שתף קטע נבחר

דיווח: קוטיניו עשוי לעבור לניוקאסל

גם טוטנהאם מעוניינת בקשר הברזילאי של ברצלונה שהושאל העונה לבאיירן מינכן, אך גוברים הסיכויים שיגיע למועדון שעומד על סף מכירה. מאוריסיו פוצ'טינו שמיועד לאמן את הקבוצה השאפתנית שתיבנה בסנט ג'יימס פארק מעוניין בו

ניוקאסל עומדת על סף מכירה, ודומה שכל מה שנותר לגלות הוא האם הרוכש יהיה המשקיע האמריקני הנרי מאריוס או הנסיך הסעודי מוחמד בין סלמאן. סכום הרכישה המדובר ינוע בין 300 ל-400 מיליון אירו. עם זאת, בורסת השמות המקושרים למועדון כבר פעילה מאוד ולפחות על פי דיווחים בספרד השם החם החדש הוא זה של פיליפה קוטיניו.

 

הקשר הברזילאי של ברצלונה היה מושאל לבאיירן מינכן ועל פי החוזה אמור לחזור לקטלאנים הקיץ, אך ככל הנראה לא צפוי למצוא את מקומו בסגל הקבוצה שתעדיף למכור אותו. על פי אל מונדו דפורטיבו בבארסה ממתינים להתפתחויות בנוגע למכירת המגפייז כדי להשלים את עסקת מכירתו.

 

פיליפה קוטיניו (מתוך הטוויטר)
קוטיניו אחרי שהצטרף לבאיירן. בדרך ליעד חדש?(מתוך הטוויטר)

 

שמו של מאוריסיו פוצ'טינו מוזכר כמועמד המוביל להתמנות למאמן כשהפרויקט החדש ייצא לדרך וקוטיניו בן ה-27 הוא האיש שהארגנטינאי בונה עליו כדי להוביל את הקישור. השניים כבר שיתפו פעולה בעונת 2011/12 כאשר הברזילאי היה מושאל מאינטר לאספניול, והמאמן רצה לצרף אותו גם בתקופתו בטוטנהאם.

 

עד פגרת הקורונה הייתה לקוטיניו תקופה לא רעה - אם כי לא מספיק יציבה - במינכן. בכל מקרה ברור שהבווארים לא ישלמו את 120 מיליון האירו עליהם סוכם באופציית הרכישה. הסכום שבארסה צפויה לדרוש ממועדון אחר שירצה לרכוש אותו מוערף ב-100 מיליון אירו, אם כי עדיין קשה לומר כיצד ישפיע המשבר הכלכלי על שוק ההעברות אם וכאשר הכדורגל האירופי יחזור לפעילות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
פיליפה קוטיניו
צילום: רויטרס
מומלצים