שתף קטע נבחר

צ'ק אין: פעם בית עמידר היום מלון חדש

רשת מלונות דן השיקה היום מלון חדש בתל אביב שאמור לפזול לדור החדש של תיירים ואנשי עסקים. המחירים: 200-150 דולר לחדר, לפני מע"מ וללא ארוחת בוקר. השם: LINK HOTEL AND HUB, שם "הולם" למיקומו בעיר העברית הראשונה

רשת מלונות דן השיקה הבוקר (ג') את המלון החברתי-טכנולוגי החדש שלה בתל אביב וממש לא ברור מדוע בעיר הידועה גם בשם "העיר העברית הראשונה"

למלון הזה אין שם בעברית - מדור צ'ק אין מביא לכם הצצה ראשונה למלון LINK hotel & hub.

 

 

ברור שיש פה פזילה לקהל העסקי - חברתי וגם לקהל שראשו נמצא רוב הזמן בתוך המסך של הטלפון הסלולרי או המחשב. אבל היה ראוי שיבקשו מד"ר אבשלום קור שיציע להם שם שיהיה בו גם כבוד למדינת ישראל.

 

אחרי ההקדמה הזו נציין כי מדובר במלון בן 94 חדרים ושהוא הוקם במבנה מלפני כ-50 שנה שהיה בעברו בית "עמידר". הוא ממוקם ברחוב שאול המלך, קרוב לדרך נמיר.

מלון לינק (צילום: דני שדה)
מלון בסגנון אחר: שטח ה"לובי" ב-LINK(צילום: דני שדה)
הבניין עבר ריענון מבחינה חיצונית ושיפוץ רציני מבפנים. עלות השיפוץ נאמדת בכ-40 מיליון שקלים ומיד בכניסה רואים שזהו מלון אחר ממה שאנחנו רגילים.

 

ראשית: אין בו דלפק קבלה. את כל הרישום לחדרים, פתיחתם, הפעלת המזגן, טלוויזיה ואורות, כמו גם הזמנת אוכל או קבלת חשבון סופי, קבלת מידע על מה קורה בעיר ואפילו קריאה לעזרה – עושים באמצעות אפליקציה שתורידו לטלפון הסלולרי. האפליקציה עוד לא פועלת, לכן לא יכולנו לבדוק אותה. מה שכן אפשר לספר עליה, שלפחות בהתחלה היא תהיה רק באנגלית. אחר כך היא תשלב גם עברית ומאוחר יותר תפעל גם בשפות אחרות.

פקיד בקבלה - OUT, אפליקציה - IN (צילום מסך מתוך אפליקציית מלון לינק)
פקיד בקבלה - OUT, אפליקציה - IN(צילום מסך מתוך אפליקציית מלון לינק)
  

מלון לינק (צילום מסך מתוך אפליקציית מלון לינק)
מלון לינק(צילום מסך מתוך אפליקציית מלון לינק)

למה אין דלפק קבלה במלון? כי המטרה היא שכל הפעולות במלון ייעשו על ידי האורחים באופן עצמאי. זה, כך מסבירים לנו, יחסוך לאורחים כסף. ואגב כסף, במלון הזה לא מקבלים כסף מזומן. הכל משולם בכרטיסי אשראי.

 

כשמו של המלון כך הוא גם אמור להיות: מלון שבו יש מרחב גדול, או אם תרצו חלל עבודה משותף עם שולחנות עבודה, חדרי פגישות בגדלים שונים, שולחן ביליארד ומשחקי וידיאו.

 

בערב המטרה היא שכל המרחב הזה יהפוך לאזור בילוי ואירועי מוזיקה וספורט. זה ממש נחמד, אבל בעיר כמו תל אביב נראה שהאורחים יעדיפו לצאת לבלות ולא לשבת ולראות סרטים ומצגות או לראות שוב ושוב את אותם אנשים שישבו מולם במשך היום כשהם שקועים במסך המחשב שלהם.

מלון לינק (צילום: דני שדה)
עיצוב אורבני צעיר לקהל חברתי ועסקי(צילום: דני שדה)
 

במלון, כבר אמרנו, ישנם 94 חדרים בגדלים שונים. 62 מהם בגודל של 17 מטרים רבועים. 25 בגודל של 21 מ"ר, חמישה מוגדרים כחדרי משפחה, אחד גדול המתאים לאירוח של עד שמונה אורחים ויש גם סוויטה בגודל של 40 מ"ר שמתאימה לעד שישה אורחים.

מלון לינק (צילום: דניאל לילה)
חדר במלון LINK(צילום: דניאל לילה)

למרות גודלם של מרבית החדרים, הריהוט המינימליסטי והמדויק לא גורם לתחושה של צפיפות ולמעשה אדם בודד או זוג לא ירגישו חנוקים בחדר. יש מיטה גדולה וגם מצעים באיכות גבוהה, יש חדר רחצה עם מקלחת גשם. את הכיור התקינו מחוץ לחדר השירותים במתחם השינה. הטלוויזיה החכמה היא בגודל של 55 אינץ' ויש בחדר גם שקעי USB לטעינת המכשירים סלולריים.

 

אחד מהם ממש מחובר למנורת הקריאה שמעל למיטה. בחדרים יש גם פינת עבודה לא גדולה, אבל בהחלט מספיקה. מקרר קטן שמספיק למספר בקבוקי מים וכספת ענקית שאפשר להכניס אליה את המחשב מבלי להוציא אותו מתרמיל הגב. אין ערכת קפה/תה או מכונת אספרסו.

 

את כל החדר ניתן יהיה להפעיל באמצעות האפליקציה כאמור, כשזו תופעל. זה כולל את פתיחת הדלת, שליטה על הטלוויזיה, שליטה על המזגן, שליטה על האורות (יש אפשרות לקבל תאורת אווירה שונה), הזמנת אוכל וכמובן גם תשלום לקראת עזיבת החדר והמלון.

 

כל השטחים הציבוריים במלון, כולל חלל העבודה, הקירות ליד המעלית בכל קומה וגם הקירות בחדרים, מלאים בעבודות גרפיטי שנעשו על ידי ציירי רחוב תל אביבים עכשוויים. חשקתם בתמונה? אתם יכולים להזמין אותה, לשלם ולקבל אותה ארוזה הביתה. גם אם אתם גרים בניו יורק.

מלון לינק (צילום: דניאל לילה)
ריהוט מינימליסטי ולא חונק(צילום: דניאל לילה)
  

"המשימה המוצהרת שלנו היא לענות לצרכי הנוסע המודרני ולכן נפטרנו מחלק גדול ממאפיינים של מלונות רגילים. אנחנו לא מקבלים תשלומים במזומן, אין לנו דלפק קבלה, אין אצלנו 'בל בוי' אבל בהחלט יש לנו צוות שירות רב תכליתי שזמין 24/7 ופועל על עקרון של 'כולם עושים הכל'", מסביר רונן פדרמן שהוביל את צוות הפיתוח של המלון.

 

לדבריו, "חברי הצוות נגישים מאוד, חדורי מוטיבציה ודינמיים, ועוזרים בעת הצורך בצ'ק-אין או בצ'ק-אאוט. הם מטפלים בבקשות של האורחים ומשרים בקרב האורחים אווירה צעירה ודינמית. התוצאה היא עסקה משתלמת מאד במחירים סבירים".

 

אז כמה יעלה לכם לילה? הרשת מבטיחה להיות זולה בכ-20 אחוזים ממלונות אחרים בארץ ומציעה מחירי פתיחה של 200-150 דולרים ללילה שזה כ-720 שקלים. המחיר לא כולל מע"מ וגם לא כולל ארוחת בוקר.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דניאל לילה
המלון עם השם הלועזי בעיר העברית
צילום: דניאל לילה
מומלצים