שתף קטע נבחר

קיה פורטה חדשה נחשפת

יצרנית הרכב הקוריאנית חושפת איורים ראשונים של הפורטה, רגע לפני השקתה הרשמית בתערוכת דטרויט. עוד לא ברור מתי תגיע לישראל

קיה חושפת איורים ראשונים של פורטה חדשה, דור שלישי למשפחתית הקוריאנית שתיחשף בתערוכת דטרויט בשבוע הבא. הפורטה החליפה ב-2009 את הסראטו, אך בשונה מאחותה התאומה יונדאי אלנטרה, היא לא זכתה כאן להצלחה. מהיבואנית טרם נמסר מתי צפויה המכונית להגיע לישראל.

 

 

בדומה לאלנטרה הנוכחית שמתבססת על אותה פלטפורמה של קודמתה, ה-i35, גם הפורטה החדשה צפויה להתבסס על אותה רצפה ותיקה. על כן בסיס גלגלים יישאר ככל הנראה 270 ס"מ, בדיוק כמו בפורטה הנוכחית.

 

 

מהאיורים שנחשפו נראה כי הדגם החדש מציג מראה מודרני ודינמי מקודמתה, עם יחידות תאורה קדמיות חדות ומשוכות אחורנית, פגושים עם פתחי אוורור גדולים ומסיטי אוויר מודגשים, וכן שמשה אחורית המשתפלת בחדות לאחור.

 

 

עיצוב הפנים יהיה בדומה לקו החדש של המותג עם מסך מגע בחלקו העליון של הקונסולה המרכזית, המאפשר מיעוט מתגים, צג גדול לבקרת האקלים בחלקה התחתון והגה שלוש צלעות בשרני. הפורטה צפויה להציע מערכות בטיחות מתקדמות, אך לא ברור אם כמו באלנטרה, גם כאן אלו ישארו רק עבור השוק הצפון-אמריקני. עוד לא ברור האם הפורטה תקבל את היצע המנועים החדש של קיה, או שתקבל בירושה את המנועים הוותיקים של הדגם היוצא.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים