שתף קטע נבחר

חברת התעופה הירדנית נגד טראמפ, סיבוב 2

חברת התעופה של ירדן, רויאל ג'ורדניאן, יצאה במבצע טיסות לארה"ב בעקבות ביטול צו איסור הכניסה למוסלמים בארצות הברית. "זה לא BAN, זה Bon Voyage!", כתבו. גם ביום הבחירות בארה"ב צייצו בחברה נגד הנשיא

חברת התעופה הירדנית רויאל ג'ורדניאן לוקחת בחצי-הומור את המתרחש בארצות הברית בעקבות בחירתו של טראמפ וצו איסור הכניסה למוסלמים, שהושהה לא מכבר. בתמונה שהעלתה החברה לאינסטגרם חגגה החברה את המצב החדש.

 (צילום: אינסטגרם) (צילום: אינסטגרם)
(צילום: אינסטגרם)

המילה BAN נמחקה ועליה נכתב בעט "Bon Voyage" ("נסיעה טובה") תוך ציון מחירי המבצע לטיסות מעמאן לניו יורק, שיקגו ודטרויט. "כעת כשאתם יכולים - טוסו לארצות הברית עם רויאל ג'ורדניאן", כתבו בתמונה שפורסמה באינסטגרם.

 (צילום: אינסטגרם) (צילום: אינסטגרם)
(צילום: אינסטגרם)

זו איננה הפעם הראשונה בה מתייחסת החברה בהומור לנשיא ארצות הברית החדש ולהחלטותיו. ביום הבחירות עצמו, 8 בנובמבר 2016, ממש תוך כדי שהקלפיות בארצות הברית פתוחות, צייצה בטוויטר החברה את מבצע הטיסות שלה וכתבה "למקרה שהוא זוכה - טוסו לשם כל עוד אתם יכולים" - והיום ניתן לומר שהם אפילו חזו את המצב באופן די נכון.

 (צילום: טוויטר) (צילום: טוויטר)
(צילום: טוויטר)

כזכור, שלשוום (שבת) הוציא שופט מסיאטל צו השהייה זמני לצו איסור הכניסה למוסלמים לארצות הברית משבע מדינות - אך יש לציין כי ירדן איננה אחת מהן. בהודעה מטעם רויאל ג'ורדניאן שפורסמה לאחר מתן הצו בשבת, נכתב כי "החברה תמשיך להטיס את כל נוסעיה מכל מדינה לארצות הברית, כל עוד הם מחזיקים בוויזות בתוקף וכל עוד לא נתקבלה הודעה רשמית משלטונות ארצות הברית לגבי איסור הטסה".

מטוס חברת התעופה הירדנית (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
מטוס חברת התעופה הירדנית(צילום: shutterstock)

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אינסטגרם
רויאל ג'ורדניאן נגד טראמפ
צילום: אינסטגרם
מומלצים