מאזדה 6 ו-CX3 מעודכנות בארץ. ואלה המחירים
רכב הפנאי והמשפחתית הגדולה עודכנו ושיווקם בישראל החל. מחירי הכניסה התייקרו ב-3,000 ו-1,000 שקלים בהתאמה
השינויים העיצוביים ברכב הפנאי הקטן כוללים יחידות תאורה, סבכה קדמית, פגושים וחישוקים שונים. בתא הנוסעים יש גלגל הגה אחר, קונסולה מרכזית שונה, מושבים שאמורים להציע תמיכה טובה מבעבר ובלם חניה חשמלי. אבזור הבטיחות כולל כבעבר בלימה אוטונומית והתראת סטייה מנתיב, בעוד שהגרסה הבכירה (פיור-וויט, 148 אלף שקל) כוללת גם בקרת שיוט אדפטיבית, התראת שטחים מתים (כולל תנועה חוצה מאחור) ותאורה דינמית.
יחידת ההנעה נותרה 2.0 ליטר עם 156 כ"ס בשידוך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית. לדברי מאזדה, שיפור בחומרי הבידוד אמור להפחית את רעשי הרוח והדרך ועדכון למערכת GVC (ר"ת G-Vectoring Control) השולטת במומנט העובר לגלגלים המניעים (קדמיים) ומקטינה בכך את הכוחות הפועלים על המכונית בעת תאוצה, בלימה ופנייה.
העדכון למשפחתיחת הגדולה 6 הוא השלישי בדור הנוכחי (שלישי בשושלת) שהוצג לראשונה ב-2012. כבעבר היא תוצע עם מנועי בנזין בנפח 2.0 ליטר (165 כ"ס) ו-2.5 ליטר (195 כ"ס) הכולל גם מערכת לניתוק אספקת הדלק לצמד מזרקים בעומס נמוך ובטווח מהירות שבין 40 ל-80 קמ"ש. שני המנועים ישודכו לתיבת 6 הילוכים אוטומטית. מנוע טורבו בנזין בנפח 2.5 ליטר עם 250 כ"ס לא ישווק כאן.
שינויי העיצוב מסתכמים בחרטום בולט יותר, יחידות תאורת לד קדמיות צרות מבעבר ופגוש קדמי שונה וחישוקים בעיצוב שונה ("17 בגרסאות הבסיס ו-"19 בבכירות). בתא הנוסעים יש כעת מסך תצוגה גדול יותר ("8 לעומת "7 בעבר) עם צימוד ל-Apple CarPlay ו-Android Auto, עיצוב עדכני לקונסולה המרכזית ומושבים שונים.
רשימת האבזור כוללת בגרסת הבסיס (לקשרי) ריפודי עור, מושבים קדמיים מתכוונים חשמלית עם זכרונות לנהג וחיישני חניה קדמיים ואחוריים. גם מערך הבטיחות התעדכן עם בלימה אוטונומית גם במהירויות בינעירוניות ובנסיעה לאחור, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, תאורה דינמית וערנות נהג.

