שתף קטע נבחר

צעירה טוענת: דיברתי עם בן זוגי על כאבי מחזור, והורדתי מהמטוס

זוג צעירים בריטים הורדו ממטוס של חברת אמירייטס דקות לפני שהמריא לדובאי. לטענתם, דיילת שמעה במקרה את הצעירה מדברת על כאבי מחזור שחוותה, אך הנוסעת הדגישה שמדובר בכאבים קלים ביותר. "זה טירוף"

מטוס של חברת אמירייטס (צילום: שאטרסטוק) (צילום: שאטרסטוק)
מטוס של חברת אמירייטס(צילום: שאטרסטוק)
 

בת' אוונס, צעירה בריטית בת 24 טוענת כי היא והחבר שלה הורדו מטיסה של חברת אמירייטס דקות לפני שהמריאה מברמינגהאם לדובאי, זאת לאחר שאחת מהדיילות שמעה אותה מתלוננת על כאבי מחזור. ב"טיימס אוף לונדון" דווח כי הדיילת הביעה דאגה בנוגע למצבה של הצעירה, אך היא הבהירה שמדובר בכאבים ברמה של 1 מתוך 10.

 

דוגמנית כושר התווכחה עם דייל - וסולקה מהטיסה

 

ג'וש מוראן, בן זוגה של הצעירה, אמר ל"סאן" הבריטי כי "להיזרק מטיסה בגלל כאבי מחזור זה טירוף. בת' בכתה והתרגזה כשהדיילת שאלה אותה שאלות. זה מביך להסביר על כאבי המחזור שלך כשכולם שומעים".

בת' אוונס וג'וש מוראן (צילום מתוך פייסבוק) (צילום מתוך פייסבוק)
בת' אוונס וג'וש מוראן(צילום מתוך פייסבוק)
 

 

מחברת התעופה נמסר כי הצעירה הורדה מהטיסה בשל מצב חירום רפואי. "הנוסעת התלוננה בפני הצוות שהיא סובלת מחוסר נוחות וכאב וציינה שהיא מרגישה לא בסדר", מסרה חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות. "הקפטן החליט לבקש שהיא תקבל סיוע רפואי והוריד את גברת אוונס מהמטוס כדי שתוכל לקבל את אותו סיוע.

 

"הבטיחות של הנוסעים שלנו והצוות היא בחשיבות עליונה ולא היינו רוצים לסכן את גברת אוונס על ידי עיכוב סיוע רפואי אם מצבה היה מחמיר במהלך הטיסה בת שבע השעות לדובאי. אנחנו מקווים שהיא תרגיש טוב יותר בקרוב ומצפים לראות אותנו בטיסותינו בקרוב".

 

בני הזוג ששילמו כ-560 דולר על הכרטיסים אמרו לעיתון הבריטי שהם נאלצו לשלם כ-350 דולר כדי לשנות את טיסותיהם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שאטרסטוק
מטוס של חברת אמירייטס
צילום: שאטרסטוק
מומלצים