שתף קטע נבחר

כתם המים שמונע ממיס יוניברס אוסטרליה לשעבר לצאת מבאלי

נציגי ביקורת הגבולות בבאלי לא אישרו לטיגן מרטין לעלות למטוס בגלל פגם פעוט בדרכון שלה – ומתברר שהיא לא התיירת היחידה באינדונזיה שסובלת מקטנוניות. "אשאר קצת יותר ממה שתכננתי", כתבה ל-118 אלף עוקביה באינסטגרם

טיגן מרטין, מיס יוניברס אוסטרליה לשעבר, נאלצה להישאר באי באלי שבאינדונזיה בגלל סימן קטן של מים שהתגלה בפינת הדרכון שלה. אנשי ביקורת הגבולות בנמל התעופה סירבו לאפשר למרטין, בת 26 מאוסטרליה, לעלות למטוס והיא נאלצה לשוב על עקבותיה ולהמשיך את חופשתה.

 

בת 21 - הצעירה ביותר שביקרה בכל מדינות העולם

 

טיגן מרטין דרכון עם כתם מים (Instagram / tegan.martin)
בפינה מימין: הכתם הקטנטן שמנע ממרטין לעלות למטוס(Instagram / tegan.martin)
 

ב"סאן" הבריטי דווח כי הרשויות בבאלי מקפידות במיוחד בחודשים האחרונים על שלמות הדרכונים של התיירים שנכנסים ויוצאים מהמדינה, ומרטין היא בהחלט לא הראשונה שנתקלת בבעיות מהסוג הזה.

 

הרשויות באינדונזיה אף החלו להטיל קנסות של יותר מ-10,800 שקלים על חברות תעופה שמאפשרות לתיירים לטוס עם דרכונים שמוגדרים על ידיהן כפגומים.

 

מרטין, שזכתה בשנת 2014 בתחרות יופי באוסטרליה שבה נבחרת האישה שתייצג את המדינה בתחרות מיס יוניברס העולמית, פרסמה בעמוד האינסטגרם שלה צילום של הדרכון ובו ניתן לראות כי הוא מוכתם באופן קל ביותר. "לא הורשיתי לעלות לטיסה בשל כתם המים הזה בפינה של הדרכון שלי. זה קרה לעוד מישהו?", כתבה.

 

מרטין בבאלי לפני שנאלצה להישאר באי 

 

וככה היא מעבירה בינתיים את זמנה 

 

 

 

בסרטון סטורי שפרסמה באינסטגרם אמרה ל-117 אלף עוקביה: "אז נראה שאשאר בבאלי קצת יותר זמן ממה שתכננתי. תודה לכל מי שדאג ולכל מי שנידב עצה. נראה שזה קרה ללא מעט אנשים".

 

טיגן תחמיץ אירוע התרמה כספים שעורך חבר שלה למען מניעת התאבדויות וחקר סרטן השד. "ממש ציפיתי לזה", אמרה באכזבה.

 

לא ברור כעת מתי היא תורשה לטוס מבאלי עם מסמך חלופי לדרכון שתצטרך להזמין או שכבר הזמינה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
instagram / tegan.martin
צילום הדרכון של טיגן מרטין
instagram / tegan.martin
מומלצים