שתף קטע נבחר

העולם חגג את חזרת הכדורגל

גולשים תהו מי מהאחים הזאר הוא הגדול באמת, ג'ימי באטלר קיבל חשק לכדור בצבע אחר, השחקנים חיפשו אלטרנטיבות לחיבוק, ואיך מראיינים בגרמניה ממרחק שני מטרים. הבונדסליגה החזירה את הכדורגל - והשמחה גדולה

שחקני דורטמונד חוגגים עם ריחוק חברתי (צילום: רויטרס)
ברנדט והזאר חוגגים ברוח הקורונה(צילום: רויטרס)

 

הבונדסליגה חזרה, והייתה לליגת הכדורגל הגדולה הראשונה באירופה שבה שוב משחקים לאחר פגרת הקורונה שנכפתה כמעט על כל העולם. ברחבי הרשת חגגו בגדול את היום המיוחד. החגיגה הכי גדולה אתמול הייתה של דורטמונד שהביסה 0:4 את שאלקה בדרבי של חבל הרוהר.

 

הכדורגל חזר

טודיבו להלאנד: "לך ת***ן את סבתא שלך!"

אלמקייס שיחק, דאבור נעדר והופנהיים הפסידה

מנשנגלדבאך ניצחה את פרנקפורט בקלות

לטבלת הבונדסליגה

 

אחד המצטיינים של דורטמונד בניצחון, יוליאן ברנדט, צייץ: "מבחינת האווירה היינו רוצים לראות משחק אחר, אבל לא מבחינת התוצאה", וצירף את החגיגה המיוחדת שלו ושל טורגן הזאר ברוח הקורונה.

 

הציוץ של ברנדט

 

והיו עוד כמה חגיגות עם סטייל מיוחד ברוח ימי הריחוק הפיזי הנדרש מהשחקנים:

 

שחקני וולפסבורג (צילום: AFP)
לרגל הקורונה. שחקני וולפסבורג(צילום: AFP)

 

מי שניסה להקפיד על הכללים אבל נראה כי התקשה לעמוד בהם הוא הכוכב הצעיר של מנשנגלדבאך ובנו של כוכב העבר ליליאן טוראם, מרקוס תוראם, שכבש, שיחק את המשחק עם חגיגת ריחוק אבל הוסיף לקינוח מה שנראה היה כנשיקה על הלחי לחברו לקבוצה.


תוראם חוגג (צילום: EPA)
תוראם חוגג(צילום: EPA)

פלאה חוגג (צילום: EPA)
ושאר החברים בגלדבאך(צילום: EPA)

 

ואם שאלתם את עצמכם, איך נראה ראיון אחרי משחק בליגה הגרמנית תחת המגבלות של שמירה על מרחק על פי ההנחיות, אז כנראה שהתמונה הבאה שווה יותר מכל המילים שנאמרו בראיון עצמו.

 

ראיון בסיום משחק בונדסליגה

 

ועוד שתי דוגמאות:

 

ריאיון לאחר משחק בבונדסליגה (צילום: EPA)
ראיון לאחר משחק בבונדסליגה(צילום: EPA)

ריאיון לאחר משחק בבונדסליגה (צילום: EPA)
(צילום: EPA)

 

אם הזכרנו קודם את הזאר, חלק מהגולשים בחרו להשתמש ביכולת הנהדרת שלו אתמול (שער ובישול) כדי לעקוץ דווקא את אחיו אדן: "ב-48 דקות טורגן הזאר השיג את אותו מספר השערים (1) ואת אותו מספר הבישולים (1) שיש לאחיו מאז תחילת העונה בריאל מדריד", נכתב על ידי אחד הגולשים. זה גרם לגולשים אחרים להיזכר בפוסט של אדן עצמו מ-2016, בו הקניט את אחיו הצעיר עם אימוג'י מתפקע מצחוק לצד משוואה לפיה טורגן גדול ממנו.

 

הציוץ על המספרים של האחים הזאר

 

והתזכורת לציוץ של אדן מ-2016

 

חלק מהגולשים גיחכו על הפער שבין משחק כל כך פיזי כמו הכדורגל, לבין כל התקנות המגבילות שמסביב, כמו למשל שמירת המרחק על הספסל.

 

ריחוק על הספסל, קירבה במגרש

 

 ב-NBA היה מי שחגג את חזרת הכדורגל. כוכב מיאמי ג'ימי באטלר העלה סדרה של תמונות שלו מקפיץ משחק כדורגל והוסיף את הכיתוב "כי הכדורגל חוזר".

 

הציוץ של באטלר

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים