פולקסווגן מציגה - גולף GTI אולטימטיבית
עדיין לא ברור אם היא אכן תגיע לישראל, אך גולף GTI בגרסת TCR מתיימרת להציב רף ספורטיבי חדש למשפחתית הקומפקטית של פולקסווגן
ה-GTI מכונה TCR על שם סבב אליפות העולם במכוניות סאלון בו זכה ז'אן-קרל ורנאי, נהג קבוצת פולקסווגן העונה הקודמת. בפועל מדובר בגרסה מעודכנת לקלאב ספורט הוותיקה.
האיורים חושפים מראה אגרסיבי יותר מה-GTI הרגילה, עם פגושים הכוללים כונסי ומסיטי אוויר בולטים, צמד מפלטים מודגשים מאחור וחישוקים גדולים הנדרשים כדי להכיל בלמי דיסק גדולים יותר. מערך המיתלים מונמך ומוקשח ביחס ל-GTI הרגילה ואת הבידול משלימות מדבקות TCR בחלקן התחתון של דלתות הצד מאחור.
במידע הרשמי אותו חשפה היצרנית מובהר כי בחרטום ה-GTI החזקה יוצב מנוע ה-2.0 ליטר טורבו-בנזין המוכר (EA888) שמשמש כיום דגמים שונים של הקונצרן בתצורות והספקים שונים. כאן הוא מפיק 290 כ"ס, 25 כ"ס יותר מהקלאב ספורט היוצאת אך עדיין 20 כ"ס פחות מהקלאב ספורט S שיוצרה במהדורה מוגבלת (400 יחידות) והייתה במשך תקופה מסוימת מכונית ההנעה הקדמית המהירה ביותר בנורבורגרינג.

