שתף קטע נבחר

פסח מעכשיו: טיסות זולות לחג המבוקש

זה נראה שיש עוד זמן עד לפסח 2019 אבל אתם כבר יודעים איך זה עובד: ככל שתקדימו בהזמנת החופשה - תרוויחו במחיר שלה. בודפשט ב-192$, סלוניקי ב-220$ או שטוקהולם ב-328$. זה הזמן שלכם להזמין טיסות זולות לחופשת פסח הקרובה

בשיתוף Xplorer

 

להזמין חופשה לפסח? כבר עכשיו? התשובה היא - לחלוטין כן. יש כאלה שאף יאמרו לכם שזה כבר מאוחר מדי. הניסיון מראה שבמקרים רבים עדיף להזמין טיסות מבעוד מועד – בטח כאשר מדובר בתאריכים "חמים" ותיירותיים כמו חופשת פסח.

תתחשבו בעצמכם - תתחשבו בילדים (צילום: shutterstock)
זה הזמן להזמין: חופשת פסח בפתח(צילום: shutterstock)
 

חג הפסח חל השנה בתאריכים 19.4.19 עד 26.4.19, תקופה מאוחרת יחסית וקרובה יותר לאביב מאשר בשנה שעברה. מה שאומר שעבור חלק מהיעדים, מזג האוויר צפוי להיות חמים ונעים יותר. חשוב לציין כי הילדים בבתי הספר יוצאים לחופשה עוד לפני ימי החג עצמו, לכן גם טיסות בשבוע שלפני ליל הסדר יכולות להיות רלוונטיות.

 

 

השכנות הקרובות

אתונה היא יעד מעניין בפני עצמו, למבוגרים וגם לילדים. היא מהווה נקודת יציאה למסלולים שונים בתוך יוון, בין אם מדובר על כפרי ומנזרי צפון יוון או חצי האי פיליון על אינספור מפרציו. ממנה ניתן גם להמשיך אל איים יווניים שאליהם אין טיסות ישירות מישראל, כך שתוכלו להתבודד קצת.

אתונה: מתאימה גם לטיולי המשך באיים הפחות מוכרים (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
אתונה: מתאימה גם לטיולי המשך באיים הפחות מוכרים(צילום: shutterstock)
 

אל אתונה מצאנו טיסה ישירה של חברת אגיאן במחיר מצויין של 194$ (כולל טרולי) ואם תרצו להוסיף מזוודה אז המחיר יעלה מעט אל 224$. הטיסות הן לחופשה של שבוע בין התאריכים 13.04.19 וחזרה ב- 20.04.19.

האקרופוליס המואר מעל אתונה היפה (צילום: DepositPhotos) (צילום: DepositPhotos)
האקרופוליס המואר מעל אתונה היפה(צילום: DepositPhotos)
 

   (נתונים מתוך אתר אקספלורר)
(נתונים מתוך אתר אקספלורר)
 

אל סלוניקי שנמצאת צפונית-מזרחית לאתונה, מצאנו טיסות במחיר דומה של 220$, בין התאריכים 05.04.19-21.04.19. בהלוך הטיסה מתבצעת עם חברת ריינאייר, מחיר הכולל תיק קטן בלבד ובחזור עם אגיאן היוונית.

הטיילת של סלוניקי ()
הטיילת של סלוניקי
  

מעבר לעיר עצמה, שמספקת לפחות יום אחד של שיטוט ברחובותיה ההומים, בטיילת היפה על הים ובטברנות והברים שנפתחים בשעות הערב, מומלץ גם לצאת ממנה. במרחק שעה נסיעה תגיעו אל אזור חלקידיקי - אחד היפים ביוון כולה, אשר מחולק לשלושה חצאי איים בהם ריזורטים מפנקים, כפרים אותנטיים ונופים עוצרי נשימה.

ריזורט "סאני ביץ'" בחלקידיקי ()
ריזורט "סאני ביץ'" בחלקידיקי

יעד חם בשנתיים האחרונות שממשיך להיות מבוקש הוא - פאפוס. אל העיר הקפריסאית היו, בתקופת החורף, טיסות במחירים מכמירי לב של עשרות דולר בודדים ואף פחות, אבל באופן טבעי, בחופשת הפסח המחירים עולים מאוד.

 

אם מזמינים עכשיו, המחיר עדיין לא ממריא לסטטוספירה. מצאנו טיסה של ריינאייר במחיר 241$ (עם תיק קטן בלבד) בין התאריכים 17.04.19-22.04.19. בתקופה זו, הים עדיין קריר פלוס ולכן ההמלצה שלנו היא לשכור ג'יפ או לצאת אל הטבע והכפרים בהרי הטרודוס או ליהנות מיערות ירוקים ופריחת האביב בינות לבתי האבן ההסטוריים שבכפרים.

 

 

לטיסות זולות נוספות היכנסו למרכז הדילים של אקספלורר.

 

מזרח אירופה

בולגריה מככבת בדרך כלל במחירי הטיסות הזולות וגם הפעם היא לא חורגת ממנהגה. אל סופיה הבירה מצאנו טיסות ישירות של וויזאייר במחיר 105$ עם תיק גב בלבד ו-150$ אם תרצו להוסיף מזוודה או טרולי במשקל של 10 ק"ג. הטיסות בין התאריכים 15.04.19-20.04.19, מיום שני עד שבת.

בירת בולגריה  (  ) (  )
בירת בולגריה

יעד זול שמתאים בעיקר לזוגות ולמבוגרים: סופיה (צילום: iStock) (צילום: iStock)
יעד זול שמתאים בעיקר לזוגות ולמבוגרים: סופיה(צילום: iStock)

בודפשט, היושבת על שני גדות נהר הדנובה עם שלל גשרים יפים, מספקת חוויה אלגנטית וקולינרית עם מרק הגולש המפורסם ועוגת הדובוש. מבודפשט אפשר לצאת לטייל בעיירת האמנים "סטאנדרה" וביקור בגלריות ומוזיאונים.

תמצאו כאן גם בתי קפה, מוזיאון מרציפן מפורסם וסמטאות ציוריות. משם, אפשר להמשיך אל "ברך הדנובה", לתצפית על הנהר הענק.

יפה לא רק בחורף: טיול פסח בבודפשט (צילום: iStock) (צילום: iStock)
יפה לא רק בחורף: טיול פסח בבודפשט(צילום: iStock)

אם אתם באים ילדים, וגם אם לאו, מומלץ להגיע לפארק המים המקורה של בירת הונגריה - "אקווה וורלד ריזורט" (Aquaworld Resort Budapest). גם אם מזג האוויר עדיין קריר, המקום מאפשר ליהנות מהמתקנים בכל השנה מאחר והוא מקורה כאמור ומחזיק בריכות מחוממות.

פארק המים המקורה "אקווה וורלד ריזורט" (צילום: יח"צ) (צילום: יח
פארק המים המקורה "אקווה וורלד ריזורט"(צילום: יח"צ)
 

אל בירת הונגריה מצאנו טיסות ישירות במחיר 192$ עם שילוב של אל על בהלוך (כולל טרולי) בתאריך 15.04.19 וחזור עם וויזאייר (עם תיק גב בלבד) ביום א' 21.04.19. טיסות שיוצאות בתוך תקופת חול המועד יקרות יותר. לדוגמה, טיסה של וויזאייר בין התאריכים 18.04.19-24.04.19 תעלה כבר 321$.

 

ריגה בירת לטביה היפה מפשירה מהחורף הקפוא, כך שהזמן הזה בשנה נעים יותר לשיטוט ברחובות ההיסטוריים בין הבניינים בסגנון ארט נובו. השוק המרכזי בעיר נחשב לאחד הגדולים מסוגו באירופה וחלק ממנו אף מקורה. אם מזג האוויר יחליט להיות אביבי במיוחד, תוכלו לעלות על רכבת אל חוף היום Jurmala ולהצטם בשקיעה תוך כדי ארוחת ערב רומנטית.

בעניין של חידושים השנה? ריגה (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
בעניין של חידושים השנה? ריגה(צילום: shutterstock)

 (צילום: depositphotos) (צילום: depositphotos)
(צילום: depositphotos)
 מצאנו טיסות ישירות במחיר 239$ עם וויזאייר, מחיר הכולל תיק גב בלבד, בין התאריכים 15.04.19-22.04.19. אם תעדיפו לחזור יום קודם בתאריך 21.04.19 אז יש טיסת חזור של טורקיש איירליינס (עם עצירה של שעתיים באיסטנבול) – מה שיוריד את המחיר הכולל ל-231$ וגם יכלול מזוודה לכל נוסע בטיסת חזור.

 

צפון מערב אירופה

לשיר אבבא עם הילדים: אחת מהאטרקציות המפורסמות כיום בשטוקהולם בירת שבדיה היא מוזיאון אבבא אשר מציג תערוכה אינטראקטיבית לגדולים ולקטנים. נקודת ציון אחרת לתיירים היא מוזיאון ואזה אשר מציג את הספינה מהמאה ה-17 שטבעה לרוע מזל מלחיה זמן קצר לאחר שהושקה וירדה לים.

מתאימה לילדים ולמבוגרים: בירת שבדיה (צילום: Shutterstock) (צילום: Shutterstock)
מתאימה לילדים ולמבוגרים: בירת שבדיה(צילום: Shutterstock)

בר על המזח - שטוקהולם באביב ובקיץ ()
בר על המזח - שטוקהולם באביב ובקיץ
העיר יפה ביום ובלילה ויש בה גם פארקי שעשועים ושלל מוזיאונים נוספים. אל שטוקהולם מצאנו טיסות ישירות של נורווג'יאן אייר במחיר 328$ לטיול מעניין בחול המועד פסח בין התאריכים 16.04.19-25.04.19. אם תרצו להוסיף מזווד של 23 ק"ג, המחיר יעלה ל-397$.

 

היעד הקלאסי והנצחי למשפחות: באדן באדן (צילום: דני שדה) (צילום: דני שדה)
היעד הקלאסי והנצחי למשפחות: באדן באדן(צילום: דני שדה)
  

יעד קלאסי למשפחות - באדן באדן - עיר המרחצאות החמים מהווה יעד יציאה "אסטרטגי" לטיול באזור היער השחור ואולי אף לעיירות הציוריות של מזרח צרפת. מצאנו טיסה של ריינאייר אל באדן באדן במחיר 380$ (כולל תיק קטן) בין התאריכים 14.04.19-21.04.19.

 

לפרטים נוספים ולטיסות זולות הכנסו לאתר אקספלורר.

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
Xplorer
צילום: shutterstock
כבר מעכשיו: הזמנת טיסות לחופשת פסח
צילום: shutterstock
מומלצים