שתף קטע נבחר

סוף WOW: החברה מפסיקה את פעילותה

כצפוי, חברת הלואו-קוסט הקורסת שלא הצליחה לגייס משקיעים מפסיקה לאלתר את כל טיסותיה. לאחר שטענה הבוקר כי מדובר בהפסקת פעילות זמנית, כעת נודע כי החברה מפסיקה את פעילותה לצמיתות ולא ניתן יותר לרכוש כרטיסים מוזלים באתר

מטוס חברת WOW (צילום: shutterstock)
מטוס חברת WOW(צילום: shutterstock)
 

חברת הלואו-קוסט האיסלנדית Wowair הפסיקה את כל פעילותה. זאת לאחר שבשעות הבוקר (ה') טענה כי הדבר נעשה עד שתשלים גיוס הון להמשך הפעילות. חרף מה שנראה כקריסה, בעמוד האתר עדיין ניתן לראות הצעות לטיסות המוזלות של החברה עם זאת כאשר תנסו לבצע הזמנה תקבלו את ההודעה הבאה: "אנו מתנצלים אבל אנחנו מעדכנים את המערכת ונחזור בקרוב". אנחנו ממליצים - אל תצפו לחזרה. 

   (מתוך אתר החברה)
"תחזוקה במערכת": ההודעה הנוכחית באתר החברה(מתוך אתר החברה)

 

הטיסה בוטלה או התעכבה? המדריך לנוסעים שרוצים פיצוי

 

WOW, שכבר כמה חודשים טוענת כי קיימים משקיעים שייכנסו לשותפות או ירכשו אותה, הודיעה הבוקר כי כל הנוסעים שטיסתם בוטלה קיבלו על כך מסרון וכי היא תעביר מידע נוסף בעוד כמה שעות.

 

יצוין כי בימים האחרונים החברה ביטלה טיסות רבות והיו גם איחורים רבים בטיסות אחרות. החברה, שעד כה נהגה לפרסם את לוח הטיסות היומי באתר שלה, העלימה אותו והפנתה את הנוסעים לבדוק את הטיסות בלוחות של כל נמלי התעופה מהם ואליהם הם רוצים לטוס.

 

WOW הוסיפה הבוקר בהודעתה כי נוסעים שמתוכננים לטוס היום זכאים לבטל את הזמנתם ולקבל החזר מלא, או לשנות את ההזמנה לטיסה הבאה. הודעה זו היא לא יותר מאשר צינית, משום שהחברה כעת לא מפעילה כל טיסות.

מטוס חברת WOW (צילום: shutterstock)
מטוס חברת WOW באוויר - האם נראה שוב מראות שכאלה?(צילום: shutterstock)

 

קניתי כרטיס ב-WOW - הלך הכסף? 

מה קורה עכשיו אם רכשתם כרטיסים ב-WOW? אם עשיתם ביטוח כלשהו לכרטיסי הטיסה שלכם, תבדקו היטב איך אתם מקבלים את הכסף בחזרה. אם ביצעתם את ההזמנה באמצעות כרטיסי אשראי כדאי לפנות לחברת האשראי ולבדוק אם אפשר לבטל את העסקה.

 

בנוסף, באתר החברה מצוין כי על פי החוקים בישראל אתם יכולים לבטל עסקה אם לא חלפו 14 יום מרגע שביצעתם את ההזמנה ובלבד שנותרו יותר מ-7 ימים עד מועד הטיסה. כדי לבטל את העסקה אתם צריכים להיכנס לאתר החברה ולבצע את הפעולה. לאחר מכן החברה אמורה להתחיל מיד לבצע פעולה לזכות אתכם בתשלום שכבר בוצע. הבעיה: בזמן שחברה נמצאת במצב שאינו ברור, קשה לראות איך תוכלו לקבל את הכסף בחזרה.

 

בכל מקרה, אם חלפו יותר מ-14 יום מאז שביצעתם את ההזמנה, כדאי לכם לקרוא היטב את האותיות הקטנות באתר החברה, שכן שם מצוין במפורש כי אין החזר על כרטיסי טיסה שהחברה מכרה. כלומר, ביטול מצדכם של כרטיסי טיסה שרכשתם ישירות בחברה עשוי לגרום לכך שהחברה, אם תשוב לפעול, תנסה להתנער מכל מחויבות כלפיכם.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים