטיין וטורקיה סיימה שלישית, עשה קפיצת מדרגה כשחתם בברצלונה אך לא קיבל הזדמנות ושב לפנר לשלוש שנים נוספות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
חיים רביבו
צילום: עוז מועלם
מומלצים