שתף קטע נבחר

תכירו: המכונית הממוגנת המהירה בעולם

סדנה אמריקאית המתמחה בייצור רכבים ממוגנים מציגה את הממוגן נגד ירי המהיר ביותר בעולם לטענתה. האודי RS7 תזנק ל-100 קמ"ש ב-3 שניות, תחצה את ה-300 קמ"ש ותגן על נוסעיה גם בפני ירי מנשק קל

ביצועים יוצאי דופן ומהירות גבוהה, לרוב לא נמצאים ברשימת הפרמטרים הנדרשים למכונית ממוגנת נגד ירי. בעיקר בגלל שהרכבת המיגון גוררת עלייה מסיבית במשקל העצמי, החוצה ברוב המקרים את רף הארבעה טון. בשונה מהמגמה הרווחת, סדנת AddArmor מווייומינג, ארה"ב, חושפת את מה שהיא מכנה "המכונית הממוגנת נגד ירי המהירה בעולם".

 

אודי RS7 ממוגנת ()

אודי RS7 משמשת כבסיס, ומקבלת מיגון ירי כנגד אקדחים (רמה B4) - קטגוריה שהופכת בזמן האחרון פופלרית באזורים שונים בעולם, בשל הצורך להתמודד מול איומי חטיפות לצורכי כופר. המיגון עשוי פוליאטילן מורכב, בעוד השמשות, העשויות פוליקרבונט וזכוכית בליסטית, מאפשרות תוספת זניחה של 90 ק"ג בלבד למשקל העצמי.


אודי RS7 ממוגנת ()

פרט לכך היא מצויידת במערכת להפצת מיסוך עשן מסביב למכונית וריסוס גז מדמיע, ידיות הדלתות בעלות מנגנון שוקר חשמלי, מערכת ראיית לילה היקפית, חיזוק לפגושים הקדמיים והאחוריים על מנת לאפשר ניגוח של רכב או מחסום אם נדרש, מערכת תאורה חזקה במיוחד היוצרת סינוור, מערכת כריזה עוצמתית (120dB), ומערכת דיחוס עם מסכות חמצן לנוסעים להגנה מפני התקפה כימית. עוד מקבלת המכונית צמיגי פירלי P-זירו אל-תקר, המאפשרים נסיעה למרחק כ-50 ק"מ גם לאחר שספגו ירי בכמה נקודות.


אודי RS7 ממוגנת ()

ה-RS7 עברה השבחה בסדנת APR, הכוללת חיזוק מנוע V8 בנפח 4.0 ליטר (מחשב ניהול חדש וסעפת פליטה שונה), המאפשר הספק של בין 679 כ"ס ל-761 כ"ס (תוספת של בין 120 ל-200 כ"ס בהתאמה), בהתאם לאוקטן הבנזין בו נעשה שימוש. המשך שרשרת ההנעה נותר ללא שינוי – תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה קבועה. תוספת הכוח מאפשרת למכונית זינוק ל-100 קמ"ש בכ-3 שניות ומהירות מרבית גבוהה מ-300 קמ"ש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים