שתף קטע נבחר

"קצין כיף ראשי": הג'וב החדש של שאקיל אוניל

על המגרש הוא היה אחד הסנטרים החזקים בכל הזמנים, אבל מחוץ לפרקט הוא תמיד שמר על חיוך, שמחת חיים ורוח שטות. אחרי שזכה ב-4 אליפויות, שאק הוא כעת הפנים החדשות של קרניבל קרוז

 

 

שחקן החיזוק של ענקית השייט: חברת קרניבל קרוז שכרה את שירותיו של כוכב ה-NBA לשעבר שאקיל אוניל ומינתה אותו ל"קצין כיף ראשי".

 

כיפי לכאורה: על הייאוש בשייט תענוגות

 

בשני סרטונים שפרסמה החברה ברשתות החברתיות נראה אוניל בן ה-45 משתעשע עם נוסעים באחת מאוניות הפאר של החברה ומשטתה בישיבות הנהלה במשרדי קרניבל קרוז.

 

"אני אחראי לספר לעולם שהספינה הזאת היא לא רק ספינה עם חדרים", אמר אוניל לאתר מגזין "טראוול אנד לייז'ר". "אין שום דבר משעמם בספינה הזאת. יש מגרש כדורסל, ספריה ומזנון אכול-כפי-יכולתך. יש לך הכל על הספינה".

שמח על הסיפון (צילום: עמוד הפייסבוק של קרניבל קרוז) (צילום: עמוד הפייסבוק של קרניבל קרוז)
שמח על הסיפון(צילום: עמוד הפייסבוק של קרניבל קרוז)

 

 

שאקיל, 4 פעמים אלוף NBA ואחד הסנטרים הגדולים בכל הזמנים, לא ישמש רק הפנים החדשות של המותג, אלא יבלה בעצמו על הסיפון לפחות בשתי הפלגות במהלך השנה הקרובה. באלו הפלגות מדובר? "אתן לכם רמז", אמר שאקיל, "זה יהיה איפשהו בקריביים".

 

כריסטין דאפי, נשיאת קרניבל קרוז, אמרה למזגין התיירות כי "כמו האורחים שלנו, שאק אוהב לבלות עם גישה של פתיחות לכל דבר שהופכת אותו למישהו שכיף להיות בסביבתו. כששמעתי לראשונה על הרעיון לגייס את שאק, לא יכולתי לחשוב על מישהו מתאים יותר שמגלם טוב יותר את רוח מותג קרניבל".

 

אוניל רק חתם על החוזה וכבר הוא רומז להנהלה שהוא מעוניין בעוזר. "אבחר בקווין הארט", אמר שאקיל. "אתם יכולים לדמיין אותנו יחד על הספינה"?

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עמוד הפייסבוק של קרניבל קרוז
שאקיל אוניל "קצין כיף ראשי"
צילום: עמוד הפייסבוק של קרניבל קרוז
מומלצים