שתף קטע נבחר

וירג'ין תגיש בטיסות לת"א אוכל ממסעדה ישראלית

טיסת השקשוקה – לקראת השקת הקו החדש מלונדון לת"א, החברה חתמה על הסכם עם המסעדה הלונדונית של השף עודד מזרחי. בדקנו מה צפוי בתפריט

מטוס וירג'ין אטלנטיק ושקשוקה (צילומים: shutterstock ו-the good egg )
מטוס וירג'ין אטלנטיק ושקשוקה מהסוג שתוגש בטיסות(צילומים: shutterstock ו-the good egg )
 

חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק מחממת מנועים לקראת כניסתה לישראל - ומאותתת שהיא הולכת לתת פייט רציני בקרב על הנוסע הישראלי: החברה שכרה את שירותיה של מסעדה ישראלית נחשבת בלונדון, שתרקח עבורה מנות אוכל ישראליות, שיוגשו בטיסות לתל אביב וממנה. אחד הנוסעים הראשונים שייהנה מהאוכל הישראלי הוא מייסד החברה המיליארדר ריצ'רד ברנסון, שיגיע לביקור בישראל בחודש הבא.

 

11 טעויות שאנשים עושים עם אוכל בטיסות

 

ברנסון יעמוד בראש משלחת של 100 אנשי עסקים, עיתונאים ובכירים של וירג'ין אטלנטיק, כולל המנכ"ל הישראלי של החברה שי ויס. המשלחת תגיע בסוף חודש אוקטובר לביקור בן ארבעה ימים ותערוך כנס יזמות בתל אביב, אליו יוזמנו בכירים בענף הטכנולוגיה בישראל וסטארט אפיסטים. ברנסון ישתתף בפאנלים ובדיונים לצד ויס.

 

כך תיערכו למכירת הקיץ של איזי ג'ט 

 

הביקור נועד בעיקר לקדם את הקו החדש של וירג'ין לתל אביב, שיושק בסוף השבוע הבא, בטיסת הבכורה מלונדון לתל אביב. החברה מתכוונת להתחרות באל על באמצעות יציקה אופי ישראלי לטיסות. במערכת הבידור של החברה בקו לישראל יוצגו התכנים עם תרגום לעברית והודעות הבטיחות בטיסה יהיו בעברית ובאנגלית.

 

אבל מעל לכל, החברה החליטה לחזר אחר הלקוחות הישראלים באמצעות האוכל, וחתמה על הסכם שיתוף פעולה עם צמד המסעדות הישראליות המצליחות הפועלות בלונדון, The Good Egg.

 

המסעדות, שנמצאות בשכונת הסוהו הפופולרית ובשכונת סטוק ניואינגטון הטרנדית ואשר אחד מבעליהן הוא המסעדן הישראלי עודד מזרחי, זכו להצלחה בין היתר באמצעות השקשוקה המפורסמת והמוצלחת שמוגשת בהן. לכבוד שיתוף הפעולה הן עיצבו תפריט מיוחד שיוגש במחלקת העסקים ובמחלקת הפרימיום אקונומי של וירג'ין.  

The Good Egg (צילום באדיבות The Good Egg)
אחת ממסעדת The Good Egg בלונדון(צילום באדיבות The Good Egg)

The Good Egg (צילום באדיבות The Good Egg)
ארוחה צמחונית לדוגמה(צילום באדיבות The Good Egg)
 

ריצ'רד ברנסון (צילום: shutterstock)
מייסד החברה ריצ'רד ברנסון(צילום: shutterstock)
 

על הפרק: שקשוקה, לאבנה, שווארמה כבש, אורז עם מג'דרה, חריימה עם קוסקוס, חמוצים, סחוג, מנת המבורגר עוף עם צ'יפס מתובל, "קערת בריאות" שתכלול כוסמת ברוטב לימון עם טחינה, כרוב קייל, סלק צלוי, כרובית מוחמצת וביצה קשה. לקינוח יוגשו מנת המלבי המנצחת ומנה של באבקה, עם רוטב סילאן ופיסטוקים.

 

בנוסף לאלה, מעבירה החברה את צוות דייליה בקו תל אביב הכשרה מיוחדת שתכלול סדנאות שבהן ילמדו העובדים על ישראל ועל שלל אתרי התיירות והסצינות הקולינרית והתרבותית במדינה. כך, מקווים בווירג'ין להתחרות באל על ולנגוס בנתח הלקוחות של החברה הישראלית. וירג'ין מתחרה עם אל על לא רק על הקו ללונדון, אלא גם על הקו לארה"ב, החברה מציעה טיסת המשך מלונדון לכל יעד בארה"ב, גם באמצעות שיתוף פעולה עם חברת דלתא.

 

וירג'ין קוראת תיגר על בריטיש איירווייז

בתוך כך, מנכ"ל וירג'ין שי ויס חשף אתמול את תכניות ההתרחבות של החברה תוך הוא מציין כי בכוונתה להפוך לחברת התעופה השנייה באנגליה. החברה מתכוונת להגדיל ב-84 את מפת הנתיבים שלה באנגליה, באירופה וביעדים בינלאומיים רבים אחרים מיד לאחר שתושלם בנייתו של מסלול ההמראה השלישי בנמל הית'רו בלונדון.

 

"מעולם לא היה צורך בתחרות אפקטיבית בנמל התעופה הי'תרו כפי שהיה בקיץ האחרון כאשר רבבות מטיילים נפגעו מהשליטה של שדה התעופה על ידי קבוצת תעופה אחת במשך זמן רב מדי", אמר ויס. לדבריו, הקמת מסלול ההמראה השלישי בשדה התעופה היא הזדמנות של פעם בחיים לשנות את הסטטוס קוו וליצור מוביל שני שיביא להוזלה בתעריפים, יעניק לנוסעים בחירה אמיתית וכן ייתן לבריטניה הזדמנות אמיתי להגביר את קשרי הסחר וההשקעות שלה ברחבי העולם.

מטוסי בריטיש איירווייז בנמל התעופה הית'רו שבלונדון (צילום: AFP)
מטוסי בריטיש איירווייז בנמל התעופה הית'רו (צילום: AFP)
 

ויס קרא לשנות את האופן שבו מוקצים כיום הסלוטים (חלונות הזמנים להרמאות ולנחיתות) בנמל התעופה. הוא ציין כי תאגיד התעופה IAG (הבעלים, בין היתר, של חברות בריטיש איירווייז ואיבריה) שולט בכ-55% מכלל ההמראות והנחיתות בהי'תרו וכך גם האחוז שלו בסלוטים, זאת כאשר לאף חברת אחרת אין יותר מאשר 5% מהסלוטים של שדה התעופה.

 

ויס הוסיף כי השנה חוותה החברה צמיחה משמעותית שכללה פתיחה של שלושה מסלולים חדשים מהית'רו: תל אביב, מומבאי וסאו פאולו. הוא ציין גם את התוספת החדשה לצי החברה, מטוס האיירבוס A350, וכן מטוסים אחרים שהחברה מצטיידת בהם והדגיש כי כיום לחברה יש את אחד הציים הצעירים, הנקיים והירוקים ביותר בשמיים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילומים: shutterstock ו-the good egg
היכונו לטיסת השקשוקה
צילומים: shutterstock ו-the good egg
מומלצים