שתף קטע נבחר

חידושים בענף הקרוזים: עגינה באי מלאכותי פרטי ומחזמר ברודוויי על הסיפון

חברת הספנות MSC החליטה שהאיים ה"רגילים" אליהם מגיעים במהלך הקרוזים לא מספיקים והחליטה שתעגון באי פרטי משלה רק לאורחי האונייה. וגם - "קינקי בוטס" ההצגה הפופולרית בברודוויי מגיעה לים לצד מסלול המירוצים הגדול ביותר עם חברת NCL

חברות הקרוזים ממשיכות להעלות הילוך ולהמציא את עצמן מחדש: במרדף אחר חובבי ההפלגות, החברות הגדולות משליכות את העוגנים הכבדים כבר עכשיו ומציעות אפשרויות בידור לסתיו 2019 כמו אי פרטי רק לאורחי האונייה, מחזמר פופולרי מברודווי היישר לסיפון והשקת אונייה עם זוכת פרס נובל.

אי מלאכותי עבור אוניית ה-SEA SIDE של MSC (MSC)
כך ייראה האי הפרטי המלאכותי של אורחי האונייה(MSC)
  

חברת הקרוזים האיטלקית MSC משיקה אי פרטי באיים הקריביים שייקרא Ocean Cay MSC Marine Reserve או בקיצור "אושן קיי" (Ocean Cay). האי ממוקם באוקיינוס האטלנטי במרחק של כ-110 ק"מ מזרחית למיאמי ושימש אתר תעשייתי.

 

לאחר שיקום וניקוי מעל 500 טונות פסולת תעשייתית, האי ישמש רק את האורחים המפליגים באוניית הקרוז של החברה MSC SEASIDE, ש הושקה לפני שנה והפכה לאחת מאוניות הדגל של צי של החברה.

אי מלאכותי עבור אוניית ה-SEA SIDE של MSC (MSC)
הדמיית האי המלאכותי אושן קיי(MSC)
 

אל האי, המשתייך לאיי הבהאמה, האורחים יוכלו  להגיע דרך מזח שנבנה על חוף הים כדי לאפשר לרדת מהאונייה היישר אל "אושן קיי". האונייה תישאר פתוחה בזמן שהיא עוגנת, כך שהאורחים יוכלו לנוע בשעות הפנאי בין האי לאוניה במהלך היום והערב.

ראש ממשלת איי הבהאמה ויו
ראש ממשלת איי הבהאמה ויו"ר MSC האי הפרטי(צילום: MSC)

 

הנהלת החברה חתמה עם ראש עיריית בהאמה על הסכם שכירות למשך 100 שנה שיאפשר ל-MSC Cruises לפתח את האי עבור אורחי החברה לצד מקור הכנסה ופרנסה חשוב לתושבי האזור כולו.

 

מה מחכה באי הפרטי של MSC?

אלפי האורחים שיירדו לאי יוכלו לרבוץ בשמונה חופים העשויים מחול ארגוניט שהוא למעשה מינרל שעשוי מחומצה פחמתית. מדובר בחול ייחודי גם בשל צבעו הלבן המדמה את החול הטבעי שקיים באיים הקריביים וגם בשל תפקיד מפתח נוסף שלו והוא שהוא מסייע בצמיחת שוניות ואלמוגים. בכל חוף ייערכו פעילויות ספורט יומיות למבוגרים וילדים כמו: שנורקלינג, שחייה, סיור תת ימי בשמורת האי ועוד.

 

 

מעבר לחופים והשטחים הירוקים עם כמאה אלף עצים שנשתלו באי, הוא יכלול גם מסעדות, בתי קפה וברים, כפר קטן ואותנטי בסגנון קריבי בו חנויות להלבשה ומזכרות.

 

בנוסף, יוקמו באי אזורים רומנטיים ייעודיים לזוגות, מגדלור סביבו ברים וטרסה שיהוו מוקד לבידור בערבים עבור האורחים, לגונה רחבת ידיים ובה פינות עם פעילויות המותאמות למשפחות עם ילדים וצוות ה"יאכט קלאב", מחלקת היוקרה של האונייה, שיעניק עיסויים וטיפולי יופי על האי.

אי מלאכותי עבור אוניית ה-SEA SIDE של MSC (MSC)
שמונה חופים פרטיים לצד מגוון אטרקציות נוספות(MSC)
 

"ההחלטה להקמת האי הפרטי נעשתה בשותפות עם ממשלת איי בהאמה. מטרתנו היא להפוך את השממה שהייתה קיימת באזור לסביבה משגשגת של האדם והטבע כאחד, להביא את האי ואת המים המקיפים אותה בחזרה למצבם המקורי לשמורה ימית עם אלמוגים, שוניות וחופים מסודרים ובכך האורחים שלנו יוכלו לחוות את הטוב ביותר שיש לקאריביים להציע", כך מסר פיירפרנצ'סקו ואגו, יו"ר MSC Cruises.

אי מלאכותי עבור אוניית ה-SEA SIDE של MSC (MSC)
אוניית הקרוזים בקריביים SEA SIDE של MSC(MSC)
  

לכבוד השקת האי הפרטי החדש, החברה יצאה במחירים מיוחדים להפלגות לקאריבים החל מנובמבר 2019 למגוון תאריכים במחירים של החל מ- 769$ לאדם. מסלול ההפלגה לשבוע הוא יציאה ממיאמי, הפלגה לפורטו ריקו, וירג'ין איילנד, סנט מרטין, בהאמס וחזרה למיאמי.

 

זו לא פעם ראשונה שחברות קרוזים קונות או שוכרות איים שישמשו איים פרטיים לאורחיהן בלבד: נורוויג׳יאן קרוז ליין, רויאל קריביין, קרניבל ודיסני קרוזס כבר עשו זאת בעבר. עם זאת, זו פעם ראשונה עבור חברת הספנות האיטלקית וכאמור מדובר באי שברובו מלאכותי, בזכות התערבות החברה במקום

 

NCL: ברודוויי מגיע לים

חברת הפלגות הנופש הענקית נורוויג'ין קרוז ליין (NCL) הודיעה רק לפני חודשיים על מופע חדש של להקת בון גו'בי על סיפון שתיים מאוניות החברה בקיץ הקרוב, והנה היא יוצאת עם מופע בידור חדש לסתיו הבא.

 

 

החברה מציגה לראשונה את תכני הבידור והבילוי באונייה החדשה של החברה ה-Norwegian Encore. בין המופעים השונים יוצג המחזמר "קינקי בוטס" (Kinky Boots) מברודוויי, זוכה פרס ה-Tony בהופעת בכורה בים על סיפון האונייה בסתיו 2019.

מתוך המחזמר "קינקי בוטס" (צילום: NCL)
מתוך המחזמר "קינקי בוטס"(צילום: NCL)
 

האונייה החדשה ביותר של החברה, שהוצגה לראשונה לפני כשבוע במספנה בגרמניה, תכלול מסלול מרוצים משופר, מתחמי לייזר טאג ומציאות מדומה. מנציגי NCL נמסר כי הקונספט Feel Free הייחודי ל-NCL מבטיח לאורחים גמישות מרבית ומאפשר להם לעצב את חוויית השייט המושלמת עבורם.

פארק המים החדש באוניית אנקור (צילום: NCL)
מתחם הלייזר טאג באונייה החדשה(צילום: NCL)

בנוסף להצגה המפורסמת מוצג גם המופע The Choir of Man. המופע הוצג לאחרונה בהופעת בכורה על סיפון ה-Norwegian Escape ומשלב מוזיקה אנרגטית, ריקודים ונגינה חיה בכלי הקשה, בביצועם של תשעה בחורים מוכשרים, המבצעים שירים מוכרים שכולם אוהבים.

 

מסלול המירוצים הגדול ביותר בקרוזים

נורוויג'ן קרוז ליין היא חברת השייט היחידה שמציעה רכיבה על מכוניות קארטינג בים, וכיום מרחיבה את הפעילות באמצעות מסלול מרוצים דו-קומתי גדול ומשודרג על סיפון ה-Norwegian Encore. באורך של כ-350 מטר, עשרה סיבובים וארבעה עיקולים שמגיעים עד לגובה של כארבעה מטרים מעל לדפני האונייה, האורחים ייהנו ממסלול המרוצים הגדול ביותר בים.

מתחם הלייזר טאג באונייה החדשה (צילום: NCL)
פארק המים החדש באוניית אנקור(צילום: NCL)
 

בנוסף, קיים אזור תצפית מקורה במרכז המסלול, שבו האורחים יכולים להעניק לרכבי הקארטינג החולפים על פניהם תוספת טורבו באמצעות סימונם באלומת לייזר.

 

האונייה החדשה תכלול גם את ה-Galaxy Pavilion, מתחם מציאות וירטואלית בתוך מבנה. שטח המתחם הוא מעל ל-930 מ"ר, ומוצגים בו לראווה טכנולוגיה חדשנית ומגוון משחקים. מחוויות וירטואליות רב-חושיות, דרך סימולטורים ועד לחדרי בריחה שבהם האורחים ייצאו למבוך הרפתקאות.

משחקי מציאות מדומה וחדרי בריחה (צילום: NCL)
משחקי מציאות מדומה וחדרי בריחה(צילום: NCL)
 

מתחם הלייזר טאג, היחיד בענף שנמצא בשטח פתוח והפך לפופולרי על סיפון ה-Norwegian Bliss יהיה קיים גם על סיפון ה-Norwegian Encore, אבל הפעם בתור העיר האבודה אטלנטיס שקמה לתחייה, עם מרכיבי תפאורה חדשים, היוצרים חוויה מרגשת ואינטראקטיבית.

הפלגה נורווג'יאן קרוז ליין ()
אוניית החברה נורווג'יאן קרוז ליין
 

Norwegian Encore, במשקל כולל של כ-167,800 טון ותפוסה מרבית של 4,000 אורחים, תפליג ממיאמי בכל יום ראשון לשייט בן שבוע למזרח הקריביים, החל מהמסע הראשון שלה ב-17 בנובמבר 2019 ועד ל-12 באפריל 2020.

 

סלבריטי קרוזס השיקה אונייה בנוכחות זוכת פרס נובל

אחרי יותר מארבע שנים של עבודה קשה ומאומצת של אלפי מהנדסים, ארכיטקטים, אמנים, מעצבים וצוותיהם, סלבריטי קרוזס הפליגה לעבר עידן חדש בשבוע שעבר. Celebrity Edge SM הצטרפה לצי אחרי טקס מרגש בו הסנדקית של האונייה החדשנית, זוכת פרס הנובל, מלאלה יוספזי בירכה את האונייה יחד עם כל הנוכחים בברכה "ברך את האונייה ואת כל אלו המפליגים עליה."

השקת האונייה של סלבריטי קרוזס בנוכחות זוכת פרס נובל מלאלה יוספזי (צילום באדיבות : Celebrity Cruises )
השקת האונייה של סלבריטי קרוזס בנוכחות זוכת פרס נובל מלאלה יוספזי(צילום באדיבות : Celebrity Cruises )
  

אורי שנבל מנכ"ל חברת 'סנורמה' נציגת חברת השייט Celebrity Cruises בישראל מברך את החברה על תמיכתה בקרן MALALA, של הנערה זוכת פרס נובל לשלום הצעירה בעולם, מלאלה יוספזאי. מטרת הקרן למחויבות משותפת למען גיוון ושוויון בין המינים, היא להבטיח 12 שנים של חינוך בטוח, איכותי וללא עלות לילדות בכל רחבי העולם.

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
MSC
כך ייראה האי הפרטי והמלאכותי
MSC
מומלצים