שתף קטע נבחר

האמנים הגדולים בישראל עולים על מגלשיים

לפסטיבל הסקי הישראלי SkiDealWeek, שנערך השנה בסלה רונדה שבאיטליה, הגיעו שלל סלבס - מעברי לידר, דרך ברי סחרוף ועד אנה ארונוב

התחושה הכי בולטת בחופשת סקי היא שקפצת לרגע מהמציאות אל סרט של וולט דיסני, מהתקופה שעוד היו מציירים במכחול. העיירות תמיד קטנות ומחבקות, המבנים בנויים מעץ, האח בוערת, ופתיתי שלג נופלים ומלטפים את כל היופי הזה. רק שהפעם מצאנו את עצמנו מחליפים את התמימות המצוירת בזפזופ מהיר בין ערוץ הספורט, ערוץ החיים הטובים וערוץ המוסיקה.

 

 

סקידיל סקידילוויק 2018 (צילום: מיכאל אברהם)
חוגגים במרפסת ב"סקידילוויק" בסלה רונדה(צילום: מיכאל אברהם)

סקידיל סקידילוויק 2018 (צילום: עדן רם)
גם הסלביות דפקו הופעה. בחגיגה בדולומיטים(צילום: עדן רם)

סקידיל סקידילוויק 2018 (צילום: מיכאל אברהם)
שלג על העיירה. 1,300 ישראלים הרחיקו לפסטיבל(צילום: מיכאל אברהם)

קוראים לו ה-SkiDealWeek, והוא פסטיבל של שבעה ימים ושישה לילות הכוללים ליינאפ מרשים של הופעות לייב (אינפקטד משרום, מספיק מרשים?); מסיבות שמצליחות לגרום להמוני אנשים לרקוד על ההר תחת כיפת השמיים במינוס 17 מעלות; אלכוהול בכמויות שהזכירו לנו את חופשות הסופ"ש מהצבא; והמון שלג טרי (זוכרים שאנחנו כבר בסוף חודש מרץ?).

 

מתברר שזה קורה כבר לא מעט שנים. בכל שנה, לקראת סוף עונת הסקי, רגע לפני שכולם מעלים את המגלשיים לבוידעם וחוזרים להזיע באקלים הישראלי, מאות גולשים ישראלים (1,300 אם להיות מדויקים) עולים על מטוס אל הפסטיבל הישראלי הגדול ביותר בחו"ל - פסטיבל הסקי של חברת SkiDeal, שהוא שילוב בין הטמפרטורה והנוף האירופיים לבין הכישרון של הישראלים לעשות שמח.

 

השנה, בתחילת השבוע שעבר, נחת הפסטיבל בסלה רונדה, איטליה. זהו אתר הסקי שהוכתר לאתר היפה ביותר בעולם, ו-523 הק"מ של מסלולים שמרחב הגלישה שלו מציע מוכיחים שלא מספיק לו להיות יפה ולשתוק.

סקידיל סקידילוויק 2018 (צילום: עדן רם)
מצוקי הדולומיטים. עדיין יש שלג(צילום: עדן רם)

הלו"ז של השבוע היה די קבוע - גולשים בבוקר, מגזימים במסיבה בצהריים, נרגעים בספא במלון אחר הצהריים ונסחפים בהופעה בערב. כל יום. כל השבוע. על מסיבות האפר'ה סקי במרפסת הבר בגובה 2,000 מטר ניצחו די ג'יי איתי גלו, סקאזי, אינפקטד משרום, RIOT ודי ג'יי קרסו, ועל במת הערב עלו עברי לידר (בהופעה משותפת עם די ג'יי תומר מייזנר), ברי סחרוף, נצ'י נצ', ג'ימבו ג'ים ו-SHTUBY.

 

גם בשנים שעברו הצליח הפסטיבל לגרום לגדולי האמנים לעלות על מגלשיים, ובין האומנים שעשו זאת אפשר למנות את נינט טייב, התקווה 6, מארינה מקסימיליאן בלומין, די ג'יי דארוויש, רד בנד, גיא ויהל, גורי אלפי, ירמי קפלן וגיא מזיג.

סקידיל סקידילוויק 2018 (צילום: מיכאל אברהם)
סתיו בן צור(צילום: מיכאל אברהם)

לצד אלה שכבשו את במות האירוע אפשר היה להבחין בלא מעט פרצופים מוכרים שפיזרו אבק כוכבים - דוגמניות, כתבים, זמרים, מגישי טלוויזיה, כוכבי ריאליטי ומיטב הביצה הישראלית. הם באו לטעום את טעמו של השלג ולהציף את הפיד של כולנו בתמונות מעוררות קנאה. הרקדנית והדוגמנית אנה ארונוב באה לפסטיבל עם הרקדן חיים פרשטיין, והשניים יצרו יחד "נאמבר" ריקוד על השלג על רקע הלהיט התורן של הקונצנזוס הישראלי - עומר אדם.

 

איך שורדים את זה? התשובה היא יחד! הרי אם היינו נקלעים לפסטיבל כזה בארץ כנראה היינו בוחרים להגיע לחלקים ממנו ובעיקר לוותר על הרוב, אבל כשהחגיגה היא חלק מחופשה שהאווירה הכללית בה היא טירוף בקצב גבוה, כלום לא יעצור אותנו. גם אם תכננו לסיים את יום הגלישה עם ספר במיטה, בסופו של דבר מצאנו את עצמנו מצטופפים עם כל היתר וצורחים את המילים לשירים של ברי סחרוף עם כוס בירה ביד (או יגרמייסטר במחיר מוזל לאור שיתוף הפעולה של יזמי הפסטיבל עם החברה).

 

הכותבת היא עורכת תוכן ב-SkiDeal

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עדן רם
החגיגה בפסטיבל SkiDealWeek
צילום: עדן רם
מומלצים