שתף קטע נבחר

לכבוד חג האביב: יעדי קיץ חדשים ומשפחתיים

חג האביב הוא תקופת התחדשות אז הגיע הזמן שתכירו: אלו היעדים החדשים שתוכלו להגיע אליהם עכשיו בטיסות ישירות מישראל וגם - יעדים עם מחירים חדשים. מנורבגיה וסקוטלנד ועד איים חדשים ביוון וטיסות מוזלות לתאילנד. תתחדשו

בשיתוף Xplorer

 

טנריף

האי טנריף הוא חלק מהאיים הקנריים והגדול מביניהם. האי שייך לספרד אבל נמצא מול חופי אפריקה. הנוף כאן משתנה ממדבר צחיח ליער גשם ירוק כשמסביב רק כחול של ים. מסלול הטיול ייקח אתכם למקומות שונים באי ולא תדעו אם אתם נמצאים במיאמי, הוואי או גואטמלה.

שילוב של נוף ירוק לצד חופים לבנים ומי טורקיז (צילום: שאטרסטוק) (צילום: שאטרסטוק)
שילוב של נוף ירוק לצד חופים לבנים ומי טורקיז(צילום: שאטרסטוק)

עכשיו אפשר גם ישיר: טנריף (צילום: שאטרסטוק) (צילום: שאטרסטוק)
עכשיו אפשר גם ישיר: טנריף(צילום: שאטרסטוק)
מזג האוויר בו אביבי כל השנה אבל האקלים שלו יפתיע אתכם. טנריף הוא אולי היעד הכי מרשים ומגוון לטיול קצר ולא יקר מישראל, אבל עד עתה המטייל הישראלי פספס אותו לחלוטין בגלל הקושי להגיע אליו.

 

 

אחרי לא מעט שנים בהם נאלץ התייר הישראלי לטוס רק בטיסות קונקשן עם עצירה אחת לפחות, השנה חזר לתמונה קו הטיסות הישירות עם חברת ישראייר שחוכרת את מטוסי חברת Smart Wings. לטנריף מצאנו טיסות ישירות בכמה תאריכים ביולי ואוגוסט החל ממחיר 630$ לאדם (כולל מזוודה), למשל בין התאריכים 14.7.18 - 21.7.18.

 

באקו

העיר באקו בירת אזרבייג'ן שוכנת לחופו של הים הכספי וזמן הטיסה אליה קצר יחסית, כשלוש שעות וחצי. זוהי עיר המשלבת בין העולם המסורתי לבין הקידמה עם אדריכלות ותיקה וגורדי שחקים מעוצבים.

באקו, בירת אזרבייג'ן (צילום: Depositphoto)
באקו, בירת אזרבייג'ן(צילום: Depositphoto)
 

יש כאן חיי לילה מגוונים, מסעדות טובות עם אוכל מקומי והמחירים נוחים – זולים מאלו של בירות מערב אירופה. מהעיר אפשר לצאת לטיולים, למשל אל הפארק הלאומי גובוסטן בו יש תלים געשיים פעילים אשר פולטים בוץ. על ההר הבוער שמעתם? כאן אפשר לראות אש שפורצת מהאדמה בזכות מרבץ הגז במקום.

 

 

לבאקו מצאנו טיסות ישירות עם ישראייר ואזרבייג'ן איירליינס . עם החברה האזרית תוכלו לטוס בחודש אוגוסט במחיר 406$, כולל מזוודה, למשל בין התאריכים 7.8.18 עד 23.8.18.

 

סקוטלנד

היעד הזה מזמן לכם חופשה קייצית בעיר צוננת. קו הטיסות הישיר מישראל לאדינבורו בירת סקוטלנד ייפתח בחודש יוני. אדינבורו היא עיר יפה ועתיקה עם טירות, ארמונות, קתדרלות ומוזיאונים.

אדינבורו, בירת סקוטלנד (צילום: Depositphoto)
אדינבורו, בירת סקוטלנד(צילום: Depositphoto)
 

סקוטלנד מציעה נוף פראי עם חופים, נחלים ואגמים, טירות ומצודות בערים עתיקות , מסלולי הליכה בטבע – כולל טרקים למיטיבי לכת וכמובן גם את מזקקות הוויסקי הסקוטי המפורסם. בחודש יולי מצאנו טיסה ישירה של ישראייר במחיר 649$ לאדם, כולל מזוודה, שימו לב - באוגוסט המחיר עולה ל-748$.

 

נורבגיה

את נורבגיה מגלים יותר ויותר ישראלים בזכות הפיורדים העצומים ושילוב של ירוק עם כחול של מי המפרצים. היא מתאימה לטיול קראוונים או עם רכב רגיל, רק קחו בחשבון את מרחקי הנסיעה שלא תמיד קלים לילדים.

פיורדים בנורבגיה (צילום: Depositphoto)
פיורדים בנורבגיה(צילום: Depositphoto)

כמה זה עולה לנו? מצאנו טיסת שכר של ארקיע לאוסלו בחודש יולי במחיר 531$ לאדם (כולל מזוודה) בין התאריכים 11.7.18 - 25.7.18. בחודש אוגוסט, המחיר הוא החל מ-679$.

 

גם ישראייר השיקה קו טיסות ישירות לנורבגיה ארץ הפיורדים, אבל נראה שבשלב זה הוא מיועד לטיולים מאורגנים וככל הנראה יפתח בהמשך גם לקהל הרחב.

 

בנגקוק – קו ישיר נוסף של ארקיע

תאילנד היא יעד קלאסי ותיק לחופשה משפחתית - מצד אחד מפנקת בחופים לבנים, אוכל עז טעמים ונופים מרהיבים ומצד שני שופינג כמובן ובנגקוק הסואנת והצבעונית. אז למה בכל זאת בירת תאילנד נכנסה לרשימה הנוכחית? עד עתה, נהנתה אל על ממונופול על קו הטיסות הישיר לבנגקוק, אבל מהשנה נוספה לה תחרות מצד ארקיע. האם זה גם משתקף במחיר?

 

 

מצאנו טיסות ישירות של אל על בחודש יולי במחיר 941$ (כולל מזוודה), בארקיע המחיר היה מעט זול יותר – 904$. ומה לגבי אוגוסט? טיסה בארקיע בין התאריכים 3.8.18 עד 18.8.18 עולה 1,021$ (כולל מזוודה), לעומתה, טיסה של אל על בתאריכים 5.8.18 - 19.8.18 עולה 1,192$ (כולל מזוודה).

 

אגב, הקו החדש של אייר אינדיה במטוסי הדרימליינר יכול לשמש גם עבור טיסה לבנגקוק עם עצירה בבירת הודו - ניו דלהי. באוגוסט, מצאנו טיסות במחיר 773$ (כולל 2 מזוודות לנוסע), במטוסים החדישים, עם עצירה בת ארבע שעות ו-50 דקות בניו דלהי.

 

סנט פטרבורג

אריסטוקרטיה עם הילדים: סנט פטרבורג ברוסיה מספקת הזדמנות לחשוף את הילדים לאדריכלות מרשימה ועיר שוקקת פארקים ותרבות. את הביקור בעיר אפשר לחבר עם טיול למדינות סקנדינביה, לעבור גם לפינלנד ולשוט למדינות נוספות.

הפנינה של רוסיה: סנט פטרבורג ()
הפנינה של רוסיה: סנט פטרבורג
 

מצאנו טיסה של אורל איירליינס בחודש אוגוסט במחיר 300$ בלבד לאדם (כולל מזוודה) בין התאריכים 5.8.18 - 21.8.18. יש גם טיסות של חברת רוסייה במחיר 339$ כולל מזוודה לכל נוסע.

 

 

יעד נוסף ולא מוכר ברוסיה הוא העיר רוסטוב על הדון. העיר נמצא בדרום מערב רוסיה, לא רחוק מהרי הקווקז, על גדותיו של הנהר דון והיא משמשת באופן היסטורי כמרכז חב"ד חשוב. בניין בית הכנסת הוקם בעיר בשנת 1872, נשרף בפוגרום ושוקם כבר כמה פעמים, כיום משמש כמבנה שמור ופעיל.

 

לעיר מצאנו טיסות ישירות ביולי של חברת רוסייה איירליינס, במחיר המתחיל ב-428$ (כולל מזוודה).

 

יעדים חדשים באיי יוון

השנה הושקו טיסות שכר ישירות אל מספר איים יווניים פחות מוכרים לקהל הישראלי – לפקדה וקפלוניה. לפי הצהרת החברה, אל היעד הראשון תפעיל החברה 2 טיסות שבועיות החל מפסח הקרוב יופעלו אל לפקדה שתי טיסות שבועיות, כשביולי-אוגוסט יעלו לשלוש טיסות בשבוע. חבילות הנופש אל קפלוניה יחלו בקיץ עם שלוש טיסות שבועיות ביולי-אוגוסט. עד עכשיו טיסה לאיים הללו דרשה עצירה באתונה.

לפקדה, היעד החדש ביוון (צילום: Depositphoto)
לפקדה, היעד החדש ביוון(צילום: Depositphoto)
 

האי לפקדה מציע חופים שהמפורסם מבניהם הוא חוף פורטו קציקי שזכה בתחרות החוף היפה ביותר ביוון. זהו אי הררי מכוסה בצמחייה ירוקה אשר מציע מגוון אטרקציות ספורטיביות. החל ממסלולי הליכה, רכיבת סוסים, אופני הרים וכלה בספורט ימי ואקסטרים כמו גלישת רוח וגלים, שייט, וצלילה.

חוף אסוס, קפלוניה (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
חוף אסוס, קפלוניה(צילום: shutterstock)
  

האי קפלוניה נמצא במערב יוון, באי אגמים תת קרקעיים, נוף ירוק, חופים, אזורים הרריים, פסגות של מעל 1,600 מטרים וכפר דייגים.

 

על סאמוס כבר שמעתם? האי נמצא במרכז הים האגאי, במרחק שני ק"מ בלבד מחופי טורקיה. הוא הדרומי ביותר בקבוצת האיים שאליה ומציג תמונה אותנטית של יוון בדמוי כפרים יוונים קטנים.

האי החדש של קיץ 2018: סאמוס, יוון (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
האי החדש של קיץ 2018: סאמוס, יוון(צילום: shutterstock)
 

עיירות אטרקטיביות וכפרי דייגים, חופים יפהפיים, מסלולי טבע מאתגרים והיסטוריה ארוכה ועשירה, שבזכותם הפך האי לאורך השנים ליעד מבוקש. בנוסף, האי שופע בטברנות, ברים, מסעדות רבות המתמחות באוכל מקומי, איטלקי בשר והמון מאכלי ים.

 

 

 

 

 

 

לפרטים נוספים ולטיסות זולות הכנסו לאתר.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
Xplorer
צילום: Depositphoto
היעדים החדשים שלכם השנה שאתם חייבים להכיר
צילום: Depositphoto
מומלצים