שתף קטע נבחר

תערוכת ניו יורק: משתדרגת, מחדשת

לא מעט מכוניות מסקרנות רואות אור בתערוכת הרכב האמריקאית המשדרגת את מעמדה. קבלו את הרלוונטיות שבהן

תערוכת הרכב של ניו יורק הופכת בשנים האחרונות למשמעותית מבעבר, בין היתר על חשבון תערוכת דטרויט שאיבדה בשנים האחרונות מהאטרקטיביות במקביל לעלייה בפופולריות ה-CES הטכנולוגית והמסעירה יותר. השנה יוצגו בה לא מעט דגמים חדשים - על חלקם כבר כתבנו - ומי שמוצא עצמו בניו יורק, יכול גם לבקר בה מבלי להרגיש שדחפו בכוח את היד לתוך כיסו דוגמת תערוכות מקומיות מוכרות.

 

מנהטן - תערוכת ניו יורק צוברת כוח (צילום: נטלי עמרוסי) (צילום: נטלי עמרוסי)
מנהטן - תערוכת ניו יורק צוברת כוח(צילום: נטלי עמרוסי)

 

התערוכה שתתקיים במרכז הכנסים Jacob Javits Center במנהטן החלה בסוף השבוע ותסתיים ב-28 באפריל. מחיר הכניסה לאירוע הססגוני עומד על 17 דולר (כ-60 שקלים) למבוגר, 7 דולרים בלבד לילד (כ-25 שקלים).

 

אודי: מותג היוקרה הגרמני מציג בניו-יורק את גרסאות ה-S הספורטיביות של ה-A6 וה-A7. בניגוד לאירופה, שם ישווקו גרסאות אלו עם מנועי דיזל, בשווקי המזרח התיכון וארה"ב יוצעו גרסאות בעלות מנועי בנזין V6 מוגדש עם מערכת מיקרו-היברידית בנפח 2.9 ליטר והספק מרבי של 450 כ"ס.

 

טויוטה: תציג בבתערוכה דור רביעי להיילנדר, רכב הפנאי הגדול שלא שווק אצלנו באופן סדיר. כמו בדור הקודם, גם הוא יציע יחידת הנעה היברידית - בנזין בנפח 2.5 ליטרים עם הספק של 243 כ"ס וצריכת דלק של 14.4 ק"מ לליטר. ההנעה תהיה קדמית או כפולה.

 

טויוטה היילנדר ()
טויוטה היילנדר - עשוי להגיע גם אלינו

 

יונדאי: היצרנית הקוריאנית בחרה להציג במקביל צמד רכבי פנאי קטנים: ה-iX25 בשנגחאי והווניו בניו-יורק. מדובר למעשה באותו רכב פנאי קומפקטי שמיועד לשווקים שונים. הווניו החדש יתברג בהיצע החברה מתחת לקונה ויצויד במנוע 1.6 ליטר לא מוגדש המוכר מהאקסנט. דגם נוסף הוא הסונטה החדשה המיועדת בעיקר לשוק האמריקאי ולאחר שנחשפה בקוריאה היא עושה את הופעתה הציבורית בשוק היעד העיקרי. העיצוב עבר שינוי משמעותי וגם המימדים צמחו.

 

יונדאי וניו ()
יונדאי וניו - פנאי קטן לקוריאנים

 

מרצדס: משיקה שני רכבי פנאי. ראשית, גרסאות AMG63 ספורטיביות ל-GLC ול-GLC Coupe שלאחר מתיחת הפנים, עם ביצועים פנטסטיים: 476 כ"ס (510 ב-S) והאצה ל-100 קמ"ש ב-4 שניות בלבד (3.8 שניות בגרסת ה-S). חשוב לא פחות (וכנראה הרבה יותר) הוא ה-GLS החדש, המוגדר במרצדס "S קלאס פנאי". אתם יכולים לקרוא עליו בהרחבה כאן

 

מרצדס GLS ()
מרצדס GLS - יגיע גם יגיע

 

ניסאן: דור חדש הוצג לוורסה, המוכרת בישראל בשם "אלמרה" ונמכרה כאן ב-2014-2016. מנוע ה-1.6 ליטרים בדור החדש שופר וזכה לתוספת 15 כ"ס וקג"מ אחד. יש גם מערכות בטיחות הכוללות התרעת התנגשות ובלימת חירום אוטונומית, התרעת תנועה חוצה מאחור עם בלימת חירום, התרעת רכב בשטח מת ובקרת שיוט אדפטיבית.

 

סובארו: לפני חודשים ספורים חשפה סובארו את הלגאסי החדשה בתערוכת שיקגו, וכעת היא מציגה את גרסת הפנאי אאוטבק. גם כאן חוזר מנוע הטורבו - בגרסת XT - עם הספק של 260 כ"ס. בנוסף יוצעו מערכות בטיחות אקטיביות לצד מערכת X-Mode לשטח.

 

סובארו אאוטבק ()
סובארו אאוטבק - דור חדש

 

פורד: מציגה בניו-יורק את רכב הפנאי Escape, גרסתו האמריקאית של הקוגה. האסקייפ החדש יציע מגוון רחב של יחידות הנעה, החל ממנועי טורבו-בנזין ודיזל ועד מערכת הנעה היברידית וגרסאות פלאג-אין.

 

פורשה: יצרנית מכוניות הספורט מציגה בתערוכה גרסה חדשה ל-911 בשם ספידסטר. גרסה פתוחה עם יחידת ההנעה של ה-911 GT3 בעלת הספק של 509 כ"ס. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 3.8 שניות בלבד והמהירות המקסימלית היא 309 קמ"ש.

 

קאדילק: מכונית הסדאן החדשה (CT5) של יצרן היוקרה האמריקאי נולדה כדי להתחרות באודי A6 וב.מ.וו סדרה 5. היא תעשה זאת עם שני מנועים מוגדשים בנפח 2.0 או 3.0 ליטרים עם 240 ו-340 כ"ס (בהתאמה). ניתן לבחור בין הנעה אחורית או כפולה.

 

הכותב חבר מערכת iCar

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים