שתף קטע נבחר

התיירים הסינים חוזרים לישראל

במחצית הראשונה של 2018 חלה צניחה במספר התיירים מסין בשל אזהרת מסע שהוציאה הממשלה. באוגוסט המגמה התהפכה וחל זינוק של 30 אחוז במספר כניסות התיירים מסין. מחר: חברת סצ'ואן איירליינס תתחיל לטוס לישראל

 

 

מהפך: אחרי חצי שנה של ירידות במספר התיירים שהגיעו מסין לישראל, הציג חודש אוגוסט זינוק של 30% בכניסות תיירים מסין. על פי נתוני משרד התיירות, באוגוסט הגיעו כ-8,700 תיירים מסין לעומת 6,700 תיירים באוגוסט 2017. זאת ועוד: חברת התעופה סצ'ואן איירליינס תתחיל לטוס מחר לארץ.

 

במחצית הראשונה של 2018 הייתה צניחה של עשרות אחוזים במספר התיירים מסין. זו החלה בשל אזהרת מסע שהוציאה ממשלת סין מיד לאחר הכרזת נשיא ארה"ב טראמפ על ירושלים כבירת ישראל והודעתו על העברת השגרירות אליה.

 

מיד לאחר מכן, בינואר, צנח מספר התיירים מסין ב-27%. הצניחות נמשכו עד יולי, שבו עדיין הייתה ירידה חדה של 17% בכניסות תיירים מסין.

תיירות סיניות בים המלח (צילום: שאטרסטוק)
תיירות סיניות בים המלח(צילום: שאטרסטוק)
 

אבל באוגוסט נרשם מהפך, וחל זינוק של 30% במספר כניסות התיירים מסין, כך שמתחילת השנה מדובר בשלב זה בירידה של 8% בלבד. אם מסתכלים על חצי הכוס המלאה, מתברר כי מספר התיירים שהגיעו מסין בינואר-אוגוסט 2018 (65,500) הוא כפול ממספר התיירים (32,402) שהגיעו בכל 2014 וגבוה בכ-40% ממספר התיירים שהגיעו מסין ב-2015, ערב תחילת הטיסות של חברת התעופה הסינית היינאן בקו בייג'ינג-ישראל.

מטוס סצ'ואן איירליינס (צילום: shutterstock)
מטוס של חברת סצ'ואן איירליינס(צילום: shutterstock)
 

מחר בבוקר מצטרפת כאמור עוד חברת תעופה סינית לחגיגה, ותתחיל להפעיל טיסות ישירות לסין. סצ'ואן איירליינס תפעיל קו ישיר בין צ'נגדו לתל אביב. החברה הסינית, שהוקמה בשנת 1986, תבצע בשלב ראשון שתי טיסות שבועיות בימים ראשון ורביעי, כאשר זמן הטיסה מישראל לסין יהיה 8 שעות ו-20 דקות.

 

לרגל השקת הקו הציעה החברה מחירי פתיחה מיוחדים וכן טיסות המשך מצ'נגדו לבייג'ין, שנגחאי וגואנגז'ו (שלושת הקווים שמופעלים על ידי היינאן, חברת תעופה פרטית) ללא תוספת מחיר. סצ'ואן איירליינס תפעיל בקו לישראל מטוס איירבוס 330 עם 277 מושבים במחלקת תיירים, ו־24 מושבים במחלקת עסקים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שאטרסטוק
תיירות סיניות בים המלח
צילום: שאטרסטוק
מומלצים