שתף קטע נבחר

הלהיט הוויראלי של נוסעת שפספסה טיסה

קתי גולד התעכבה בבידוק הביטחוני בנמל התעופה באטלנטה ונאלצה להמתין 4 שעות לטיסה הבאה. היא החליטה לנצל את הזמן היטב ולהפגין את כישורי הריקוד שלה

 

 

סטודנטית למשפטים בשם קתי גולד שנתקעה לפני כמה ימים במשך שעות בנמל התעופה הבינלאומי הרטספילד-ג'קסון אטלנטה, לאחר שפספסה טיסה, צילמה סרטון משעשע שבו היא רוקדת בטרמינל. הסרטון הפך לוויראלי וזכה ליותר מ-8.5 מיליון צפיות בטוויטר ואלפי תגובות.

ריקוד בשדה תעופה שהפך ללהיט וריאלי (Twitter / @katiemgould)
קתי גולד בפעולה(Twitter / @katiemgould)
 

"החמצתי את הטיסה שלי כי הליך הבידוק ארך כל כך הרבה זמן", סיפרה גולד לאתר טרוול אנד לייז'ר. "היו פחות אנשי אבטחה מהרגיל, אז אני מניחה שיש לזה קשר להשבתת הממשל". הסטודנטית הצעירה נאלצה לחכות ארבע שעות עד שהטיסה הבאה למילווקי תמריא.

 

ההשראה? להיט ויראלי משנת 2017 

 

"החלטתי להציב את הטלפון שלי במקומות אקראיים ולצלם את עצמי רוקדת", סיפרה. "אימא שלי היא דיילת, אז אני מכירה טוב מאוד את נמל התעופה". ברקע הריקודים התנגן שיר הפופ You Make My Dreams של הצמד הול ואוטס. גם חתול בשם בואי קפץ להפועת אורח.

 

 

"הייתי די מתוסכלת בגלל שפספסתי את הטיסה", סיכמה, "אבל עשיתי משהו כיפי וטיפשי וחזה עזר לי מאוד לזכור לא לקחת את החיים יותר מדי ברצינות. אני שמחה שזה שימח כל כך הרבה אנשים. אני מקווה גם שזה עורר השראה בקרב אנשים לטייל קצת יותר ולא לפחד לצאת מאזור הנוחות שלהם, אני חושבת שהעולם זקוק לכך עכשיו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
Twitter / @katiemgould
קתי גולד רוקדת
Twitter / @katiemgould
מומלצים