שתף קטע נבחר

סיום שנת הלימודים: טיסות שוות לסוף יוני

שנת הלימודים תשע"ט מגיעה בקרוב לסיומה וזו סיבה מספיק טובה לחגוג את המאורע בחו"ל. מנופש בטן-גב בוורנה ב-128$ ועד חופשה אורבנית בלונדון ב-308$: מצאנו את הטיסות הכי שוות לסוף יוני, רגע לפני שכל המקומות יתמלאו ביותר מדי אנשים, החום יעלה לרמות קיצוניות ואיתו גם המחירים

בשיתוף Xplorer

 

סיום שנת הלימודים הנוכחית קרוב מתמיד: לצורך החגיגה הגדולה ריכזנו עבורכם מספר יעדים שווים באירופה שיאפשרו לכם לבלות את תחילת חופשת הקיץ במחירים שפויים ורגע לפני שכל המקומות מתמלאים ביותר מדי תיירים.

 

ורנה ב-128$

מה דעתכם להתחיל את חופשת הקיץ בבטן גב על שפת הים ועוד במחיר זעום? ורנה בבולגריה מציעה מלונות ענק וחופים יפים על שפת הים השחור – בעיר עצמה או באזור הקייט שנקרא "חולות הזהב".

לפני שנעשה חם ועמוס מדי: ורנה בסוף יוני  (צילום: istock) (צילום: istock)
לפני שנעשה חם ועמוס מדי: ורנה בסוף יוני (צילום: istock)

האזור נמצא בסמוך לוורנה, אליה מצאנו טיסה במחיר 128$ עם חברת וויזאייר (כולל תיק גב קטן בלבד) בין התאריכים 26.06.19-01.07.19.

   ()

טיסות לוורנה

 

בוקרשט ב-134$

לא רק למסיבות רווקים – בוקרשט מציעה שופינג ובילויים במחירים אטרקטיביים ואת ספא "תרמה בוקרשט" המפורסם עם בריכות מים תרמיים ותפאורה שתעביר אתכם באווירה לאי טרופי.

 

 

אל בוקרשט מצאנו טיסה במחיר 134$ בשילוב של שתי חברות תעופה: בהלוך עם חברת בלו אייר (כולל טרולי) ובחזור עם חברת וויזאייר (תיק גב קטן בלבד) בין התאריכים 25.06.17-01.07.19.

 

טיסות לבוקרשט 

 

וינה ב-210$

וינה האלגנטית מתאימה בהחלט לנופשון קייצי קליל, יש בה גנים מרשימים וארמונות מהודרים, מוזיאונים מעולים וגם מדרחוב קניות מפורסם. ובל נשכח את בתי הקפה המלכותיים ומסעדות השניצלים הווינאים שידועות בכל העולם.

וינה (צילום: ליאור קורן)
וינה ב-210$ בלבד!(צילום: ליאור קורן)
 

אל וינה מצאנו טיסה במחיר 210$ לסוף השבוע האחרון של החודש מיום שלישי ועד שבת. הטיסה עם חברת וויז אייר (כולל תיק גב קטן בלבד) בין התאריכים 25.06.19-29.06.19.

 

טיסות לווינה

 

סלוניקי ב-238$

בסביבת סלוניקי - העיר השנייה בגודלה ביוון, אפשר למצוא חופים ומפרצים חלומיים ואם תרצו גם לטייל - המנזרים התלויים "מטאורה", מחכים לכם. מסלוניקי ניתן להגיע אל חלדקיקי. זהו חצי אי, הגדול בצפון מזרח יוון המחולק לשלוש זרועות שיוצאות מהיבשה. 

 

 

האזור מציע מגוון עצום של חופים, חלקם מצולק בסלעים מכוסים בצמחייה ירוקה וחלקם האחר חולי ורגוע. אזור חלדקיקי גדוש ריזורטים ענקיים מצד אחד אך גם עיירות מנמנמות ומלונות ביתיים קטנים מהצד האחר.

 

מצאנו טיסה במחיר 238$ עם חברת אגיאן היוונית (כולל טרולי לנוסע): טיסת הלוך ישירה בתאריך 25.06.19 וטיסת חזור עם אולימפיק אייר בתאריך 29.06.19 עם עצירת קונקשן קצרה של שעה באתונה.

 

טיסות לסלוניקי

 

ציריך ב-303$

שוויץ מספקת למטייל ירוק קיצי משובב נפש. ציריך היא בירת המסחר של המדינה, אבל מה שמעניין באמת אותנו המטיילים נמצא מסביב לה: מפלי הריין האימתניים, אגם לוצרן הפסטורלי, לעלות אל פסגת הטטליס המושלגת גם בקיץ ויש גם לא מעט מסלולי רכיבת אופניים באזור.

נופש צונן יחסית בציריך, שוויץ (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
נופש צונן יחסית בציריך, שוויץ(צילום: shutterstock)
לציריך מצאנו טיסות ישירות עם אל על במחיר 303$ (כולל טרולי ופריט אישי) לסוף שבוע מרענן מיום רביעי ועד לראשון (גם שעות הטיסה נוחות) בין התאריכים 26.06.19-30.06.19.

 

טיסות לציריך

 

מרסיי ב-307$

זוהי עונה פנטסטית לביקור במרסיי ופרובאנס. הנמל בעיר הוא הגדול בצרפת, אבל נמל ההדייגים הישן מהווה מרכז בילויים עשיר וססגוני. מרסיי מהווה נקודת יציאה לטיול בעיירות מימי הביניים בינות לנופים משגעים היכן שגרו וציירו גדולי הציירים כמו ואן גוך, פול סזאן, פאבלו פיקאסו, אנרי מטיאס, מארק שאגאל ועוד.

מרסיי  (צילום: shutterstock)
טיול במרסיי ובפרובאנס בתקופה הנעימה בשנה(צילום: shutterstock)

למרסיי מצאנו טיסה של אל על במחיר 307$ (כולל טרולי ופריט אישי) בין התאריכים 28.06.19-03.07.19.

 

טיסות למרסיי

 

לונדון ב-308$

תודו שזהו מחיר לא רע בכלל לחופשה קייצית בבירת אנגליה. על לונדון אפשר למלא מגילות שלמות ובארבעה ימים תוכלו לצבור אין-סוף חוויות בין רחוב אוקספורד לארמון המלכה ובין נהר התמזה לריג'נטס פארק.

נוף פנורמי של בניינים נהר ושמיים של העיר לונדון (צילום: shutterstock)
אפשר להגיע אליה גם בזול: לונדון ב-308$(צילום: shutterstock)
 

הטיסה במחיר 308$ עם חברת יוקריין (כולל טרולי) ועצירה קצרה בקייב לשעה וחצי בהלוך ושעתיים וחצי בחזור. בין התאריכים 25.06.19-29.06.19. לחילופין, יש טיסה ישירה במחיר 337$ עם חברת וויזאייר (עם תיק גב קטן בלבד) באותם התאריכים.

 

טיסות ללונדון

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
נעם גיל
הטיסות הכי שוות שתמצאו לסוף חודש יוני
נעם גיל
מומלצים