שתף קטע נבחר

סאניונג קוראנדו חדש מול פיז'ו 3008 - אצלנו כבר בסוף השנה

היצרנית הקוריאנית חושפת את הקוראנדו החדש שיוצג לציבור לראשונה בתערוכת ז'נבה, ומתכוונת להתחרות בפיז'ו 3008, קיה ספורטאז' ויונדאי טוסון. יגיע אלינו בסוף השנה

סאנגיונג חושפת תמונות ופרטים ראשונים על הקוראנדו החדש, שבועות ספורים לפני חשיפתו הצפויה בתערוכת ז'נבה. לדברי טלקאר, היבואנית, הוא ינחת כאן בסוף השנה.

 

 

מלבד תמונות ומידע ראשוני פרסמה היצרנית הקוריאנית וידאו מניסויי נהיגה אחרונים באב הטיפוס, בו נראה רכב הפנאי הקוריאני יחד עם מתחרים עתידיים כמו יונדאי טוסון, קיה ספורטאז' ופיז'ו 3008, המלמדים היכן מעוניינת סאנגיונג להשתלב.

סאנגיונג קוראנדו ()

המראה החדש של הקוראנדו מחליף את העגלגלות של הדגם היוצא בקווים דינמיים יותר, בהשראת הקונספט e-SIV שהוצג בז'נבה לפני שנה. בחזית יש יחידות תאורה גדולות, פגוש אגרסיבי עם פתחי אוורור מודגשים ויחידות תאורת לד בקצוות. יש חישוקי "17 עד "19 בהתאם לרמת האבזור, בתי גלגלים אחוריים מובלטים ויחידות תאורה אחוריות שמנסות ליצור אשליית רוחב. מקומם של מגני פלסטיק שחור סביב למרכב ופסי גגון מודגשים לא נפקד.

סאנגיונג קוראנדו ()

מהתמונות נראה כי סביבת הנהג והנוסעים עיצוב עברו שדרוג משמעותי, לרבות לוח מחוונים דיגיטאלי ("10.25), מסך מגע גדול ("9) וחומרים מגוונים לרבות גימורים דמויי אלומיניום. יש גם ריפודי עור בשני צבעים ותאורת אווירה משתנה. סאנגיונג לא פרסמה נתוני המידות פרט לנפח תא מטען (נפתח גם חשמלית) - 551 ליטר, מהגדולים בקטגוריה. הקוראנדו יצויד בשבע כריות אוויר ומערכות בטיחות מתקדמות לרבות בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתראת ערנות נהג.

סאנגיונג קוראנדו ()

פרטים טכניים על יחידות ההנעה לא פורסמו אך יש להניח כי הם יציגו צמד מנועים חדשים: טורבו-דיזל בנפח 1.6 ליטר עם כ-130 כ"ס וטורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטר עם כ-160 כ"ס. הם ישודכו לתיבת 6 הילוכים אוטומטית של איסין והנעה קדמית או כפולה-קבועה כאופציה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים