שתף קטע נבחר

קווים חדשים לריביירה הצרפתית ולניו דלהי

בירת הריביירה הצרפתית תהיה יותר נגישה עבור הקהל הישראלי החל מסוף מרץ. חברת אל על הודיעה על קו חדש לניס ולא רק בקיץ. אייר אינדיה מוסיפה טיסה חמישית לקו שבין תל אביב וניו דלהי כל הפרטים והמחירים

הריביירה הצרפתית: כבר מסוף מרץ (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
הריביירה הצרפתית: כבר מסוף מרץ(צילום: shutterstock)

חברת אל על הודיעה היום (ה') כי תתחיל להפעיל טיסות קבועות לעיר ניס - בירת הריביירה הצרפתית. עד כה נהגה החברה להפעיל טיסות ליעד זה בעונת הקיץ בלבד עם חברת הבת סאן דור.

cote d'azur - החופים של ניס (צילום: שירי הדר) (צילום: שירי הדר)
cote d'azur - החופים של ניס(צילום: שירי הדר)
החברה הודיעה כי החל מ-31 במרץ 2019 היא תבצע שלוש טיסות שבועיות בין תל אביב וניס. הטיסות יבוצעו בימים ראשון, שלישי וחמישי. במטוסי בואינג 737 בהם תהיה מחלקת תיירים ומחלקת עסקים. הטיסות ייצאו בשעה 06:30 ומניס בשעה 11 בבוקר.

 

 

במחלקת התיירים החברה תציע שלושה סוגי כרטיסים: כרטיס לייט (Lite) שיכלול תיק יד אחד במחיר שיתחיל מ-249 דולר. אנחנו מצאנו גם ב-247.78 דולר. כרטיס קלאסיק (Classic) במחיר שיחל מ-328 דולר והוא כולל תיק יד, מזוודה במשקל עד 23 קילוגרם ובחירת מושב רגיל. הכרטיס השלישי הוא כרטיס גמיש ועל כן שמו פלקס (Flex) במחיר החל מ-428 דולר, בנוסף לגמישות שלו מבחינת שינוי תאריכי הטיסה וביטול הוא כולל גם שני תיקי יד, מזוודה ובחירת מושב מורחבת.

 

 

"ניס הינה החמישית בגודלה בערי צרפת ומונה קהילה יהודית גדולה. כבירת הריביירה הצרפתית, ניס היא מגנט לאנשים מרחבי העולם כולו. שמשית כל השנה, חופיה זהובים לצד ים כחול עמוק והיא מציעה תערובת של עתיק עם מודרני. בנוסף, יש כאן חיי רחוב תוססים ושפע של אפשרויות תרבות, חופשה, קניות ועסקים", כך אמר הבוקר מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על.

מטוס הבואינג 737 של אל על (צילום: דני שדה)
מטוס הבואינג 737 של אל על(צילום: דני שדה)

 

התחרות על הודו מתגברת: קו נוסף לניו דלהי

חברת אייר אינדיה שהחלה לבצע טיסות בקו בין דלהי לתל אביב בחודש מרץ השנה הודיעה כי החל מ-26 בנובמבר הקרוב היא תוסיף טיסה חמישית לארבע הטיסות שהיא מקיימת היום.

קו חמישי לניו דלהי (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
קו חמישי לניו דלהי(צילום: shutterstock)

הטיסה החמישית תהיה ביום שני וכך תטוס החברה בקו בין תל אביב ודלהי בימים ראשון, שני, שלישי, חמישי ושבת. מחירי הכרטיסים של החברה מישראל להודו וחזרה נעים סביב 670 דולר.

 

 

יצויין כי בקו בין הודו לתל אביב טסו מתחילת השנה - בטיסות ישירות, 79,145 נוסעים, מהם הטיסה אייר אינדיה 35,831 נוסעים. שאר הנוסעים טסו בחברת אל על. בעוד אייר אינדיה טסה בטיסה ישירה מדלהי, בקו מקוצר מעל ערב הסעודית, הטיסות של אל על הן למומביי והן ארוכות יותר משום שהחברה אינה יכולה לטוס מעל ארצות אויב.

אייר אינדיה מגדילה את פעילותה בארץ ()
אייר אינדיה מגדילה את פעילותה בארץ
 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קאן הריביירה הצרפתית צרפת דרום חופשה
מומלצים