שתף קטע נבחר

צ'ק אין: הצצה למלון שישנה את התפיסה על מיטות קומותיים

מלון חדש נפתח לפני כחודש בתל אביב והוא בא, בין היתר, לנפץ את מה שאתם חושבים על מיטות קומותיים. מודים - גם אנחנו היינו סקפטיים והופתענו. עם בר קוקטיילים מהודר בקומה הראשונה, גג פתוח לקו הרקיע בקומה האחרונה ובאמצע עיצוב תעשייתי מגניב - היינו חייבים לראות במה מדובר

 

 

כשחושבים על מלון עם מיטות קומותיים, לרובנו יעלו לנו בראש אסוסיאציות שקשורות במילים: זול, לא מרווח, מעונות, הוסטלים, ילדים וכדומה. אז כדאי שתתחילו לנער את הסטיגמה כי בחור חדש הגיע לשכונה וקוראים לו - מלון פבריק. זהו מלון בוטיק צעיר ומחוספס בלב נחלת בנימין שמציע בין היתר חוץ מחדריו הרגילים, גם חדרי מיטות קומותיים מפנקים. סקפטיים? תמשיכו לקרוא.

מבנה המלון בשעות הערב- מאיר את כל הרחוב  (צילום: ערן נקש)
מבנה המלון בשעות הערב- מאיר את כל הרחוב (צילום: ערן נקש)
המלון החדש של רשת מלונות אטלס, נפתח לפני כחודש לקהל הרחב. בעבר, המבנה היה שייך למפעל מתפרות, כיאה לנחלת בנימין – מעוז הבדים והטקסטיל, מכאן גם הגיע שמו. בשלב מתקדם הבניין עבר שיפוץ רציני והוסב למבנה יפהפה וחדשני של המלון כיום.

 

אי אפשר לפספס אותו מבחוץ, במיוחד בלילה, אורות הלדים הבוקעים מסביב לחלונות המלון גורמים למבנה להיראות כמו פנינה בוהקת ברחוב העמוס חנויות בדים ישנות וברים הומי האדם.

 

קהל היעד? צעירים וצעירים בנפשם

המלון פונה בעיקר לקהל הצעיר, או לקהל הצעיר בנפשו - קהל שבא לחוות את תל אביב בפעם השנייה או השלישית, ממקום יותר מקומי ופחות תיירותי ראשוני. כלומר לחוות את תל אביב האמיתית ולא את תל אביב התיירותית שממוקדת ברחובות הצמודים לים – הירקון, הרברט סמואל, פרישמן וכו'.

גג המלון. תעלו למעלה להתאוורר עם איזה דרינק וליהנות מהנוף לעיר (צילום: מיכאלה חזני)
גג המלון: להתאוורר מול הקו הרקיע התל אביבי(צילום: מיכאלה חזני)

העיצוב של מלון פבריק, הוא בקונספט תעשייתי אורבני - עיצוב שכל אחד היה רוצה לבית שלו (לפחות אני). בכל חלקי המלון תבחינו בצינורות חשופים, בטון חשוף, המון אלמנטים יותר גראנג'ים ומחוספסים וזה מה שנותן אווירה מאוד אורבנית וצעירה למקום. כנ"ל גם בחדרים עצמם שמאוד נינוחים עם ריצוף טֱרַצוֹ (בלטות עם הנקודות כמו פעם) שנותן הרגשה של רטרו, חיפויי העץ על הקירות או טפט הג'ינס – כל זה משתלב לאווירה הצעירה.

מי צריך בריכה? מרפסות מרווחות עם כסאות נוח לשיזוף צהריים קלאסי (צילום: מיכאלה חזני)
בלי בריכה אבל מרפסות מרווחות וכסאות נוח(צילום: מיכאלה חזני)
 

המלון מונה כ-43 חדרים, שמחולקים לארבעה סוגים: חדרי סטנדרט עם מיטה זוגית כמו שרגילים לראות בחדרים רגילים במלונות, חדרי סופריור – חדרים מרווחים יותר, חדרי סופריור עם מרפסת - חדרים עם מרפסות מאוד מרווחות בקומה האחרונה, ו"הברווזון המכוער" שהוא בעצם ברבור – חדרי הבאנק באדס ,חדרים עם מיטה זוגית רגילה ומיטת קומותיים.

חדרי מיטות הקומתיים: מגניב ויותר שווה מהמיטה הזוגית  (צילום: יח
חדרי מיטות הקומתיים: יותר שווה מהמיטה הזוגית?(צילום: יח"צ)

נכון, מיטות קומותיים אולי עושה קונוטציה "של פעם" או אפילו ילדותית, אבל כאמור מובטח לכם שתתפלאו לטובה ואפילו לא תצטרכו למהר לצעוק "שוטגאן" על המיטה הזוגית, יכול להיות שאפילו ההיפך.

הפטיו הפתוח בקומת הכניסה -מרווח ומזמין  (צילום מיכאלה חזני)
הפטיו הפתוח בקומת הכניסה(צילום מיכאלה חזני)
  

מדובר בחדרים מאוד נעימים ומרווחים. המיטות מושקעות ונוחות כאשר לכל מיטת קומתיים יש מזרון איכותי ומפנק ,טלוויזיה אישית וחכמה וגם וילון לפרטיות.

החדר המיוחד הזה מאפשר למבקרים לישון בחלל נעים ומרווח ביחד ולא במחיר של שני חדרים עם דלת מקשרת - שזה בעצם הפתרון הרווח שמוצע בתל אביב לקבוצות של ארבעה אנשים.

 

אם סיימתם לקרוע את העיר וחזרתם לחדר לנוח קצת ולרבוץ על המיטה, המלון מציע בכל חדר טלוויזיה חכמה עם התחברות לרשתות חברתיות, חיבור לערוצי טלוויזיה מקומיים ובינלאומיים וגם חיבור לנטפליקס. מישהו אמר בינג' לתוך הלילה?

חדרים מרווחים ונעימים העונים לכל צרכי האורח (צילום: יח
מרווחים בעיצוב אורבני: חדרי הסטנדרט(צילום: יח"צ)
   

אבל עם כל הכבוד לבינג' בחדר בכל זאת, הגעתם למלון כדי ליהנות ובינג' אפשר גם לעשות בסלון בבית. במקום להינעל בחדר, אתם יכולים לעלות למעלה וליהנות מהגג היפה של המלון. בגג, שמיועד לאורחי המלון, צמחייה נעימה שעוטפת מכל כיוון, מיטות שיזוף, מרבצים וכיסאות נוח. על הדרך גם סידרו לכם אחלה נוף לבניינים היפים של תל אביב, תיהנו ממנו עם איזה קוקטייל טוב שתיקחו מהבר בקומת הכניסה של המלון. אגב, אם זה היום הראשון שלכם, מגיע לכם קוקטייל ראשון חינם – אז קדימה, לבר.

 

בקומת הכניסה של המלון שוכן לו "בושוויק ", הבר שהוא פרי שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין רשת "אטלס" וקבוצת ברי הקוקטיילים "אימפריאל". המטרה של שיתוף הפעולה הזה הוא ליצור משהו חדש שלא קיים בעיר.

הבר בקומת הכניסה. תתפנקו לכם עם איזה קוקטייל טוב בהאפי האוור (צילום: מיכאלה חזני)
הבר בקומת הכניסה. להתפנק עם קוקטייל בהאפי האוור(צילום: מיכאלה חזני)
 

המוטו שלהם הוא - "All day bar - from coffee till cocktail" , בר שיהיה פעיל משעות הבוקר כשהוא מתחיל כבית קפה שגם מוגשת בו ארוחת הבוקר של

המלון, ממשיך בצהריים להאפי האוור בין 17:00 ל19:00 ונגמר בלילה רווי קוקטיילים, די. ג'יים מתחלפים בכל ערב, אווירה מגניבה ואוכל מצוין.

בושוויק: חיבור בין הקפה של הבוקר לקוקטייל של הערב (צילום: אפיק גבאי)
בושוויק: חיבור בין הקפה של הבוקר לקוקטייל של הערב(צילום: אפיק גבאי)
 

בושוויק בשעות היום. מתאים גם לקפה רגוע באמצע היום וגם לקוקטייל מרענן (צילום: יח
מתאים גם לקפה רגוע באמצע היום וגם לקוקטייל מרענן(צילום: יח"צ)

 

זהו מקום שמיועד לאורחי המלון וגם לאורחים מבחוץ ובעצם משדר אווירה של סלון שכונתי שקורא להזמין את תושבי השכונה פנימה ולחבר ביניהם לבין אורחי המלון ,חיבור בין היום ללילה, בין הקפה לאלכוהול, מקום שמאפשר גם לבלות, לאכול, לשתות לנוח ולעבוד. מי שאחראי על עיצוב המלון, כמו גם ליתר מלונות רשת אטלס, הוא מעצב הפנים אורן ברונשטיין.

 

כמה עולה התענוג האורבני הזה?

מחיר חדר סטנדרטי מתחיל מ-753 שקלים לזוג ללינה פלוס ארוחת בוקר, כמובן שהכול משתנה בהתאם לתקופה בה תתארחו ולסוג החדר, ככה שאם תתארחו במלון בחודשי הקיץ העמוסים ותיקחו חדר משודרג – צפו לעלייה במחירים.

ארוחת הבוקר במלון - עשירה ומגוונת , גם לטבעונים (צילום : יח
ארוחת הבוקר במלון - עשירה ומגוונת , גם לטבעונים(צילום : יח"צ)

 

הכותבת הייתה אורחת של מלון פבריק.

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יח"צ
הגדרה חדשה למיטות קומותיים
צילום: יח"צ
מומלצים