שתף קטע נבחר

"אם לא נזכה באליפות, זה בגלל החראות הללו"

ואן פרסי נזכר מה קרה כשפרגוסון גילה כששניים משחקני מנצ'סטר יונייטד בילו אחרי ההפסד בדרבי לסיטי: "המנג'ר שחט אותם, זה היה מדהים. הוא לא הפסיק שם והזהיר כי אם ישמע שמישהו מאיתנו יצא לבלות - הוא ימכור אותו"

אז מה עושים הכדורגלנים בבידוד או בסגר ביתי? חושפים, כך מסתבר, סיפורים מהעבר. אחד מאלה שהעלו זכרונות הוא רובין ואן פרסי, כוכב העבר של ארסנל, מנצ'סטר יונייטד ונבחרת הולנד.

 

ואן פרסי נזכר בסיפור מימיו ביונייטד ב-2013 וסיפר כיצד התנהג המנג'ר אלכס פרגוסון אחרי הפסד בדרבי למנצ'סטר סיטי. "יום אחרי המשחק, לפני האימון, היו תלויות בחדר ההלבשה שתי תמונות של שחקנים שבילו יום קודם לכן. הוא צרח על כל הסגל: 'חברים, אם לא נזכה באליפות זה בגלל שני החראות האלו'", שחזר ואן פרסי.

 

פרגוסון ו-ואן פרסי (צילום: AP)
סיפור מהעבר. פרגוסון ו-ואן פרסי(צילום: AP)

 

ואן פרסי הוסיף: "אני זוכר מי אלה, אבל לא יכול לחשוף אותם. המנג'ר שחט אותם, זה היה מדהים. הוא שלף תמונות שלהם ומה הם עשו ב-2, ב-3 וב-4 לפנות בוקר. רק כדי להראות כמה הם היו טיפשים. הוא לא הפסיק שם והזהיר כי אם ישמע שמישהו מאיתנו ייצא לבלות - הוא ימכור אותו".

 

ההולנדי סיכם: "אני זוכר אותו אומר: 'לא איכפת לי מי אתה ובכמה תארים זכית - אם תצא לפני שהעונה הסתיימה אני אמכור אותך'. אחרי אותו יום היו לי שני אימונים קשים, כמו שאני לא זוכר בחיים שלי. בסוף זכינו באליפות". ואן פרסי, אגב, היה בורג מרכזי באותה אליפות של יונייטד כשכבש 26 שערים ב-38 משחקי ליגה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimages
אלכס פרגוסון
צילום: gettyimages
מומלצים