שתף קטע נבחר

חנוכה בעולם: חבילות הנופש המשתלמות

בלי ששמנו לב חנוכה כבר בפתח ואיתו מגיעות החופשות בבתי הספר והגנים. אז גם אם אתם מאלו שזוכים לחופשה וגם אם לא - כדאי לנצל את התירוץ לנופש חגיגי, רגע לפני שהיעדים יתמלאו ביותר מדי תיירים לרגל חגיגות הכריסמס והסילבסטר ועדיין עם הסיילים הראשוניים. לפניכם כל הדילים השווים

חג החנוכה יוצא השנה בשבוע הראשון של דצמבר, מה שאומר שהוא מקדים את כריסמס בשבועיים ויש לזה דווקא יתרונות. מצד אחד תקבלו את ערי אירופה כבר מקושטות לחלוטין עם הדוכנים המסורתיים וכל הסיילים של העונה ומצד שני הרחובות יהיו מעט פחות עמוסים בתיירים ומקומיים שלחוצים לקנות את המתנות של הרגע האחרון.

פראג (צילום: shutterstock)
נופש חנוכה: חבילות בפראג וביעדים נוספים בעולם(צילום: shutterstock)
 

אז נכון, זה לא חג שמביא חופשה מהעבודה לכולם אבל הוא עדיין תירוץ טוב לחגוג את חג האורות לצד הרבה אורות בערים אחרות בעולם. אספנו את חבילות הנופש השוות ממספר סוכנויות נסיעות ואתרים, כולן כוללות בתוכן טיסות ולינה במלון לפי הפירוט.

   ()
 

אל אתונה, שעולה לאחרונה כיעד עם הרבה יתרונות עבור הקהל הישראלי דווקא בחורף, מצאנו חבילה שמחירה הוא החל מ-540 דולר. מהם היתרונות? מדובר ביעד שהוא גם קרוב אלינו, פחות קר מהבירות האירופיות האחרות וגם מתאים לנקודת יציאה לטיולי יום באזור. בנוסף, תמצאו כאן שווקים שווים וסצנת לילה מעניינת.

 

 

בתקופת חנוכה בתאריכים 2-6.12.18 תוכלו ללון במלון GRAND HYATT ברמת 5 כוכבים על בסיס לינה וארוחת בוקר במחיר הנ"ל (ישראייר).

ישנה חבילה באותם התאריכים במלון Stanley ברמת 4 כוכבים על בסיס לינה וארוחת בוקר במחיר 566 דולר (קשרי תעופה).

מדרגות פלאקה (מתוך האתר Travel to Athens)
סצנת לילה חזקה: מדרגות הפלאקה באתונה(מתוך האתר Travel to Athens)
 

 

חבילת נופש נוספת בתאריכים 6-9.12.18 מצאנו במלון DORIAN INN ברמת 3 כוכבים על בסיס לינה וארוחת בוקר ב-520 דולר לאדם בחדר זוגי (איזי גו).

 

 

יעד אחר ביוון השכנה הוא סלוניקי. עיר שהיא בצפון המדינה כך שגם מזג האוויר יהיה אולי פחות חמים ונעים אבל עדיין שפוי יותר מערים אחרות באירופה.

בסלוניקי ישנה טילת יפה, טברנות כמובן אבל לא רק – גם מסעדות יותר עדכניות וחיי לילה טובים. לכאן מצאנו חבילה ב-397 דולר במלון Santa Hotel ברמת 4 כוכבים על בסיס חצי פנסיון בתאריכים 3-7.12.18 (טרווליסט).

כיכר באזור לדידקה לפני חג המולד, סלוניקי (צילום: אחיה ראב"ד) (צילום: אחיה ראב
כיכר באזור לדידקה לפני חג המולד, סלוניקי(צילום: אחיה ראב"ד)

 

לונדון היא כנראה בירת הכריסמס האירופאית. העיר מתעלה על עצמה משנה לשנה בכל הנוגע לקישוטים, הירידים והאירועים החגיגיים שיש בה, בדגש על פארק ווינטר וונדרלנד (Winter Wonderland). הפארק מוצב בהייד פארק ומכניס אתכם לעולם אחר שכולו נורות, מאכלים ומשקאות ומתקנים שמדמים פנטזיה אחת גדולה. לבירת הממלכה הבריטית מצאנו חבילה בתאריכים 6-10.12.18 הכוללת לינה במלון ROYAL NATIONAL ברמת 3 כוכבים החל מ-829 דולר (דיזנהאוז).

וונדלרלנד בהייד פארק, לונדון (צילום: shutterstock)
וונדלרלנד בהייד פארק, לונדון(צילום: shutterstock)
 

 

אם מתחשק לכם להעביר את חופשת חנוכה דווקא במקום שמשי וטרופי אז - זנזיבר. חבילה הכוללת לינה על בסיס חצי פנסיון במלון Hilton Double Tree ברמת 4 כוכבים, כולל העברות לשבעה לילות בתאריכים 28.11-5.12.18 תעלה 1,399 דולר לאדם (אשת טורס).

זנזיבר: יש חוף אחר (צילום: אילן חובב)
חג חנוכה חמים בזנזיבר(צילום: אילן חובב)

 

עיירת החוף היפה של רוסיה – סוצ'י, יכולה להוות יעד מעניין בתקופה הזאת בשנה גם כעיר עם מרכזי בילויים שלא נופלים מאלו שיש בבירות אירופה הגדולות וגם כ-40 דקות נסיעה ממנה תוכלו לעבוד על יכולות גלישת הסקי שלכם. חבילה לסוצ'י תעלה החל מ-550 דולר בתאריכים 2-6.12.12 במלון RADISSON ROZA KHUTOR ברמת 5 כוכבים על בסיס לינה וארוחת בוקר (ישראייר).

אזור הבילויים מנדרין (צילום: דניאל אבשלום)
אזור הבילויים מנדרין. סוצ'י, רוסיה(צילום: דניאל אבשלום)
  

חבילה אחרת סוצ'י בתאריכים 5-9.12.18 במלון MERCURE ROZA HUTOR ברמת 4 כוכבים, על בסיס לינה וארוחת בוקר תעלה 639 דולר לאדם בחדר זוגי (איזי גו). 

 

אחת הערים שתמיד יפה להסתובב בהן היא פראג, רק שבתקופה הנוכחית בירת צ'כיה אף יפה מהרגיל. לכאן מצאנו חבילה בתאריכים 2-6.12.18 במלון ILF hotel ברמת 3 כוכבים, על בסיס לינה וארוחת בוקר ב-699 דולר (קשרי תעופה).

פראג (צילום: shutterstock)
תמיד יפה, אבל עכשיו יותר מתמיד. פראג(צילום: shutterstock)
 

 

דווקא אל בירת איטליה שלרוב יקרה יחסית מצאנו חבילת נופש בתאריכים 8-12.12.18 במלון CENTER ברמת 3 וכבים, על בסיס לינה וארוחת בוקר. החבילה לרומא המקושטת מאוד בתקופה הזאת של השנה תעלה החל מ-379 דולר (ישראייר).

סימן ההיכר של העיר מקושט ומואר, הקולוסיאום ברומא ()
סימן ההיכר של העיר מקושט ומואר, הקולוסיאום ברומא
 

חבילה דומה מצאנו בתחילת חנוכה תאריכים 2-5.12.18 באותו המלון על אותו בסיס אירוח, במחיר 540 דולר (קשרי תעופה).

 

 

לא צריך להרחיב על אמסטרדם, בוודאי שלא עבור מרבית הישראלים שהספיק להם ביקור אחד כדי להתאהב בעיר היפה והרגועה הזאת. בתאריכים 2-6.12.18 מצאנו חבילה במלון ברמת 3 כוכבים, על בסיס לינה וארוחת בוקר במחיר 592 דולר לאדם בחדר זוגי (איסתא).

אמסטרדם (צילום: שאטרסטוק)
דוכני האוכל המסורתיים של חג המולד, אמסטרדם(צילום: שאטרסטוק)

ישנה חבילה נוספת הכוללת לינה במלון HAMPSHIRE THEATRE ברמת 3 כוכבים, בתאריכים שונים בתחילת דצמבר שתעלה החל מ-615 דולר (דיזנהאוז).

חבילה שלישית לאמסטרדם תעלה 683 דולר לאדם בתאריכים 7-11.12.18 במלון Corendon City Center Vitality ברמת 4 כוכבים (אשת טורס).

 

ברצלונה נעימה יותר בחורף המקפיא של אירופה וזה רק עוד סיבה אחת מיני רבות להגיע לכאן דווקא עכשיו. בתאריכים 7-10.12.18 מצאנו חבילה הכוללת לינה במלון RIALTO HOTEL ברמת 3 כוכבים, במחיר במתחיל מ-729 דולר (דיזנהאוז).

מעט נעימה יותר מהשאר: ברצלונה בתקופת הכריסמס ()
מעט נעימה יותר מהשאר: ברצלונה בתקופת הכריסמס
 

אם מתחשק לכם להוסיף עוד פלפל לטיול ואתם מחובבי הביטלס או חלקים מהלהקה – למשל פול מקרטני, אז תשמחו לדעת שניתן לשלב הכל בחבילת נופש בבירת אוסטריה וינה. החבילה בתאריכים 3-7.12.18 כוללת טיסות ישירות כולל מזוודה לאדם, מסי נמל וביטחון, לינה וארוחת בוקר במלון ברמת 3 כוכבים וכמובן כרטיס להופעה ב-5/6.12.18 במחיר 912 דולר לאדם בחדר זוגי (זאפה איסתא מיוזיק).

אחת הבולטות בעונה הזאת: וינה, אוסטריה (shutterstock) (shutterstock)
אחת הבולטות בעונה הזאת: וינה, אוסטריה(shutterstock)
 

 

מה אתם אומרים על ביקור מרענן בבלגרד? עיר שמתחזקת מאוד בשנים האחרונות בכל הנוגע לחיי לילה, קולינריה ומקומות בילוי שונים. אי אפשר להתעלם מהעובדה שיוקר המחייה כאן זול מאוד ביחס לישראל כך שתוכלו להתפרע עם השופינג.

לרענן בחופשה: בלגרד, סרביה (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
לרענן בחופשה: בלגרד, סרביה(צילום: shutterstock)

חבילה כאן תעלה 464 דולר לאדם בחדר זוגי במלון ASTORIA ברמת 4 כוכבים, על בסיס לינה וארוחת בוקר בתאריכים 3-7.12.18 (איזי גו).

 

יעד קצת שונה בנוף הבירות הקלאסיות באירופה הוא טביליסי. בירת גאורגיה מאוד אהובה על ידי הקהל הישראלי שמתחבר בקלות לשמחת החיים, הנדיבות, המנטליות והאוכל של הגאורגים. חבילה לכאן תעלה 499 דולר בתאריכים 6-10.12.18 במלון Best Western Tbilisi city center ברמת 4 כוכבים, על בסיס לינה וארוחת בוקר (קשרי תעופה).

מסעדת לוליטה בטביליסי ()
מסעדת לוליטה בטביליסי
חבילה נוספת מצאנו בתאריכים 2-7.12.18 במלון ברמת 3 כוכבים על בסיס לינה וארוחת בוקר כולל העברות מהשדה למלון וחזרה, במחיר 364 דולר לאדם בחדר זוגי (איסתא).

 

 

יעד אחר בגאורגיה על חופי הים השחור הוא בטומי. לכאן מצאנו חבילה בתאריכים 30.11-4.12 במלון Hilton Batum ברמת 5 כוכבים, על בסיס לינה וארוחת בוקר ב-369 דולר (טרווליסט).

בטומי, גיאורגיה (צילום: shutterstock)
בטומי, גיאורגיה: יפה ושונה(צילום: shutterstock)
 

חבילה שנייה לאותו יעד מצאנו ב-439 דולר לאדם. היא כוללת לינה וארוחת בוקר במלון Welmond Ex Leogrand ברמת 5 כוכבים, עבור שלושה לילות (אשת טורס).

חבילה נוספת לבטומי תוכלו לקבל ב-475 דולר והיא כוללת לינה על בסיס חצי פנסיון במלון EUPHORIA BATUMI ברמת 5 כוכבים, בתאריכים 2-6.12.18 (ישראייר).

בוקרשט המקושטת (Istockphoto) (Istockphoto)
בוקרשט המקושטת(Istockphoto)
  

את בירת רומניה תמצאו מקושטת וחגיגית מתמיד עם הרבה אירועים סביב חג המולד המתקרב. יעד טוב לשופינג זול, אוכל טוב וטיולים מסביב לעיר. חבילה לבוקרשט מצאנו ב-360 דולר בתאריכים 2-6.12.18 במלון Golden Tulip Times ברמת 4 כוכבים, על בסיס לינה וארוחת בוקר (טרווליסט).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
חנוכה עולמי: כל הדילים השווים
צילום: shutterstock
מומלצים