שתף קטע נבחר

ולנטיינ'ס דיי בחו"ל: המקומות שתרצו לחגוג בהם

למה הערים הקלאסיות כמו פריז כבר לא ממש בהעדפות הישראלים כשמדובר בחופשה רומנטית, מי נכנסו במקומה וכמה תשלמו על הרומנטיקה? אם תכננתם לבלות את הסופ"ש הארוך של יום האהבה הבינלאומי בחו"ל כדאי שתיכנסו פנימה

 

 

היום הקיטשי והרומנטי מתקרב וזה הזמן לדבר על המקומות המומלצים לחגוג בהם אהבה. נכון "ולנטיינ'ס דיי" הוא יום האהבה הבינלאומי אבל גם הקהל הישראלי משתייך לקהילה הבינלאומית ואם יש סיבה למסיבה - שלא נצטרף? סיבה נוספת וחשובה לא פחות שמאיצה לחגוג את היום הזה הפעם היא שהוא יוצא ביום רביעי בשבוע, מה שמאפשר בריחה קטנה מהשגרה אל מעבר לים לסופ"ש ארוך ודביק.

מתכננים לחגוג את ולנטיינ'ס דיי בחו"ל? הנה ההמלצות (צילום: depositphoto) (צילום: depositphoto)
מתכננים לחגוג את ולנטיינ'ס דיי בחו"ל? הנה ההמלצות(צילום: depositphoto)

כדי להבין את תמונת המצב הוורודה בדקנו מה מומלץ ומה היעדים הכי פופולריים השנה, מול שני אתרים גדולים בתחום התיירות: טרווליסט ובוקינג.

כבר לא בראש הרשימה הרומנטית עבור הישראלים: פריז (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
כבר לא בראש הרשימה הרומנטית עבור הישראלים: פריז(צילום: shutterstock)
 

בוודאי תתפלאו לשמוע שהשנה לא תמצאו בחמישייה הפותחת את הערים הקלאסיות והמתבקשות לחגיגות מסוג זה כמו פריז ורומא. על פי טרווליסט, אתר להשוואת מחירים בתיירות, חל שינוי בהעדפות הישראלים ואלו הערים שמככבות בראש הרשימה של ולנטיינ'ס דיי 2018.

ונציה ופריז - OUT

את המקום החמישי תופסת ברצלונה, שאומנם עדיין אהודה בקרב הישראלים אך ירדה משמעותית בביקוש שלה לעומת השנים האחרונות. אגב, את מקומה הגבוה ברשימות הפייבורטיות על הישראלים תפסה אחותה הספרדית שאליה נגיע בהמשך.

בירידה אבל עדיין ברשימה - ברצלונה (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
בירידה אבל עדיין ברשימה - ברצלונה(צילום: shutterstock)
  

גם ברלין שבמשך שנים נחשבה ליעד מספר אחת בקרוב התיירים מישראל, ירדה השנה וצפויה אף לרדת עוד מבחינת הביקוש לנסוע אליה מישראל. ברלין נמצא במקום הרביעי בהעדפות הישראלים להעביר בה את יום האהבה הזה. את המקום השלישי תופסת ורנה. 15 אחוזים מסך ההזמנות באתר שייכים לעיר הבולגרית שכל כך אהובה בישראל, כנראה בשל השילוב של מזג אוויר יותר נעים, חוף ים לימים השמשיים, בתי קזינו וחיי לילה תוססים וכמובן - העלויות הזולות.

היעד המפתיע ברשימה: ורנה, בולגריה (צילום: istock) (צילום: istock)
היעד המפתיע ברשימה: ורנה, בולגריה(צילום: istock)
 

במקום השני נמצאת אמסטרדם שבכלל מראה התחזקות השנה. על פי כל התחזיות של שלל הגורמים בתחום התיירות בארץ, נראה שבירת הולנד זוכה לעדנה מחודשת בקרב הישראלים.

המנצחת הגדולה של השנה: מדריד (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
המנצחת הגדולה של השנה: מדריד(צילום: shutterstock)
 

במקום הראשון מככבת בירת ספרד - מדריד, עם 27 אחוזים מסך ההזמנות באתר. גם על מדריד שמענו ונשמע עוד הרבה בקרוב מאחר והיא ממשיכה לתפוס תאוצה, על חשבון ברלין וברצלונה כאמור.

 

מהי רומנטיקה? לרכוב על אופניים בשניים

על פי דירוג אחר של אתר booking.com שמבוסס על סמך תגובות וניסיון מומחים בתחום במסגרת עבודתם באתר, אלו חמש הערים שהכי כדאי להעביר בהן את סוף השבוע החגיגי.

 

במקום החמישי נמצאת פראג, בירת צ'כיה. יעד שקרוב מאוד ללב הישראלים, גם בגלל העלויות והמחייה הזולה יחסית, גם הקרבה כמובן וגם כי יש לה לא  מעט להציע למאורע הרומנטי. מסעדות איכותיות, מקומות בילוי רבים ורחובות אירופים קלאסיים ויפים להלך בהם שלובי זרועות.

תמיד רומנטית: בירת צ'כיה (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
תמיד רומנטית: בירת צ'כיה(צילום: shutterstock)

את המקום הרביעי נציין בקצרה משום שהוא רחוק מאוד מישראל ופחות רלוונטי אלינו למטרה הזאת ולחופשה הקצרה. מדובר באי הקריבי סנט לוסיה. כמו כל אי קריבי יש כאן כמובן חולות לבנים, מים בשלל גווני הטורקיז והתכלת ואתרי נופש יוקרתיים. מי שמתכנן את ירח הדבש שלו - שווה לזכור את היעד הזה.

 

אמסטרדם נמצאת גם ברשימה הזאת, הפעם במקום השלישי והמכובד. כנראה שלרכוב בשניים על אופניים על גדות תעלות המים הרבות בעיר עושה את זה לכולם.

מתברגת גבוה לכל הרשימות השנה: אמסטרדם (צילום: עידן חמו) (צילום: עידן חמו)
מתברגת גבוה לכל הרשימות השנה: אמסטרדם(צילום: עידן חמו)
 

המקום השני ברשימת האתר מפתיע מאוד. הוא לא היעד הראשון שיקפוץ לראשכם כשתחשבו על מקום רומנטי - בנגקוק. בירת תאילנד הסואנת והעמוסה הפתיעה גם אותנו, מצד שני חיי הלילה התוססים, המסעדות השוות בעיר ובעיקר טיסת ההמשך משם אל האיים בדרום המדינה כנראה יכולים לעבוד ביחד עבור נוסעים שמחפשים בריחה רומנטית ארוכה יותר.

אהובה על הישראלים אבל לא בטוח הכי רומנטית: בנגקוק (צילום: יואב קרן) (צילום: יואב קרן)
אהובה על הישראלים אבל לא בטוח הכי רומנטית: בנגקוק(צילום: יואב קרן)
 

במקום הראשון והלא מפתיע נמצאת בירת הרומנטיקה - פריז. "היא מכונה עיר האהבה", אומרים בבוקינג. "כל מי שמחפש יעד רומנטי חייב להגיע לכאן כדי לחגוג את היום הזה ולסמן וי רק אחרי שאתם מצטלמים יחד כשמגדל האייפל ברקע כמובן".

עדיין היעד המועדף ליום האהבה מבחינת בוקינג: פריז (צילום: דניאל דויד שליבו) (צילום: דניאל דויד שליבו)
עדיין היעד המועדף ליום האהבה מבחינת בוקינג: פריז(צילום: דניאל דויד שליבו)
  

וכמה תעלה הרומנטיקה?

אתר טרווליסט בדק את מחירי הטיסות הממוצעים ליעדים הפופולריים ביותר סביב ה-14 בפברואר ומצא כי היעד הזול ביותר הוא בודפשט. מחיר טיסה ממוצע לבירת הונגריה עומד על כ-206 דולר. אחריה נמצאות קייב (כ-234 דולר), ברלין (כ-236 דולר), פראג (כ-248 דולר), רומא (כ-301 דולר), מינכן (כ-312 דולר), ברצלונה (כ-337 דולר) ואמסטרדם (365 דולר).

 

 

מדריד, אשר צמחה מאוד בביקושים בקרב הישראלים בשנה האחרונה כאמור, היא היעד היקר ביותר מבין היעדים הפופולריים לחגיגות הוולנטיין, עם מחיר טיסה ממוצע של 422 דולר.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
כבר לא רק פריז: הערים לחגוג בהן את יום האהבה הבינלאומי
צילום: shutterstock
מומלצים