שתף קטע נבחר

אסטון מרטין DBS זגאטו - 29 מיליון שקל, לפני מס

יצרנית מכוניות הספורט הבריטית תבנה 19 יחידות מיוחדות של ה-DBS. עם מראה מהמם, אקסקלוסיביות מובטחת ומחיר מפלצתי

סדנת העיצוב זגאטו חוגגת 100 ומעניקה לאסטון מרטין הזדמנות מצוינת לדגם סופר-אקסקלוסיבי ויקר להחריד. ה-DBS GT זגאטו תעלה בבריטניה, כך אסטון מרטין, 6 מיליון פאונד ובשקלים: בסביבות 29 מיליון, לפני מסים. 19 יחידות יוצעו לציבור לרבות לקוחות ישראלים. באוטו-דיל, יבואנית המותג הבריטי, מבטיחים כי כמו בכל דגם של היצרנית, גם את זו ניתן לשנע למזרח התיכון. על מחיר מקומי אין מה לדבר בינתיים.

 

אסטון מרטין DBS (נהיגה בלעדית) - ואף מילה על 007

 

אסטון מרטין DBS GT זגאטו ()

אסטון מרטין וזגאטו שוב יחד ב"סטיישן-קופה" חדשה

 

האיור אותו משחררת היצרנית הבריטית מציג מרכב המבוסס על ה-DBS סופרלגרה בה נהגנו כבר, אשר עבר שינויים מתבקשים - פרי יצירתם של מעצבי הסדנה וצוות התכנון של אסטון מרטין בבריטניה. לדברי היצרנית, לצד שמירה על מראה ה-DBS הבסיסי, נעשה ניסיון לבטא את הקווים המאפיינים את סדנת העיצוב ואשר זכו לביטוי בגרסאות-עבר משותפות של השתיים. המוכרת והמוערכת מכולן - DB4 GT זגאטו שהוצגה ב-1960.

 

נהיגת מבחן בלעדית ב-DBS סופרלגרה:

 

אבל היא לא הייתה היחידה שביטאה את הקשר בין שתי החברות. לפני בדיוק חמש שנים הוצגה אסטון מרטין ויראז' זגאטו שוטינג ברייק יוצאת דופן, למרות שייצורה הופסק שנתיים לפני כן. ב-2012 הוצגה אסטון מרטין V12 ואנטאז' זגאטו . גם בתחילת האלף הנוכחי, עוד ב-2002, הוצגה מכונית משותפת - DB7 זגאטו מרהיבה.

 

אסטון מרטין DBS GT זגאטו ()
 

כמו בכל דגם של אסטון וזגאטו, גם ה-DBS תקבל גג כפול-בועה קלאסי המייחד את כל הגרסאות, לכל אורכו. שינויים נוספים לעומת הסופרלגרה כוללים קצה חרטום חדש אך גם טיפול עדין באזור בתי הגלגלים וכמובן הקצה האחורי. מכוניות ראשונות ימסרו ללקוחות ברבעון הרביעי של 2020.

 

אסטון מרטין DBS GT זגאטו ()
 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים