שתף קטע נבחר

בקרוב: קווי לואו-קוסט חדשים לאוקראינה

סקיי אפ תשיק בחודשים הקרובים טיסות דו-שבועיות לערים לבוב וזפוריז'יה. כל הפרטים

מטוס סקיי אפ (צילום: shugtterstock)
מטוס של חברת סקיי אפ(צילום: shugtterstock)
שחקנית חדשה בקו לאוקראינה: חברת הלואו-קוסט האוקראינית סקיי אפ איירליינס (Sky Up) מתחילה לבצע טיסות לתל אביב מלבוב ומזפוריז'יה.

 

עונת החורף בשדה רמון נפתחת

 

 

הטיסות מלבוב יתחילו בסוף חודש נובמבר, ומזפוריז'יה בתחילת חודש דצמבר. הטיסות מלבוב יהיו בימים ראשון וחמישי וייצאו בשעה 14:55, והטיסה מתל אביב תמריא בשעה 19:25.

 

עלות כרטיס הטיסה תתחיל ב-195 דולרים לכרטיס הלוך-ושוב. מחיר זה יאפשר לנוסעים לעלות למטוס עם תיק יד במשקל עד 7 קילוגרם. אם תרצו לקחת גם מזוודה במשקל של עד 23 קילוגרם, המחיר יטפס ל-246 דולרים, ויאפשר לכם גם לבצע שינוי בתאריך הנסיעה (בתשלום). החברה גם מאפשרת רכישה של כרטיס גמיש שיאפשר שינוי בתאריך (ללא תשלום) וביטול בתשלום.

 

בנוסף, החברה תפעיל כאמור גם טיסות מזפוריז'יה. גם כאן הטיסות יהיו בימים ראשון וחמישי. הטיסות לתל אביב ימריאו בשעה 14:50 והטיסות חזרה בשעה 19:10. מחירי הטיסות יהיו דומים לאלה שבקו של לבוב.

לבוב אוקראינה (צילום: shutterstock)
העיר לבוב ביום יפה(צילום: shutterstock)

מוזיאון מכוניות וינטג' בזפוריז'יה  (צילום: shutterstock)
מוזיאון מכוניות וינטג' בזפוריז'יה (צילום: shutterstock)
 

יצוין כי החברות אוקראין אינטרנשיונל, אל על וישראייר מפעילות טיסות לערים אחרות באוקראינה.

 

חברת סקיי אפ הוקמה במאי 2018. כיום יש לה שישה מטוסי בואינג 737-800 עם 189 מושבים ושני מטוסי בואינג 737-700 עם 149 מושבים. החברה מתכוונת לצמוח בשנתיים הקרובות ולהגיע לצי של 18 מטוסים עד 2022.

 

לבוב, שהייתה בעבר עיר פולנית, סופחה לאוקראינה אחרי מלחמת העולם השנייה. במהלך המלחמה שכן בה אחד מגדולי הגטאות בפולין. העיר זפוריז'יה היא נמצאת על גדות נהר הדנייפר, וידועה כמרכז של תעשיות ברזל ואלומיניום, מנועי מטוסים ורכב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shugtterstock
מטוס של חברת סקיי אפ
צילום: shugtterstock
מומלצים