שתף קטע נבחר

משהו לפנטז עליו: מלונות למבוגרים בלבד

לקראת יום האהבה העברי שיחול בסופ"ש, ריכזנו עבורכם מלונות לא סטנדרטיים, יוקרתיים ומפנקים שרובנו יכולים רק לפנטז עליהם. זהירות - מראות לא קלים לצפייה

 

 

יום האהבה שחל בסוף השבוע גורם לרמת הקיטשיות לעלות ואיתה גם הרצון כמעט לגעת בחופשות של פעם בחיים. אז בין אם אתם יכולים להרשות לעצמכם להוציא אלפי דולרים על לילה או שאתם אוהבים לשטוף את העיניים ולפנטז על מלונות לא רגילים - זו הכתבה עבורכם.

 

ריכזנו שישה מלונות מהיפים, המפנקים והיוקרתיים שיש לעולם להציע, כולם מקבלים אורחים מבוגרים בלבד, כי הרי חופשה אמיתית צריכה להיות שקטה ונקייה מצעקות "משעמם לי" בכל כמה דקות. תיהנו.

 

להגיע במטוס ימי ללגונה במלדיביים

חופשה רומנטית לצד שלווה אלוהית תמצאו בריזורט שבאל בלאנק ראנהלי (CHEVAL BLANC RANDHELI). אם תפאורת המקום, שנמצא על לגונה מבודדת במלדיביים לא מספיקה, אז גם הבעלים שלו מספק עוד סיבה לשמוט לסתות מאחר שמדובר במעצב העל לואי ויטון.

שבאל בלאנק ()
זה כמעט כואב. ריזורט שבאל בלאנק במלדיביים. צילום: WTC
המתחם האקזוטי נמצא בחלקה המרכזי של האטול - אי העשוי משונית אלמוגים המקיפה לגונה רדודה ושוכן במרחק של שמונה קילומטרים ממרכז העיר לידהו (Velidhoo).

 

אחד החסרונות למקום רווי היתרונות הזה הוא דרך ההגעה. אחרי שמגיעים במספר טיסות אל האיים עצמם צריך לקחת עוד מטוס מים (!) ממאלה הבירה אל האי הקטן שבו שוכן המלון, מדובר בטיסה של כ-40 דקות. מצד שני, הבטחתם לעצמכם התבודדות מוחלטות.

שבאל בלאנק ()
מתי הגעתם לאחרונה במטוס מים למלון שלכם? צילום: WTC
 

מה יש כאן?

45 וילות עם בריכה פרטית צמודה למבוגרים בלבד בסגנון לופט, כשדלת חדר השינה נפתחת הישר לים. המים הצלולים בבריכה למול האוקיינוס שפוגש את השמיים - מדמים מראה של אינסוף. 

 

לצד חופי ים חוליים לבנים יש כאן גם שיעורי יוגה, הדרכות ושיעורי צלילה פרטיים. האורחים נהנים ממתחם ספא המציע טיפולים מותאמים באופן יוצא דופן. הספא משתרע על ארבע וילות בנוסף לשתי וילות יוקרה לטיפוליי הרפיה ויוגה. וסטודיו ליופי ומספרה המשלימים את מתחם הספא.

שבאל בלאנק ()
ארוחת בוקר מול נוף רגיל לחלוטין. צילום: WTC
 

הריזורט מציע ארוחת ברביקיו זוגית בליל כוכבים בחוף הים הפרטי או בהפלגת קרוז מבודדת. יש כאן מסעדה השוכנת על חוף הים תחת פרגולה ובה מטבח גסטרונומי המגיש 12 מנות, שכל ביס הוא מסע לחושי החך. לא פשוט. 

 

מחיר ללילה: החל מ-2,500$ לזוג כולל ארוחת בוקר. לא כולל העברות במטוס ימי הלוך-ושוב שעלות נסיעה בו היא 1,000$ לאדם. סך הכל 4,500$ לזוג.

 

מעלית זכוכית אל חוף פרטי במפרץ אמלפי

קאזה אנג'לינה (Casa Angelina Hotel) הוא מלון בוטיק בדרום איטליה שנותן לאורחים שנכנסים אליו להרגיש מיוחדים.

 

המקום נמצא מעל מפרץ אמלפי (Amalfi) סמוך לעיירה פאריאנו וממוקם באופן מושלם על המים, הרחק מהקהל הגדול בחוף אמלפי המתוייר, כך שהוא מושלם לירח דבש, יום נישואין או חופשה רומנטית מושקעת במיוחד.

קאזה אנג'לינה, אמלפי ()
בריכת המלון קאזה אנג'לינה. צילום: WTC
  

מה יש כאן?

30 חדרים עם נוף לים מעוצבים בסגנון מודרני, ומאפשרים הרגשה שמדמה נווה מדבר מבודד. מסעדת הגורמה, שממנה ניתן להשקיף אל נופים מרהיבים, מגישה מנות מהמטבח הים תיכוני ברמה של מסעדת מישלן, בר קוקטיילים ובריכה מוקפת עצי לימון עם דק הצופה למפרץ, כשכוס השתייה שלכם תתמלא מבלי שתדעו שמישהו מילא אותה.

 

אחד הדברים היפים כאן הוא מעלית הזכוכית, המובילה אל החוף הסמוך המאובזר במיטות שיזוף לאורחי המלון, חוף ים פרטי ובו בר ומסעדה שגם הם חלק מהמלון.

קאזה אנג'לינה, אמלפי ()
זה לבן על כחול. קאזה אנג'לינה, אמלפי

קאזה אנג'לינה, אמלפי ()
לשטוף פנים מול הנוף של ים התיכון באמלפי
 

למי שירצו לעזוב קצת את כל הטוב הזה לאי קאפרי, ישנו סיור מותאם אישית בסירה פרטית למשך יום אחד. בנוסף, יש שירות הסעות - יום ולילה, לפוזיטנו. כך שאין אין צורך לשכור רכב.

 

כיאה למקום לינה שכזה ישנו כמובן גם ספא עם מגוון טיפולים, חדר כושר מאובזר, שירות קונסיירג' שמחכה להגשים לכם את כל החלומות, בקיצור כל מה שנחוץ לחופשה בלתי נשכחת.

 

מחיר ללילה: החל מ-1,000 אירו לזוג כולל ארוחת בוקר.

 

לחגוג את הגוף והנפש כמו היוונים הקדמוניים

יוון מספקת מגוון עצום של מלונות בוטיק למבוגרים בלבד, גם בלי לטוס רחוק מכאן. אחד מתוך השניים ברשימה שלנו נמצא במרחק של כשעה וחצי נסיעה משדה התעופה של אתונה. הכירו את מלון אופוריה ריטריט (EUPHORIA RETREAT ), מלון בריאות וספא למבוגרים בלבד בקלמטה, יוון.

מלון אופוריה אתונה ()
מלון אופוריה ליד אתונה

השם אופוריה נבחר כי הוא מעניק תחושה של שמחה ואופוריה הידועה בקרב היוונים הקדמונים. השהייה במלון מחברת לאני הפנימי של האורחים לשינוי הפיזי, הרגשי והרוחני אליו אנו שואפים להגיע, כך על פי המלון.

 

המלון נבנה בהשראת התרבות ההלניסטית והפילוסופיה הסינית העתיקה, המשלב אווירה מיסטית ייחודית לאתר המורשת העולמי וההיסטורי "מיסטראס" (MYSTRAS).

מלון אופוריה אתונה ()
חדר שינה של בני אצולה עם נוף לא רגיל
 

המלון ממוקם בין נוף הרים ירוקים, הים הצלול, העמקים והמרחבים האינסופיים שנותנים מייד תחושה של חופשה כמעט ולא מהעולם הזה.

 

מה יש כאן?

במלון 45 סוויטות. הוא כולו מעוצב בסגנון אדריכלי לא טיפוסי בצבעי זהוב, צהוב ואדום האופייניים לתרבות הביזנטית שהיא ההשראה לצבעים העשירים. לחובבי האמנות, פזורים בו גם יצירות אמנות ביזנטיות.

מלון אופוריה אתונה ()
מחשבה רבה על כל פרט: בריכת הספא במלון בצורת רחם
 

ועכשיו מגיע החלק הבאמת טוב כאן: הספא, שמציע טיפולים במגוון שיטות ייחודיות, בריכה הוליסטית, סדנאות לניקוי רעלים, חמאם ביזנטי, מערת מלח, בריכת וואטסו לטיפולים במים וחדרי יוגה. כל אורח מקבל תוכנית טיפולים אישית המותאמת מראש. תוכנית שהושרשה על בסיס האלמנטים העתיקים של כדור הארץ: מים, עץ, אש, אדמה ומתכת.

 

מרכיבי התזונה בארוחות במלון אופוריה כוללים עשבי תיבול, ירקות, אגוזים טריים ותבלינים נוגדי חמצון. ארוחות הגורמה מורכבות ממתכונים מקומיים של המטבח היווני בדגש על הטעם והייחודיות של אזור הפלופונס (Peloponnese) ומוגשות במסעדת המלון GAIA או בחדר אוכל פרטי הממוקם באחוזה בת 200 שנה.

 

מחיר ללילה: החל מ-580 אירו לזוג, כולל טיפול אחד של 45 דקות וארוחת בוקר.

 

לעשות את כרתים אחרת: ריזורט עם ספא מפנק

מלון  מפנק נוסף ביוון, שנמצא במרחק של שעת טיסה מישראל הוא דומס נורוז (DOMES Noruz). הריזורט המיוחד שזכה בעיטור על עיצוב הפנים והחוץ שלו מרוחק כ-14 קילומטרים מהעיר חאניה שבכרתים.

 

 

מה יש כאן? 

ריזורט בוטיק למבוגרים בלבד הכולל 83 חדרים וסוויטות, כשלכל אחד מהם בריכה וג'קוזי חיצוניים.

 

במלון ישנו ספא סומה (SOMA) עם מגוון טיפולים לצד חמאם, סאונה ואמבט עיסוי. שתי בריכות המשקיפות אל הים הכחול והאיים הסובבים.

 

מסעדת זין (ZEEN) המגישה ארוחות במהלך כל היום ובערב מתפקדת כמסעדת אה-לה-קארט (עם תפריטים). המסעדה שמה דגש על מוצרים מקומיים ואורגניים כדי ליצור מנות מקומיות בינלאומיות.

מלון דומס כרתים ()
לא האי שהכרתם עד היום: נופש יוקרתי בכרתים
 

מלון דומס כרתים ()
מלון דומס נורוז בכרתים

בבריכה ממוקם בר שבו מגישים שמפנייה איכותית ומאכלי ים טריים. ואחרי שנהנים מכל הקולינריה במקום ניתן "לשלם" על כך בחדר הכושר המאובזר עם מגוון פעילויות ספורט באוויר הפתוח כמו יוגה, אימוני כושר אישיים.

 

מחיר ללילה: החל מ-460 אירו לזוג כולל ארוחת בוקר.

 

כבוד לעיצוב ולטבע ליד חופי לווייתנים בקוסטה ריקה

מה קורה כשאדריכלית וביולוג מקוסטה ריקה נפגשים? מלון בוטיק בשם קורה (Kura Boutique Hotel Costa Rica). הזוג הצעיר ניסה להכניס מושג אדריכלי מודרני לאזור, על מנת שידחוף את גבולות הנפש, בסביבה טרופית קיצונית הרחק מהעיר. וכך המלון נבנה עבור זוגות בלבד שירגישו במקום את הרוח חסרת הפחד והחשיבה קדימה.

מתמזג עם הטבע של קוסטה ריקה: מלון קורה
מתמזג עם הטבע של קוסטה ריקה: מלון קורה

מה יש כאן?

המלון, המחזיק שמונה סוויטות פרטיות בלבד, שוכן בקרבת כפר אוויטה, (Uvita) בחוף הדרומי של קוסטה ריקה. הוא בנוי על רכס הרים מרשים, המשרה לשוהים כאן מצד אחד, חוויית ג'ונגל על הצד המפנק שלה ומצד שני נופים עוצרי נשימה של האוקינוס השקט.

מתבקש: בריכת האינסוף במלון
מתבקש: בריכת האינסוף במלון
  

הריזורט שוכן ליד חופים המכונים "חופי הלוויתן", ומציע שאטלים מדי יום לאחד משבעת החופים יוצאי הדופן, בזכות היונקים הימיים המשתכשכים ליד החוף.

 

האזור מכונה "אחד האזורים החזקים ביותר ביולוגית עלי אדמות", על ידי נשיונל ג'יאוגרפיק. זאת בזכות היופי הגולמי שבו, מפלי מים, חיות בר, שוקי איכרים, צפייה בלווייתנים לצד מסעדות שיקיות. בבריכת הריזורט ישנו בר המגיש קוקטיילים ובמסעדת המלון מגישים ארוחות בסגנון ים תיכוני.  

 

מחיר ללילה: החל מ-900$ לזוג כולל ארוחת בוקר.

 

בטן-גב על מיטה בתוך בריכה המשקיפה אל הנוף הכי יפה בסנטוריני

את האח של המלון הזה - רק במיקונוס, כבר הרבה מכירים. המלון המפורסם קאבו טאגו (Cavo Tagoo) נמצא גם באי סנטוריני הפוטוגני. 

 

כשכאן, להבדיל ממיקונוס, אפשר לחוש כאן את תחושת הרגיעה והשקט בכל רחוב לצד אחד הנופים היותר מרשימים מבין האיים היווניים.סנטוריני התפרסם גם בזכות היינות שלו שזכו בפרסים בכל העולם.

קאבו טאגו סנטוריני ()
לא רק במיקונוס: קאבו טאגו, סנטוריני
 

 

מה יש כאן?

קאבו טאגו הוא מלון סוויטות יוקרתי לזוגות רומנטיים השוכן באימרוביגלי, כפר במרכז סנטוריני בנקודה הגבוהה ביותר ביחס לים. מהמלון נשקף הנוף היפה ביותר באי ומעניק הרגשה כאילו נמצאים בתוך גלויה.

קאבו טאגו סנטוריני ()
נופש בצעי התכלת - לבן - כחול. סנטוריני
 

הסוויטות מעוצבות בסגנון מודרני בשילוב הצבע הלבן המזוהה כל כך עם האי. בכל סוויטה מרפסת עם ג'קוזי או בריכה פרטית הצופה לנוף של האי ולשקיעה המרשימה שבזכותה האי גם זכה לכינוי "גן עדן".

 

מסעדת המלון מציעה מטבח פיוז'ן, ובנוסף ספא מפנק ובריכה המשקיפה לקלדרה כשמיטות השיזוף בנויות בתוכה לרווחת האורחים המפונקים.

 

מחיר ללילה: החל מ-879 אירו לזוג, כולל ארוחת בוקר והעברות משדה התעופה למלון וחזרה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לכובד ט"ו באב: המלונות למבוגרים בלבד השווים ביותר
מומלצים