שתף קטע נבחר

לשתות וויסקי מהמקל: הגדג'טים של עונת הסקי

השנה יוצאים לשלג עם שלל עזרים: הקסדה שמנגנת מוזיקה, הרחפן שמציית לתנועות הידיים ורשת הסלולר הפרטית שתציל מאסון. ומה זה חליפת נינג'ה?

 

מחמם ידיים Zippo

הגעתם לפסגה הכי גבוהה, לנקודה שהאוויר בה נקי והנוף בה מרהיב, ועצרתם ליהנות מהרגע. הבעיה היא שבדיוק אז, כשהאדרנלין נרגע, מתחיל להיות קר ואתם מתחילים לאבד תחושה באצבעות. זה הזמן לשלוף את מחמם הידיים של זיפו. הוא קצת יותר גדול ממצית הזיפו שאתם מכירים, הוא עטוף בקייס בד נעים והוא פשוט לשימוש – ממלאים אותו בחומר הבערה, מדליקים הדלקה ראשונית במצית, סוגרים את המכסה ומתפנקים בטמפרטורה חמימה הנשמרת 12 שעות.

יתרונות: קטן וקומפקטי; נכנס לכל כיס ונוח לנשיאה; יוצר בטכנולוגיית Flameless בטוחה לשימוש; מגיע בחמישה צבעים לבחירה.

מחיר: 21.95$.

קישור: לחץ כאן.

 

Skiddi – גלגלים למגלשיים

אין כמו הרגע הזה בחופשת הסקי – הרגע הראשון ביום שבו המגלשיים פוגשים את המדרון ומחליקים עליו. רק שהדרך לרגע הזה לרוב אינה פשוטה – היא כרוכה בצעידה בשלג מהמלון למסלולים או למעליות כשעל הרגליים נעלי הסקי, שהן בעצמן לא נוחות במיוחד להליכה. גם המקלות ביד והמגלשיים על הכתף עשויים לגזול מכם לא מעט אנרגיה שתכננתם להשקיע בגלישה.

 

Skiddi הוא התקן קטן ונוח של גלגלים המתחברים בקלות למגלשיים ומאפשרים לכם לגרור את המגלשיים אחריכם. הגעתם למסלול? נתקו את ה-Skiddi והכניסו אותו לכיס!

יתרונות: קל ונוח להרכבה; קטן וקומפקטי; נכנס בקלות לכיס; מגיע במגוון צבעים.

מחיר: המיזם נמצא בשלב מתקדם ב-Kickstarter.

קישור: לחץ כאן.

 

קסדת POC עם אוזניות בילט אין

אם הנוף, העיירות והמהירות שבה אתם יורדים במדרון לא גרמו לכם להרגיש כאילו אתם בקליפ של ערוץ האקסטרים, כנראה חסרה לכם מוזיקת רקע. הקסדה של POC המשלבת אוזניות Beats פנימיות שמתחברות לסמרטפון וניתנות לשליטה באמצעות שלט, תאפשר לכם לענות לשיחות ולהקשיב למוזיקה בזמן הגלישה.

יתרונות: אחד ממותגי הקסדות המובילים בעולם פוגש את אחד ממותגי האוזניות המובילים. מהשילוב הזה יכול לצאת רק טוב.

מחיר: 240€.

קישור: לחץ כאן.

 

רחפן זעיר – Spark

גם אם אתם עוד מגלים את השלג והגלישה שלכם עדיין איטית, זהירה וכוללת בעיקר ניסיונות להישאר במצב מאונך, צילום של כל הלבן הזה במצלמת רחפן יגרום לכם להיראות מינימום בודי מילר. חברת DJI, המובילה בעולם הרחפנים, מציעה את ה-Spark – רחפן קטנטן השוקל 270 גרם בלבד וניתן לשליטה באמצעות תנועות ידיים! סמנו לו לעקוב אחריכם לכיוון כלשהו, לצלם סטילס או לנחות במקום.

יתרונות: קל ונוח לנשיאה; שליטה פשוטה באמצעות מחוות ידיים – אבל ניתן לשליטה גם בשלט ובסמרטפון; מגיע למהירות של 50 קמ"ש. עם זאת חשוב לדעת: בחלק מהאתרים הטסת רחפן נחשבת לעבירה הגוררת קנסות.

מחיר: 3,699-2,099 שקל.

קישור: לחץ כאן.

 

Whiski Poles – מקלות סקי עם פלאסק בילט אין

לפלאסק יש תפקיד חשוב בחופשת הסקי. יש מי שיסבירו ששלוק מהבקבוקון עוזר לשמור על טמפרטורת הגוף, אבל מי שיודה בָאמת יסביר שכשאתה מגיע לפסגה ומסתכל מטה על המדרון אתה מעדיף שלוק של אומץ או טשטוש לפני שאתה יוצא לדרך.

 

מקלות הוויסקי חוסכים לכם את המאבק בכפפות, בכיס המעיל ובפקק הפלאסק, ומזמינים אתכם לשתות ישר ממקלות הסקי, בלי להתפשר על איכות המקלות עצמם.

יתרונות: מקלות סקי מאלומיניום איכותי ועמיד במים וברטיבות; מגיעים בחמישה גבהים וגדלים; פשוטים למילוי ונוחים לשימוש.

מחיר: המיזם נמצא בשלב מתקדם ב-Kickstarter.

קישור: לחץ כאן.

 

גוגלס – Oakley Airwave 1.5

בדרך כלל תפקיד הגוגלס הוא להגן על העיניים מהסנוור של השלג, אבל משקפי Airwave של Okley הם הרבה יותר מזה. משקפי הסקי מציגים בלייב את כל נתוני הגלישה שלכם על המשקף עצמו. תוכלו לדעת את כל הפרטים על המרחק שעברתם, על המהירות שבה אתם גולשים ועל הגובה שאליו קפצתם. תוכלו גם לנגן מוסיקה בחיבור עם הסמרטפון ולראות היכן נמצאים החברים שלכם לפי חיישן GPS. השליטה נעשית באמצעות צמיד.

יתרונות: חדשני; נוח לתפעול; מציע מגוון רחב של פיצ'רים; סוללה נטענת המספיקה לשש שעות; 100%UV.

מחיר: 110€.

קישור: לחץ כאן.

 

בוטס Step on של Burton

סנובורדיסטים, זה בשבילכם. נראה ש-Burton זיהתה את מבטי הקנאה שלכם בגולשי הסקי ברגע החיבור למגלשיים – יש סיבה טובה לקנא בקלות שבה הם מקליקים רגל אל תוך מגלש ויוצאים לדרך כשאתם עוד מושכים רצועות ומאבטחים נעליים לביינדינגס. אז קבלו את נעלי הסנובורד בחיבור מהיר – הכי מהיר. ל-Step on שלוש נקודות עיגון, והן הופכות את האחיזה לטובה ובטוחה וגורמות לתחושה כללית של יציבות. פשוט Step on and go!

יתרונות: נוח! וואו, כמה שזה נוח, בטיחותי ומשדרג את חוויית הגלישה.

מחיר: 650-550$.

קישור: לחץ כאן.

 

חליפת נינג'ה – Airblaster

ותרו על התכנית לשאול גטקס מחבר, לגנוב חולצה תרמית מהארון של אחיכם ולהזיע בכובע הגרב של השכן. חליפת הנינג'ה של חברת Airblaster כוללת את כל ביגוד הבסיס שאתם צריכים ללבוש מתחת לחליפת הגלישה, והכול בפיס אחד – אוברול מלא העשוי מבד רך. הוא נעים וגמיש ומווסת את טמפרטורת הגוף, עוטף אתכם ומאפשר לנוע בנוחות. הוא גם חזק, איכותי ומתייבש במהירות.

יתרונות: רוכסן המקיף את המותניים ומאפשר לגשת בקלות לשירותים מבלי להתפשט לחלוטין.

מחיר: 200-110$.

קישור: לחץ כאן.

 

רשת פרטית – Go Tenna

אם כבר יצא לכם לבקר באוף-פיסט אתם בטח מכירים את התחושה: הכול מרגש, מפתיע, מאתגר וגם... לבן. לבן מימין, לבן משמאל, לבן למעלה, לבן למטה, ופתאום אתם לא לגמרי בטוחים איפה אתם או איך חוזרים מהנקודה הזאת, ובסמרטפון בדיוק עכשיו אין קליטה...Go Tenna הוא מכשיר קטן היוצר רשת פרטית שפועלת על גלי רדיו ומאפשרת לסמס בלי צורך להסתמך על שידור סלולרי. המכשיר קטנטן, וקל לחבר אותו למחזיק המפתחות או לתיק הגב. הוא מגיע במגוון צבעים.

יתרונות: יציל אתכם במצבים הקשים באמת; קטן וקומפקטי; מאפשר גישה למפות ול-GPS.

מחיר: 179$ לזוג משדרים.

קישור: לחץ כאן.

 

צעיף אחסון לסמארטפון – Peepsnake

כשזה נוגע לסמרטפון שלנו, הגיע הזמן שכולנו נודה – אנחנו מכורים. למידע, למצלמה, לזמינות, למציצנות – אנחנו פשוט חייבים אותו, ושיהיה כמה שיותר קרוב. אז אחרי אלפי ההמצאות של כפפות נוחות לטאץ', כיסויים עמידים במים ואפליקציות גלישה שימושיות, עכשיו מגיע ה-Peepsnake, צעיף עם כיס שקוף ייעודי לסמרטפון, המאפשר לשלוף אותו בקלות מהמעיל בלי לחפש בכיסים. כך אפשר לצלם, לסמס ולשחק דרך הכיסוי.

יתרונות: מגן על הסמרטפון מנפילות ומרטיבות; נוח לנשיאה; מגיע במגוון צבעים ועיצובים.

מחיר: 40-30$.

קישור: לחץ כאן.

 

אימוני סנובורד "על יבש" – K-feat

בואו נודה באמת – חופשת סקי היא יותר מהכול תחרות סמויה בין החבר'ה. כל אחד רוצה להיות זה שבכל שנה עולה על השלג בלי חששות וקופץ ישר לשחורים. איך עושים את זה? מתאמנים! חברת K-feat מציגה שיטת אימוני כושר חדשנית בהשראת ספורט אתגרי. האימונים משלבים עזרים ותרגילים מעולם הסנובורד (והסאפ, הקייט, הגלישה, הוויקבורד ועוד), והם מאתגרים, אפקטיביים, ובעיקר מהנים.

 

יתרונות: אימוני כושר אפקטיביים המשלבים פאן. הכי פאן.

מחיר: 1,500 שקל לערכת יחיד.

קישור: לחץ כאן.

 

הכותבת היא עורכת תוכן ב-Skideal

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ללגום ממקל הגלישה. Whiski Poles
מומלצים