שתף קטע נבחר

מסע הקסם ממשיך: אלון דאי ניצח שוב בנסקאר

למרות שזינק רק מהמקום השלישי הצליח נהג המירוץ הישראלי ואלוף השנתיים האחרונות במירוצי הנסקאר באירופה, לעקוף את דרכו אל הניצחון ולהגדיל את יתרונו באליפות

ניצחון שלישי רצוף לאלון דאי היום (שבת) במסלול ברנדס האץ' שבבריטניה, במסגרת אליפות הנסקאר האירופית. והאיש הכי מופתע מהניצחון היה דאי עצמו. "זה היה מירוץ משוגע, אחרי מדידת הזמנים שקבעה את סדר הזינוק, שבה השגתי רק את הזמן השלישי בטיבו, הייתי בטוח שלא אצליח לדגדג את שני המובילים. אבל לשמחתי הדברים התנהלו אחרת", סיפר הנהג המאושר ל-ynet.

 

אלון דאי מציג: כך עוקפים זאת נכון

 

ניצחון כפול לאלון דאי על ז'אק וילנב

פעם שנייה ברציפות: אלון דאי אלוף אירופה בנסקאר

הישג ספורטיבי אדיר: אלון דאי אלוף אירופה בנסקאר

 

בהקפה השביעית עקף דאי את לוריס הייזמנס, ויצא במרדף אחרי סטינס לונג'ין, שזינק מהעמדה הבכירה ופתח פער משניים, כשמאחוריו לוחץ ניקולו רוקה. בהקפה ה-31, אחרי קרב צמוד ועקיפה בסוף הישורת, הפך דאי למוביל המירוץ. אחרי שבע הקפות נוספות חצה ראשון את קו הסיום. 

 

אלון דאי (Nascar Whelen Euro Series)
על גג העולם: אלון דאי לאחר עוד ניצחון(Nascar Whelen Euro Series)

"אני לא יודע מה קרה ללוריס, אבל הקרב עם ניקולו וסטינס היה נהדר, כי זה מסלול שקשה לעקוף בו. הייתי סבלני ובסוף וסטינס עשה טעות וניצלתי אותה", סיכם דאי. ז'ק וילנב, אלוף הפורמולה 1 לשעבר ומי שנלחם בדאי במירוץ הקודם, סיים הפעם רק במקום 15, ולא איים על הישראלי וחבורת המובילים. "האליפות עברה השנה ליצרן צמיגים אחר, ג'נרל טאיירס, וזה משנה את כל חוקי המשחק. כולם לומדים את הצמיגים בכל מסלול מחדש, וזה יוצר פערים בביצועים ממירוץ למירוץ".

 

אלון דאי (Nascar Whelen Euro Series)
(Nascar Whelen Euro Series)

מחר יזנק דאי למירוץ השני של סוף השבוע רק מהמקום השישי. "התרכזתי היום בלנצח ולא בהשגת ההקפה המהירה ביותר, ומחר אצטרך לעבוד עוד יותר קשה. זה מסלול קשה לעקיפה, אבל היום הצלחתי, אולי גם מחר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
Nascar Whelen Euro Series
אלון דאי - חוגג עוד ניצחון
Nascar Whelen Euro Series
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים