שתף קטע נבחר

עולם של לגו: הכירו את האטרקציה הממוזגת של הקיץ

מתחילים לדאוג כבר מעכשיו מה עושים עם הילדים בחודשי הקיץ? עיר לגו עתידנית, מתקני לונה פארק ודמויות לגו בגודל אנושי – אלה הם רק חלק משלל האטרקציות שיחכו לילדים שיגיעו בחופש הגדול להיכל הממוזג בחולון. כל הפרטים בכתבה

לגו פארק 2018 (צילום: LEGO PARK)
לגו פארק 2018(צילום: LEGO PARK)
החופש הגדול מתקרב בצעדי ענק מיוזעים ואיתו החשש התמידי - איך למלא את הזמן? ענקית הצעצועים לגו תקים גם הקיץ בהיכל טוטו בחולון את "לגו פארק", הפנינג ענק שייערך בחודשים יולי-אוגוסט באולם הספורט הממוזג ויכלול שלל הפעלות לילדים באווירה ובעיצוב של משחק הקוביות הקלאסי. במוקד: "העיר הישראלית העתידנית" שנבנתה משלושה מיליון קוביות לגו ושלל אטרקציות ופעילויות לילדים.

  

 

בונים את עיר העתיד

חברת לגו משקיעה שישה מיליון שקלים בהקמת המתחם שיפעל תחת הלוגו: "בונים את עיר העתיד". עיר הלגו שתיבנה במתחם תכלול גורדי שחקים בעיצוב חדשני, כבישים, מדרכות, שילוט רחוב, בתי קפה, מסעדות, תחנות כיבוי, משטרה ועוד.

 

לגו פארק 2018 (צילום: LEGO PARK)
לגו פארק 2018: האטרקציה הממוזגת לקיץ הקרוב(צילום: LEGO PARK)
 

כמו כן, תוצג תערוכת מודלים מלגו, פרי יצירתם של ילדים שיוזמנו לבנות את עיר העתיד של לגו. פאנל של שופטים יבחר את המודל המנצח שיזכה את הילד ומשפחתו בטיול בפארק ההרפתקאות "לגו לנד" בקליפורניה.

לגו פארק 2018 (צילום: LEGO PARK)
כך תיראה "עיר העתיד" בלגו פארק הקרוב(צילום: LEGO PARK)

לגו פארק 2018 (צילום: LEGO PARK)
(צילום: LEGO PARK)
 

בפארק העצום שיוקם ייערכו פעילויות מגוונות, גם הן ברוח הנושא המרכזי "בונים את עיר העתיד", עם שלל אטרקציות כמו: גלגל ענק, רכבת, קרוסלה, בנג׳י, אזור לגו מרכזי עם משחקייה, אזור בניה של ילדים, טירה קסומה, מתחם יצירה, פלייסטיישן ואקס בוקס, מתחם משחקים עתידני לפעוטות, בית קפה ועוד.

לגו פארק 2018 (צילום: LEGO PARK)
מתאים לילדים ולילדים שבכם(צילום: LEGO PARK)
בנוסף, תוצג תערוכת מודלים מלגו, פרי יצירתם של ילדים שיוזמנו לבנות את עיר העתיד של לגו כשפאנל שופטים יבחר את המודל הזוכה שיזכה את הילד ומשפחתו בטיול שייזכר לכל החיים בפארק ההרפתקאות האגדי LegoLand שבקליפורניה.

 

האטרקציות המובילות

• קיר גרפיטי- קיר עצום שיוצב בכניסה לפארק, מזמין את האורחים ליצור גרפיטי לגו משלהם, מלבני לגו שיוצבו בכניסה.

• לונה פארק- מתקני קרוסלה וגלגל עצום ומרשים חדש שיושק בעיר הלגו.

• תחנת משטרה- דמויות שוטרים מתחנת המשטרה של LEGO City ישמרו על הסדר והחוקים והילדים יוכלו לנהוג במכוניות צהובות ייחודיות ברחבי הפארק.

• בנג'י- מתחם מעוצב ידמה עיר "על פיגומים" בתהליך בניית מגדלים, מהם יחוו הילדים קפיצת בנג'י - שניים במקביל בכל קפיצה, מגובה של שמונה מטרים.

• מתחם בנייה בלגו לילדים- הילדים יחבשו קסדות ואפודות של בנאים ויתנסו ביצירה והרכבת מבנים מקוביות לגו ענקיות עם כל הדמויות הפופולאריות דוגמת נינג'גו, באטמן, Lego Friends, ספיידרמן ונסיכות.

לגו פארק 2018 (צילום: LEGO PARK)
מקיר גרפיטי ועד טירה קסומה(צילום: LEGO PARK)
 

• טירת Friends - טירה קסומה מלבני לגו תוקם בפארק ותעוצב עם נברשות ומראות ובה משחקיית חברים עם תחפושות של דמויות ונסיכות לשימוש חופשי של הילדים שיוכלו להצטלם למזכרת.

• מתחם יצירה- מתחם בו יוכלו הילדים להשתמש בדמיון ולתת ביטוי לכישרון היצירה שלהם בעיצוב קוביות לגו מקופסאות קרטון.

• City Park- מקום המפגש החלומי לפעוטות ולקטנטנים בו יוכלו למצוא בית קפה ומשחקייה מפוארת עם כל הדברים שקטנים אוהבים: בריכת כדורים, מזרנים, מגלשות, נדנדות ועוד הפתעות מהנות.

• רכבת חשמלית לקטנטנים

• מתחם PlayStation 4 ו- Xbox- מתחם עמדות מסכי פלזמה עם משחקי המחשב האינטראקטיביים הפופולאריים של LEGO .

• בובות LEGO- דמויות LEGO בגודל אנושי יסתובבו בין המבקרים ויצטלמו איתם למזכרת בלתי נשכחת.

 

פרטים נוספים: לגו פארק יתקיים בין התאריכים 13.7.18 ועד 31.8.18 בהיכל טוטו חולון, מתחם לה פארק – פארק פרס. הפארק מיועד למשפחות וילדים עד גיל 12. שעות הפתיחה: בימים ראשון עד חמישי 9:00-19:00, בימי שישי 9:00-15:00, ובשבת 9:00-19:00. ישנה חנייה במקום ללא תשלום.

מחיר כרטיס במכירה מוקדמת הוא 99 שקלים. מחיר כרטיס רגיל 119 שקלים, כרטיס 1+1 חינם ברכישה דרך כל חברות האשראי.

 

לפרטים נוספים על לגו פארק היכנסו.

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: LEGO PARK
מתחם לגו פארק 2018: האטרקציה הממוזגת של הקיץ
צילום: LEGO PARK
מומלצים