שתף קטע נבחר

הלאונג' המטורף שלעולם לא תראו מבפנים

מסעדת שף, מקלחות אישיות, חדרי עבודה וג'קוזי, בידוק ביטחוני וצ'ק אין פרטי וגם נהג שיסיע אתכם עד למרגלות המטוס ברכב פאר: בפעם הראשונה נכנסה מצלמה ישראלית ל-"First Class Terminal" של לופטהנזה בפרנקפורט. המקום שכף רגלכם (כנראה) לא תדרוך בו לעולם. סיור בלעדי ל-ynet במתחם הפרטי של האלפיון העליון העולמי

ערכות של מוצרים מפנקים, שמפניות ושפים המבשלים על המטוסים הפכו כבר לאטרקציות כמעט סטנדרטיות שניתן למצוא במחלקות היוקרה של חברות התעופה מסביב לעולם. אבל מה מתרחש אצל נוסעי מחלקת העסקים והמחלקה הראשונה לפני שהם עולים לטיסה?

חדר הכניסה והצ'ק אין ()
חדר הכניסה והצ'ק אין

אז בארץ - לא יותר מדי. אולי ביקור בטרקלין "המלך דוד" בנתב"ג או בטרקליני העסקים הפרטיים המפוארים, אבל קשה להשוות את המאפייה או את הבר בלאונג' הישראלי - עם כמה שיכול להיות נחמד שם - למה שמצאנו בפרנקפורט. בפעם הראשונה נכנסה מצלמה של כלי תקשורת ישראלי ל"First Class Terminal" של לופטהנזה.

הטרמינל המפואר מבחוץ ()
הטרמינל המפואר מבחוץ

בואו נסביר. כאן לא מדובר בטרקלין עסקים, אם כי בטרמינל של ממש המספק את כל שירותי הטרום-טיסה לעשירים המופלגים של העולם הטסים עם חברת התעופה הגרמנית, או אם תרצו - לאלפיון העולם שכנראה כבר לא תהיו חלק ממנו בגלגול הזה. בפעם הראשונה הורשתה מצלמה של כלי תקשורת ישראלי להיכנס למתחם, לאחר שעות הפעילות על מנת לשמור על פרטיותם של הטסים דרכו, כדי להביא טעימה מהטרמינל הכי מפואר שראיתם.

הבר. מאות סוגי אלכוהול ()
הבר. מאות סוגי אלכוהול

ויש גם מבחר יינות ()
ויש גם מבחר יינות

אז מה יש בו? כאמור, לא מדובר בטרקלין אלא במתחם טרום-טיסה שלם המתחיל באזור קבלת פנים פרטי בו מתבצעת תחילה ביקורת הדרכונים ולאחר מכן בידוק המזוודות ותיקי היד, המתבצע בחדרים פרטיים אליהם נכנסים רק השוהה בטרמינל ומלוויו / בני משפחתו הטסים עמו. גם הנבדקים אינם נכנסים יחד לאזור הבידוק, כך שאין ביניהם מגע.

הבופה במסעדת השף ()
הבופה במסעדת השף

מיד לאחר מכן, נכנסים האורחים ללאונג' המטורף, שכמותו - באמת - לא תראו בשום מקום. 1,100 המטרים הרבועים של הטרקלין כוללים מסעדת שף עם תפריטים - ממש כמו בכל מסעדה שתמצאו, ובה מוגש מזון גורמה. האורחים יכולים גם להזמין מראש מנות מותאמות אישית לדרישותיהם.

יש גם ג'קוזי למי שרוצה ()
יש גם ג'קוזי למי שרוצה

ואביזרי אמבט מפנקים ()
ואביזרי אמבט מפנקים

לאחר שהנוסע יבחר את המגזין או העיתון שירצה לקרוא - ואלה מוצעים כמעט בכל שפה בעולם כולל בעברית - הוא יוזמן אל הבר העשיר ובו מאות סוגים של בקבוקי אלכוהול, לרבות יינות מכל רחבי העולם. המעשנים יוכלו להעביר את הזמן בבר הסיגרים המקביל. המתחם כולו מוקף בתאורת אווירה ייחודית שעוצבה במיוחד עבור הלאונג'.

חדר הירגעות פרטי ()
חדר הירגעות פרטי

לקוחות הטרמינל שלרשותם יעמוד מספיק זמן עד לעלייה למטוס, יוכלו ליהנות בנוסף גם ממקלחות במידת הצורך, חדר ג'קוזי מפואר עם כל ציוד האמבט הכי מבעבע שאפשר למצוא (וגם סתם מקלחות פרטיות אם תרצו), ואם יצטרכו אז גם חדרי עבודה מאובזרים וחדרי מנוחה והירגעות שקטים ופרטיים.

רכבי היוקרה מחכים לנוסעי הטרמינל ()
רכבי היוקרה מחכים לנוסעי הטרמינל

מיד לאחר הבר, המסעדה והספא (וחדר העבודה למי שיזדקק לו), ולקראת הטיסה שלהם, מוזמנים אורחי ה-"First Calss Terminal" לרדת אל קומת כלי הרכב. עבור מה אתם שואלים? עבור לפגוש את הנהג שייקח את הנוסע ואת המשלחת שלו או את משפחתו אל המטוס - באחד מרכבי היוקרה החונים למרגלות הטרמינל הפרטי. הרכב יסיע את האח"מ עד למרגלות המטוס, והנהג - במידה ויתבקש לעשות זאת - יוביל בסיוע הדיילים את הנוסע עד למושבו על גבי המטוס.

כנראה שלא תראו אותו מבפנים ()
כנראה שלא תראו אותו מבפנים

אז כן, אף אחד מאיתנו לא יזכה לשירות הזה כנראה בגלגול הזה, כמו שכבר אמרנו. מי שכן יזכו לביקור שם הם עשירי העולם המזמינים טיסות - בדרך כלל טרנסאטלנטיות ארוכות - במחלקות היוקרה של לופטהנזה, והסלבריטאים הגדולים ביותר שתוכלו לחשוב עליהם. אבל תודו שהיה שווה לעשות את הסיבוב הזה איתנו - ולו רק כדי לטעום מעט מהחיים של עשירי העולם ולשטוף את העיניים.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים