שתף קטע נבחר

וויזאייר: קו חדש מישראל לטימישוארה ברומניה

חברת התעופה הזרה המחזיקה את מספר היעדים הגדול ביותר מישראל, וויזאייר, פותחת קו נוסף - לטימישוארה ברומניה. מחירי הכרטיסים יחלו ב-179 שקלים לכיוון. וגם: אל על מרחיבה את הסכמי הקוד-שייר

חברת התעופה וויזאייר מרחיבה את פעילותה בישראל ותפתח מחודש אוקטובר קו בין תל אביב לטימישוארה, עיר הנמצאת במערב רומניה. החברה תפעיל בקו זה שתי טיסות שבועיות בימים שני וששי, ומחירי הפתיחה יחלו ב-179 שקלים לכיוון, לפני תוספות.

טימישוארה (צילום: Shutterstock) (צילום: Shutterstock)
טימישוארה(צילום: Shutterstock)

טימישוארה נמצאת במערב רומניה והיא העיר השלישית בגודלה במדינה. האיחוד האירופי בחר בה ל"עיר התרבות לשנת 2012" ולכן פועלת לא מכבר להגברת התיירות אליה. בעיר מתקיימים פסטיבלי רחוב, יש בה מוקדי בידור, מוזיאונים, אוניברסיטה מהידועות ברומניה וגם קבוצת כדורגל, פולי טימישוארה, בה חתומים שני שחקנים ישראלים: השוער רם שטראוס ובר אהרוני.

 

לדברי שר התיירות, יריב לוין, "ענף התעופה עובר בימים אלה מהפכה והרחבת הפעילות של וויזאייר היא ההוכחה לשיפור הניכר באטרקטיביות של ישראל כיעד תיירותי".

וויזאייר. החברה הזרה הפעילה ביותר בישראל (צילום: דני שדה) (צילום: דני שדה)
וויזאייר. החברה הזרה הפעילה ביותר בישראל(צילום: דני שדה)

מאז תחילת פעילותה בישראל, עם פתיחת הקו בין תל אביב ובודפשט לפני כחמש שנים, התפתחה החברה בישראל והפכה לחברת התעופה הזרה עם מספר היעדים הגדול, באופן משמעותי, מכל חברה אחרת. החברה טסה מתל אביב לתשע מדינות (בולגריה, צ'כיה, הונגריה, לטביה, ליטא, פולין, רומניה, סלובקיה ובריטניה) ול-18 יעדים בסך הכל. מאז החלה לטוס בקו לתל אביב הטיסה החברה יותר מ-1.4 מיליון נוסעים.

 

אל על מרחיבה את הסכמי הקוד-שייר

מנכ"ל אל על, דוד מימון שהשתתף בימים האחרונים בכנס של יאט"א במקסיקו חתם על הסכמי קוד-שייר עם חברת אירומקסיקו, חברת התעופה הפורטוגלית TAP וחברת התעופה האוסטרלית קוואנטס. כמו כן חתם על הרחבת ההסכם הקיים עם חברת התעופה תאי איירווייס. החתימה על הסכם קוד שייר עם חברת התעופה האוסטרלית היא המשך למסמך הבנות שנחתם בעת ביקורו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, באוסטרליה.

מטוס אל על (צילום: דני שדה) (צילום: דני שדה)
מטוס אל על(צילום: דני שדה)

מנכ"ל אל על אמר כי "ההסכמים שנחתמו מרחיבים את השותפות המסחרית של החברה עם חברות תעופה מובילות ופותחים בפני הנוסעים מישראל אפשרויות לטיסות ליעדים שונים באוסטרליה, במזרח אסיה, במקסיקו ובאירופה".

 

ראוי לציין כי ההסכמים שנחתמו עם החברות הזרות אינם מלמדים על תוכניות כלשהן של מי מהחברות הזרות לטוס לישראל או של חברת אל על לטוס ליעדים אלה. חברת אל על הפעילה בעבר קו למקסיקו וסגרה אותו מחוסר כדאיות כלכלית. ככל הידוע אין כל כוונה לחזור על הרפתקה זו. גם קו בין ישראל לאוסטרליה אינו עומד על הפרק בשלב זה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים