שתף קטע נבחר

ג'יפ משתוללת: תציג טנדרים קיצוניים באירוע למכורים

ג'יפ תציג באירוע לחובבי המותג מספר אבות-טיפוס של גרסאות קצה לגלדיאטור, הטנדר החדש מתוצרתה שמבוסס על רנגלר JL

ג'יפ וחטיבת השיפורים מופאר (Mopar) חושפות אבות טיפוס לגלדיאטור, גרסת טנדר לרנגלר JL. כלי הרכב הקיצוניים יוצגו באירוע "איסטר ג'יפ ספארי" שיפתח בסוף השבוע הקרוב בעיירה מואב שבמדינת יוטה, מאירועי השטח הגדולים בעולם שמושך אליו אלפי בעלי רכבי שטח מתוצרת ג'יפ.

 

 

ג'יפ אגב מציינת כי סדרת הייצור הראשונה של הטנדר - 4,190 יחידות - נמכרה בתוך פחות מ-24 שעות מרגע פתיחת ההזמנות. מרשים למדי בהתחשב בתג-מחיר של 61 אלף דולר, כפליים מרנגלר בסיסי או טנדרים מתחרים מתוצרת פורד או שברולט. האם הוא צפוי להגיע לישראל? בסמל"ת, יבואנית המותג, אומרים כי הנושא בבדיקה. 

 

ג'יפ גלדיאטור ()

ה-J6 (בתמונה מעל) הוא גרסת חד-קבינה לגלדיאטור, עם ארגז ארוך ב-30.5 ס"מ נוספים. מתליו מוגבהים ב-"2 (כ-5 ס"מ) ומאפשרים התקנת צמיגי שטח BFGoodrich MT בגודל "37, ("4 יותר מגלדיאטור רוביקון) על חישוקים ייחודיים עם מנגנון נעילה כנגד פריקת הצמיג (ביד-לוק), לטובת נסיעה בלחץ אוויר נמוך. שינויים נוספים כוללים פגוש קדמי עם התקן לכננת, קשת ברזל בקצה הקבינה, גלגל רזרבי עם התקן ייעודי בארגז ולא פחות מ-10 זרקורים. וגם, איך לא, צבע כחול מבריק.

 

ג'יפ גלדיאטור ()

ג'יפ תציג גם גרסה ייעודית למטיילים, עם אוהל גג נפתח על מתקן ייעודי מעל הארגז, הכולל גם סולם טיפוס ומיטה לשני מבוגרים. יש גם תאורת לד לסיוע בהקמת מחנה לילי והתקן ייעודי לשני מיכלי דלק נוספים בחלקו האחורי של המרכב. את החבילה משלים צבע ירוק-חאקי וחישוקי ברזל ביציקה אחת, עמידות גבוהה במיוחד ואפשרות תיקון פשוטה לאחר מפגש עם סלע מזדמן.

 

ג'יפ גלדיאטור ()

קונספט נוסף מעוצבת כהומאז' ל-CJ8 סקרמבלר, גרסת טנדר למשפחת ה-CJ משנות ה-80. בהתאם הוא צבוע בלבן ועוטה מדבקות כתומות ואדומות לאורך המרכב, עם שם הדגם על קצה מכסה המנוע וחישוקים ייחודיים בצבע נחושת. כמו שני הקונספטים האחרים, גם הוא מצויד בצמיגי שטח גדולים והגבהת מרכב.

 

ג'יפ גלדיאטור ()

חלק ניכר מבעלי הטנדרים הם גם רוכבי אופנועי שטח, וגרסה זו ייעודית עבורם. הארגז כולל התקן ייעודי להובלת צמד אופנועים כולל קשת בחלקו הקדמי עם צמד יחידות תאורה להעמסה לילית, ואפשרות הסרה של הדלת האחורית לטובת הארכת הרצפה. השינוי המשמעותי הם סרני דיינהטרק פרו-רוק 60 (דנה 44 בגלדיאטור הרגיל) מחוזקים עם קפיצים ובולמי זעזועים שונים והגבהה של "4 (כ-10 ס"מ). שינויים אלה מאפשרים התקנת צמיגי שטח של מקסיס MT בגודל "40, הגדולים ביותר שהותקנו על הדגם. שינויים נוספים הם שילוב צבעים לבן, ירוק זרחני ושחור ומכסה מנוע עשוי קרבון עם פתחי אוורור גדולים.

 

ג'יפ גלדיאטור ()

הדובדבן בקצפת יהיה גרסה משוחזרת ומשודרגת לגלדיאטור המקורי משנות ה-60. המנוע, תרומת דודג' הלקאט, הוא V8 בנפח 6.2 ליטר בעל מגדש-על ו-707 כ"ס, פי שלושה יותר מהמנוע החזק ביותר של הדגם המקורי. כדי שניתן יהיה לעמוד בתוספת הכוח, שלדת הסולם חוזקה, מיתלי העלים פינו מקום ליחידות קויל-אובר (בולם בתוך קפיץ), הסרנים הם דיינהטרק פרו-רוק 60 מלפנים ו-80 מאחור ועל הקשר לקרקע אחראים צמיגי שטח ענקיים בגודל "40. גם המרכב חודש עם חזית העשויה קרבון. הארגז עשוי אלומיניום עם הכיתוב JEEP על דלת תא המטען.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים