שתף קטע נבחר

טויוטה קורולה סטיישן והאצ'בק בישראל - החל מ-135 אלף שקל

אחרי שהשיקה את הסדאן הסטנדרטית יותר למראה, מתחילה טויוטה לשווק גם גרסאות האצ'בק וסטיישן של הקורולה, מחליפות האוריס היוצאת - עם מנוע היברידי בלבד, מערכות בטיחות מתקדמות ורשימת אבזור עשירה מזו של הסדאן

אחרי הקורולה, מגיעות עוד קורולות. יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, מתחילה לשווק את הקורולה החדשה גם במרכב האצ'בק וסטיישן, שני דגמים שמחליפים מעשית את האוריס ואוריס ST. תג המחיר מתחיל ב-135 אלף שקל, גבוה ב-2,000 שקלים מקורולה סדאן ששיווקה החל לפני כשבועיים.


 

כמו הסדאן, גם הן מתבססות על פלטפורמת TNGA העדכנית אך בסיס הגלגלים שלהן קצר יותר - 264 ס"מ - בהאצ'בק וזהה בסטיישן (270 ס"מ). בהשוואה לאוריס היוצאת מדובר בגידול של 4 ו-10 ס"מ בהתאמה. בכך מבטיחה טויוטה לשפר את מרחב המחיה לנוסעים מאחור. תא המטען נותר בנפח דומה בהאצ'בק (361 ליטר) בעוד זה של הסטיישן גדל ב-66 ליטר (596 ליטר).

 

טויוטה קורולה ()

שתי הגרסאות ישווקו רק בגרסאות היברדיות המשלבות בין מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר (98 כ"ס) למנוע חשמלי (71 כ"ס) עם הספק משולב של 122 כ"ס. יש בכל זאת שוני מול הסדאן - מצברי ליתיום-יון לעומת ניקאל-מטאל. בכך צפויה צריכת דלק עדיפה (באופן רשמי) של 30.3 ק"מ לליטר (29.4 בסדאן). הזינוק ל-100 קמ"ש אורך 10.9 שניות בהאצ'בק, 11.1 שניות בסטיישן.

 

טויוטה קורולה ()

רשימת האבזור בשני הדגמים כוללת מסך מגע "8 מקורי (התקנה מקומית בסדאן) עם מצלמת נסיעה לאחור, בקרת אקלים מפוצלת, ומראות מתקפלות חשמלית. ההאצ'בק כוללת בגרסת הבסיס גם מפתח חכם, לוח מחוונים דיגיטאלי ("7), משטח הטענה אלחוטי, וחישוקי "16 קלים. אבזור הבטיחות כולל 7 כריות אוויר, בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, תאורה דינמית וזיהוי תמרורים.

 

טויוטה קורולה ()

הגרסאות הבכירות (137 אלף שקל לסטיישן ו-140 אלף שקל להאצ'בק) כוללות בסטיישן גם מפתח חכם, לוח מחוונים דיגיטאלי ("7), משטח הטענה אלחוטי, וחישוקי "16 קלים (כיסויי פלסטיק בבסיסית), בעוד ההאצ'בק מוסיפה חישוקי "17 קלים וצביעה שחורה לגג.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים