שתף קטע נבחר

מטוס עם בריכה, איקאה באוויר ואתר סקי על ספינה: 1 באפריל בעולם החופש

המטוס הראשון עם בריכה, חדר כושר וביליארד; חברת הלואו-קוסט של איקאה, איים חדשים בקאריביים, ספינה עם פרה וספינה עם אתר סקי. בדיחות 1 באפריל של עולם החופש לשנת 2017

1 באפריל שמח - ויצירתי. ברחבי העולם מציינים היום (שבת) את היום המשעשע ביותר על פני כדור הארץ. הנה כמה מהמתיחות המצחיקות יותר שפורסמו ביממה האחרונה בעולם החופש.

 

לקפוץ לבריכה במטוס

בחברת התעופה אמירייטס מאיחוד האמירויות, החליטו ללכת על הצגתו לעולם של מטוס חדש. המטוס ששמו APR001 (על שם 1 באפריל) כולל לראשונה בעולם בריכת שחייה, פארק פורח, חדר משחקים עם שולחן ביליארד ועוד שלל פינוקים.

בריכה במטוס. הכי לא מציאותי שיכול להיות ()
בריכה במטוס. הכי לא מציאותי שיכול להיות

יש גם שולחן ביליארד ומסכים עם כדורגל ()
יש גם שולחן ביליארד ומסכים עם כדורגל

"מטוס החלומות" של אמירייטס המבוסס על דגם הענק A380 של איירבוס, כולל שלוש קומות בסך הכל, כאשר הבריכה נמצאת בזו התחתונה. אגב, בחישוב זריז אפשר לומר כי אם היו רוצים להטיס בריכת שחייה קטנה, המטוס היה צריך לשאת איתו עוד יותר מ-50 טון, כאשר המטוס בתצורתו האמיתית כולו לא יוכל להמריא במשקל של יותר מ-55 טון.

חתך המטוס. בריכה מקדימה, פארק מאחורה ()
חתך המטוס. בריכה מקדימה, פארק מאחורה

לטוס לואו-קוסט עם איקאה

אבל זה לא המטוס היחיד ש"נולד" ב-1 באפריל. חברת הרהיטים איקאה לא המציאה מטוס, אלא הכריזה על הקמת חברת תעופה פיקטיבית בשם "FLIKEA" (פליקאה). "החברה תטוס משבדיה למגוון יעדים, וביניהם הטיסה הראשונה בעולם ללא עצירה בין שבדיה לאוסטרליה", נכתב בפוסט משעשע שהעלתה החברה לרשת, שהגדילה לעשות וציינה כי המטוסים יכילו מחלקה אחת, מחלקת תיירים בלבד, והטיסות יהיו במתכונת לואו-קוסט.

צי המטוסים של FLIKEA ()
צי המטוסים של FLIKEA

בנוסף לציורי המטוסים מבחוץ, איקאה פרסמה גם ציור של פנים המטוס, ואפילו מדי הדיילת שנראים כמדי העובדים בחברה. התגובות הצפויות לא איחרו לבוא, ובראשן הרבה מאוד מגיבים ששאלו האם מטוסי החברה נבנים על פי הוראות ההרכבה המסופקות עם מוצרי איקאה.

הדיילות במדי איקאה - גם בטיסה ()
הדיילות במדי איקאה - גם בטיסה

איים חדשים בקאריביים, פרות על הסיפון

אבל לא רק עולם התעופה, גם עולם השייט משתעשע ב-1 באפריל. חברת השייט "סלבריטי קרוזס" הודיעה כי אחת מספינותיה גילתה איים חדשים חדש בקאריביים, דרומית מערבית למשולש ברמודה. "האיים החדשים לא נמצאים על שום מפה שידועה בעולם, והם בלתי מאויישים", הודיעה החברה שהגדירה את האיים כ"פנינה האחרונה באזור".

כך נראים האיים החדשים ליד משולש ברמודה ()
כך נראים האיים החדשים ליד משולש ברמודה

על פי החברה, צוות הספינה מחזיק בתיעוד בסרטי וידאו ובתמונות סטילס של האיים, והם יועלו לרשתות החברתיות בקרוב. "אני יכו לומר שהחול באיים זהוב, ועם התאורה אחר הצהריים מדובר באתר מושלם לצילומי סלפי", ציטטו בחברה את אחד מאנשי הצוות. ואיך קוראים לאיים החדשים? עדיין לא נמצא להם שם, ולשם כך מבקשים ב"סלבריטי" את עזרת הציבור - שמתבקש לבחור שם לאי, ולתייג אותו ב-IslandX#.

חליבה על הספינה? (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
חליבה על הספינה?(צילום: רויטרס)

במקביל אגב, הודיעה חברת השייט הבריטית CMV על מהלך אחר - ומקורי למדי. על פי ההודעה שיצאה היום, "יותר לא תצטרכו לחפש חלב לתה שלכם בהפלגות". בהודעה נכתב כי החברה מתכננת להעלות ארבע פרות להפלגותיה הבאות, ושני חולבים יעבדו על מנת "לספק חלב טרי לתה של הנופשים".

 

לגלוש על הדק

אחרונה ומוצלחת מאוד היא מתיחת 1 באפריל של ענקית השייט רויאל קריביאן, שהשקיעה בעמוד אינטרנטי מיוחד ובו הציגה את "Piste of the Seas", "פסגת הים", ספינתה החדשה שתפליג ב-2021, ואם נודה בכך, הצליחה גם לנו לחשוב פעמיים אם מדובר במציאות או דמיון.

לגלוש בראש הספינה ()
לגלוש בראש הספינה

במתיחה המושקעת הציגו את אתר הסקי הראשון על ספינה, שיכלול מסלולי גלישה, רכבל, וכמו שהם הגדירו זאת - "אידיאלי למי שמתלבט בין חופשת סקי לקרוז ימי". חלק מהחדרים בספינה יעוצבו בעץ, באווירת אתרי סקי, ולאורחים יוצע לשתות בבר ה"אפרה-סקי", עם סיום הגלישה.

הספינה שלא היתה ()
הספינה שלא היתה

בתחתית העמוד כתבו "1 באפריל שמח, אנחנו מתנצלים אם כבר ציפיתם למצוא את 'Piste of the Seas' בים, אבל הספינה הזו לא אמיתית, אולי זה עוד יקרה אבל זה רחוק מדי עבורנו כרגע".

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הבריכה של אמירייטס
המטוסים של איקאה
מומלצים