שתף קטע נבחר

מסביב לעולם ב-21 יום ועשרות אלפי שקלים

מטוס של חברת קוואנטס האוסטרלית ינחת מחר בישראל כשעל סיפונו 270 נוסעים שנמצאים בעיצומו של מסע יוקרתי ומפנק מסביב לעולם. כל הפרטים

 

מסביב לעולם ב-21 יום (constellationjourneys.com)
המסלול של המסע (constellationjourneys.com)
 

תומאס קוק עשה אתה זה ב-1872 ב-222 יום, שנה לאחר מכן ז'ול ורן כתב את 80 יום מסביב לעולם - ומחר (יום ה') ינחת בישראל מטוס בואינג 747-400 של חברת התעופה האוסטרלית קוואנטס שיצא לטיסת שכר סביב העולם ועליו 270 נוסעים ששילמו בין 14 אלף דולר אמריקני ל-48 אלף דולר אמריקני.

 

כך נראה הביקור הקודם במסע העולמי ב-2014 

 

מטוס קוונטס  (צילום: shutterstock)
מטוס של חברת קוונטס מהדגם שמבצע את המסע(צילום: shutterstock)

את הטיול, שנמשך 21 ימים, מארגנת חברת נסיעות פרטית ששוכרת את המטוס מחברת התעופה האוסטרלית ומבצעת מדי שנה מסלול שונה סביב העולם. המסלול הפעם מתחיל בסידני, עובר דרך סיאול, עוצר לשלושה ימים בישראל שבהם יטיילו הנוסעים בירושלים ובית לחם, משם ממשיכים למלטה, לברצלונה, לקולומביה, לפרו ולאיי חג הפסחא לפני שחוזרים לאוסטרליה.

 

הנוסעים שמשלמים את המחיר הזול טסים במחלקת תיירים והמפונקים שמשלמים את המחיר היקר טסים במחלקת עסקים פרסטיג' שהיא מעין מחלקה ראשונה שנמצאת בסיפון העליון של המטוס. במחלקה היוקרתית יש 18 מושבי-מיטה, טרקלין מפואר ושורה של פינוקים שמוגדרים כ"גן עדן בשמיים".

 

פרט לטיסות, העסקה כוללת גם פנסיון מלא, מלונות חמישה כוכבים או ברמה הגבוהה ביותר שניתן להשיג וכמובן את כל הסיורים שיהיו בעת הנחיתה ביעדים השונים. לפרטים נוספים - הקליקו

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
constellationjourneys.com
מסביב לעולם ב-21 יום
constellationjourneys.com
מומלצים